Jump to content

Ръководства за работа с Excel 2003


Препоръчан пост

С Excel 2010 съм. Кликнах върху Find & Select, после натиснах нещо друго и някои функции ми станаха неактивни.

Например: Merge & Center, секцията Insert е цялата неактивна, Undo и някои други. Как да го оправя?

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 1.5k
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравейте, това което се е случило е че сте си поставил някаква парола, която трябва да си я намерите, дано не сте си натиснал произволни клавиши и да не можете да си отворите файлът. 

вж. снимката -> Кликнете на това меню и ще се оправи работата (стига да знаете паролата)

post-18983-0-76913500-1378497436_thumb.jpg

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

Трябва да направя нещо на Ексел 2010, но не мога да го измисля как да стане хем практично, хем да има хубав вид и да се работи лесно.

Става въпрос за нещо като таблица за разходи и приходи. Таблицата трябва да е за 2013, 2014, 2015, ...

На един лист да има всички месеци. Отделно всеки месец да е разделен на 30 или 31 дни. Таблицата ще има общо 7 графи: Магазин 1, .... Магазин 7.

Във всяка графа ще се вписват дневните разходи и приходи. Примерно за графа разходи: кламери - 10 лв, листи - 5 лв, препарати - 2 лв, обяд - 10 лв, стъкла - 5 лв, рафтове - 20 лв, а за графа Приходи: продажби - 100 лв, бакшиш - 10 лв, реклама - 50 лв.

Един ден може да има 10 различни разхода, а друг ден да са 30. Прикачил съм един примерен файл да добиете някаква представа.

Също така автоматично искам да изчислява разходите за различните магазини. Тоест някъде, но не мога да измисля къде, да пише и разходите, които са направени за Магазин 1, Магазин 2, Магазин 3 за 1 септември. За Магазин 1 има 12 лева разход, но как да го сметне автоматично и къде да се постави тази графа.

Освен дневния разход, накрая на таблицата, трябва да има и месечен отчет. Да показва за всеки магазин какъв разход е направен и какъв приход има. на отделен Sheet трябва да се направи отчет само по години. Тоест за 2013-та за всеки месец кой магазин какви разходи и приходи има. Това също трябва да го изчислява автоматично. Знам, че има начин да се събира сумата от дадени кутийки и да я сборува, в която кутийка искам, но до там има време :).

Не мога да си представя като цяло как трябва да изглежда този документ. Какви графи да има, как да са разположени и т.н. Сигурно е работа за 10 мин, но като нямам нужните познания ...

 

 

 

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте ozic,

за колко магазина говорим?

Нека ви подскажа малко: календар в ексел за да се намира в един шийт.

На всеки магазин да е направен в колони, т.е Магазин 1 под него Приходи/Разходи. На Приходи: какво и колко пари(цена), на Разходи: за какво и цена.

И една Pivot таблица.

Link to comment
Сподели другаде

Ооо, става много сложно :(. Аз искам нещо елементарно, а и с тази таблица Пивот, не знам как се работи.

 

А как се слага календар, защото не мога да намеря откъде?

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

Ето такъв проблем: Екселска таблица с наличности, където има някои редове на минус (-хх)...Как да кандърдисам програмата да ги маркира и даже да ги екстрактва, та да се вижда що липсва? Съвет?

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте! Ще съм благодарен ако помогнете! Счетводната програма с която работи фирмата може да прави обобщен сбор на оборота към дадена фирма.  Но определени стоки на тази фирма са включени в начисляването на годишен бонус при различни нива на оборот точно на тези продукти.

Въпроса ми е следния – може ли е след като експортирам справката която съм направил със счетоводната програма(има такава възможност) в екселска таблица тя автоматично да премества стоките към предварително зададената им група?

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте kasis74

добре дошли във форума на софтвизия.

Относно въпроса ви:

Аз си го представям така:

Счетоводната програма

експорт в ексел - (файлът например се казва -> Отчет месец Август) - това е просто една екселска таблица, която всеки път се явява като нова при всеки нов експорт.

Имате друг екселски документ например: Общи данни - в който предполагам са всичките наличности на продуктите(не съм сигурен за това).

 

 

тя автоматично да премества стоките към предварително зададената им група

Коя е тази група и къде се намира, защото може и да го има като опция, но се съмнявам, но счетоводната програма ще ви изкара само желаната справка за период Х

Т.е има доста неизвестни величини, може да опитаме да измисли нещо, но ще ни трябва повече обяснение и със сигурност примери на това как изглеждат тези справки(таблици).

Другият вариант е след като направите експорта, да филтрирате желаните(таргетните) продукти и да ги поставите в общата ви таблица, като в нея се предполага, че са поставени само тези стоки.

Link to comment
Сподели другаде

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...