Jump to content

Ръководства за работа с Excel 2003


Препоръчан пост

Озни проблем с за създаване на програма с бутони не се получи :( Създаде се нов файл и с хипервръзки към другите файлове.

....

 

Ето го и отговора.... :)

Благодаря най-вече на

k0st4din за помощта и обясненията.

post-23988-0-77690700-1317838094_thumb.png

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 1.5k
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравейте имам следния проблем имам една таблица в която има данни искам да направя формула която като види в полето определена информация да я препращам към друга страница и да брои пробвах със IF и други функции но нещо не се получава. в приложения файл съм показал решението което съм измислил но понякога имам списъци в които не се изписва буквата " А" пред числата и не брои благодарен ще съм ако някой ми помогне :)

Би ли обяснил какво по-точно искаш да ти се пренася и какво да брои?

Имаш някакви имена след тях буква с числа, отново буква с числа и текст след това.

Колко е голяма тази таблица и каква е тази определена информация?

Дай малко повече инфо!

Link to comment
Сподели другаде

Би ли обяснил какво по-точно искаш да ти се пренася и какво да брои?

Имаш някакви имена след тях буква с числа, отново буква с числа и текст след това.

Колко е голяма тази таблица и каква е тази определена информация?

Дай малко повече инфо!

 

искам да търси във списък от данни точно определена част ( "112507" примерно) от 16 цифрен номер и да брой колко такива части е намерило таблицата се образува с натрупване за всеки ден и може да стане 20-30 хиляди реда зависи колко аз реша

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте на всички

ще можете ли да ударите едно рамо за формулка

Ето и задачката

от А до СЕ на редовете ми пише неща, как да му задам да търси в тези редове няколко неща и когато ги намери да ми копира всичко под тях до 65 хилядния ред и да го пренесе в sheet2. Защото знам, че е трудно да се представи затова прикачам файлче.

Book112.xls

Link to comment
Сподели другаде

Можете да използвате функцията ADDRESS за получаване на адреса на дадена клетка в работен лист, като зададете конкретни номера за ред и колона. Например ADDRESS(2,3) връща $C$2. Друг пример –ADDRESS(77,300) връща $KN$77. Можете да използвате други функции, като функциите ROW и COLUMN, за да дадете аргументите за номер на ред и колона за функцията ADDRESS.

 

Не става ли така?

Link to comment
Сподели другаде

Моля Ви помогнете ми!!! Проблема ми е следния: Създаден е график за присъствие. Хоризонтално са дните от месеца, а вертикално имената на служителите.Засичането на Името на служителя и съответната дата е в клетка, в която се означава с някакъв знак дежурство = "Н"; присъствие = "+" и т.н. Необходимо ми е за всеки служител да ми излизат изброени датите на дежурство "Н". Хоризонтално са дните от месеца, а вертикално имената на служителите. Благодяр предварително!
Link to comment
Сподели другаде

Здравей, k0st4din! Ето едно решение, което ми хрумна съвсем първосигнално. Сигурно има и други решения. Файл Book112-1.xls

 

Здравей Totiis! Ето ти едно решение. Файл Primeren_okt.xls.

Book112-1.xls

primeren_okt.xls

Link to comment
Сподели другаде

Много благодаря за бързия отговор, за съжаление идеята ми е резултата да се извежда в една клетка или в няколко съседни (без да има празни клетки м/у тях). Защото графика е много голям, а по този начин резултата излиза като още един график, но само за дежурствата.

 

Урааааааааа!!! Вече успях да изведа резултата във вида, в който ми е необходим! Благодарение на твоето решение harhal!!! Още веднъж много благодаря!

Link to comment
Сподели другаде

Здравей harnal,

Идеята е добра, аз се бях сетил за друга формула, която също ми вършеше работа, но не бе това което търся и на края го направих със VBA и стана идеално.

Но въпреки всичко ти благодаря за труда, който си положил.

Хубав ден ти пожелавам.

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте отново, може ли да ме посъветвате как да избегна следния проблем ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; 11; ; ; 14; 15; 16; ; 18; ; ; 21; 22; 23; 24; 25; ; ; 28; 29; 30; 31;

Обединявам текста от клетките на един ред, в един текстов низ, разделени с ";". Когато всички клетки са текст - обединяването е ОК, но ако има празни клетки се получава този проблем.

Link to comment
Сподели другаде

Извиняваме за въпроса, ако е поставян!

Как да направя така, че като кликна в клетка А1 да се отвори точно оределен фаил (например - ab.xls) или да се отвори Sheet с точно определено име?

 

Още веднъж с извинение!

Намерих решение на първия вариант - Hyperlink

Link to comment
Сподели другаде

GRAFIK_1.xls

Разгледах ги, но проблема ми се получава точно когато използвам функциите CONCATENATION :(

Ако във всички клетки има текст, се получава, но когато има и празни клетки е проблем.... Т.е как да накарам ексел да проверя дали в дадена клетка има текст и ако има да го присвои, а ко го няма изобщо да не взема под внимание съответната клетка. В Sheet "РАБОТНА" колона AQ

Link to comment
Сподели другаде

Здравей Totiis! Проблемът не е в клетката дали има текст или не: проблемът е разделителят "; " между клетките. Така или иначе, ако в две съседни клетки няма нищо Ексел отбелязва това така ; ; ;.

 

Ето ти едно решение, скалъпено набързо, разгледай го. На Sheet1 съм го сложил.

GRAFIK_1_M.xls

Link to comment
Сподели другаде

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...