ozic Публикувано Септември 5, 2013 Report Share Публикувано Септември 5, 2013 С Excel 2010 съм. Кликнах върху Find & Select, после натиснах нещо друго и някои функции ми станаха неактивни.Например: Merge & Center, секцията Insert е цялата неактивна, Undo и някои други. Как да го оправя? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Септември 6, 2013 Report Share Публикувано Септември 6, 2013 Пробвайте да размаркирате това: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozic Публикувано Септември 6, 2013 Report Share Публикувано Септември 6, 2013 То си е размаркирано. Прикачвам файла, за да го погледнеш, даже снимките не мога да изтрия и се появиха някакви пунктирни линии: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Септември 6, 2013 Report Share Публикувано Септември 6, 2013 Здравейте, това което се е случило е че сте си поставил някаква парола, която трябва да си я намерите, дано не сте си натиснал произволни клавиши и да не можете да си отворите файлът. вж. снимката -> Кликнете на това меню и ще се оправи работата (стига да знаете паролата) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozic Публикувано Септември 6, 2013 Report Share Публикувано Септември 6, 2013 Оправи се, много благодаря! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozic Публикувано Септември 20, 2013 Report Share Публикувано Септември 20, 2013 Трябва да направя нещо на Ексел 2010, но не мога да го измисля как да стане хем практично, хем да има хубав вид и да се работи лесно.Става въпрос за нещо като таблица за разходи и приходи. Таблицата трябва да е за 2013, 2014, 2015, ...На един лист да има всички месеци. Отделно всеки месец да е разделен на 30 или 31 дни. Таблицата ще има общо 7 графи: Магазин 1, .... Магазин 7.Във всяка графа ще се вписват дневните разходи и приходи. Примерно за графа разходи: кламери - 10 лв, листи - 5 лв, препарати - 2 лв, обяд - 10 лв, стъкла - 5 лв, рафтове - 20 лв, а за графа Приходи: продажби - 100 лв, бакшиш - 10 лв, реклама - 50 лв.Един ден може да има 10 различни разхода, а друг ден да са 30. Прикачил съм един примерен файл да добиете някаква представа.Също така автоматично искам да изчислява разходите за различните магазини. Тоест някъде, но не мога да измисля къде, да пише и разходите, които са направени за Магазин 1, Магазин 2, Магазин 3 за 1 септември. За Магазин 1 има 12 лева разход, но как да го сметне автоматично и къде да се постави тази графа.Освен дневния разход, накрая на таблицата, трябва да има и месечен отчет. Да показва за всеки магазин какъв разход е направен и какъв приход има. на отделен Sheet трябва да се направи отчет само по години. Тоест за 2013-та за всеки месец кой магазин какви разходи и приходи има. Това също трябва да го изчислява автоматично. Знам, че има начин да се събира сумата от дадени кутийки и да я сборува, в която кутийка искам, но до там има време .Не мога да си представя като цяло как трябва да изглежда този документ. Какви графи да има, как да са разположени и т.н. Сигурно е работа за 10 мин, но като нямам нужните познания ... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Септември 21, 2013 Report Share Публикувано Септември 21, 2013 Здравейте ozic,за колко магазина говорим?Нека ви подскажа малко: календар в ексел за да се намира в един шийт.На всеки магазин да е направен в колони, т.е Магазин 1 под него Приходи/Разходи. На Приходи: какво и колко пари(цена), на Разходи: за какво и цена.И една Pivot таблица. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozic Публикувано Септември 21, 2013 Report Share Публикувано Септември 21, 2013 Ооо, става много сложно :(. Аз искам нещо елементарно, а и с тази таблица Пивот, не знам как се работи. А как се слага календар, защото не мога да намеря откъде? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Септември 21, 2013 Report Share Публикувано Септември 21, 2013 Вижте така. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozic Публикувано Септември 22, 2013 Report Share Публикувано Септември 22, 2013 Сложих календар, но пак не се получава това, което искам. Ще търся друг вариант, благодаря! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Миланер Публикувано Октомври 1, 2013 Report Share Публикувано Октомври 1, 2013 Ето такъв проблем: Екселска таблица с наличности, където има някои редове на минус (-хх)...Как да кандърдисам програмата да ги маркира и даже да ги екстрактва, та да се вижда що липсва? Съвет? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Октомври 1, 2013 Report Share Публикувано Октомври 1, 2013 Ето така:или Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Миланер Публикувано Октомври 3, 2013 Report Share Публикувано Октомври 3, 2013 to k0st4dinГолямо благодаря!И бирата от мен! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kasis74 Публикувано Октомври 10, 2013 Report Share Публикувано Октомври 10, 2013 Здравейте! Ще съм благодарен ако помогнете! Счетводната програма с която работи фирмата може да прави обобщен сбор на оборота към дадена фирма. Но определени стоки на тази фирма са включени в начисляването на годишен бонус при различни нива на оборот точно на тези продукти.Въпроса ми е следния – може ли е след като експортирам справката която съм направил със счетоводната програма(има такава възможност) в екселска таблица тя автоматично да премества стоките към предварително зададената им група? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Октомври 10, 2013 Report Share Публикувано Октомври 10, 2013 Здравейте kasis74добре дошли във форума на софтвизия.Относно въпроса ви:Аз си го представям така:Счетоводната програмаекспорт в ексел - (файлът например се казва -> Отчет месец Август) - това е просто една екселска таблица, която всеки път се явява като нова при всеки нов експорт.Имате друг екселски документ например: Общи данни - в който предполагам са всичките наличности на продуктите(не съм сигурен за това). тя автоматично да премества стоките към предварително зададената им групаКоя е тази група и къде се намира, защото може и да го има като опция, но се съмнявам, но счетоводната програма ще ви изкара само желаната справка за период Х, Т.е има доста неизвестни величини, може да опитаме да измисли нещо, но ще ни трябва повече обяснение и със сигурност примери на това как изглеждат тези справки(таблици).Другият вариант е след като направите експорта, да филтрирате желаните(таргетните) продукти и да ги поставите в общата ви таблица, като в нея се предполага, че са поставени само тези стоки. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост