Jump to content

Проблеми и съвети при работа със Skype/Скайп


Препоръчан пост

Задай да се виждат скритите файлове и папки .

След това отваряш C / потребители / папката с иконката с ключ /AppData / Roaming /Skype / ще видиш два файла- shared.lck и shared и ги изтрий.

В момента с коя версия си .

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 727
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Задай да се виждат скритите файлове и папки .

След това отваряш C / потребители / папката с иконката с ключ /AppData / Roaming /Skype / ще видиш два файла- shared.lck и shared и ги изтрий.

В момента с коя версия си .

 

сега съм изтрил абсолютно всичко за скайпа остана само този файл който няма път до него

cookie:andrey_radichev@skype

да изтривам ли този файл ?

Link to comment
Сподели другаде

Току що прочетох в сайта на скайп подобен проблем. Ще пробвам да ти го обясня подробно. Отиваш C: Program Files там където си инсталирал skype и отиваш в папката skype-->Phone и в тази папка има икона на скайп даваш десен бутон на нея и даваш Send to (изпрати до) и даваш Desktop with shortcut (десктоп с пряк път) Когато иконата вече е на десктопа даваш десен бутон на нея след това даваш Properties (свойства) в полето Target: пишеш това

C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin

post-18505-0-98907700-1342900196_thumb.jpg

След като си направил тези стъпки пробвай да влезеш в скайп !

Link to comment
Сподели другаде

Току що прочетох в сайта на скайп подобен проблем. Ще пробвам да ти го обясня подробно. Отиваш C: Program Files там където си инсталирал skype и отиваш в папката skype-->Phone и в тази папка има икона на скайп даваш десен бутон на нея и даваш Send to (изпрати до) и даваш Desktop with shortcut (десктоп с пряк път) Когато иконата вече е на десктопа даваш десен бутон на нея след това даваш Properties (свойства) в полето Target: пишеш това

C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin

post-18505-0-98907700-1342900196_thumb.jpg

След като си направил тези стъпки пробвай да влезеш в скайп !

 

нестава когато пиша C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /legacylogin

и не иска да записва.Това го бях направил преди 15 мин.

 

дали ще стане ако някой ми изпрати тия файлове

C:\Documents and Settings\името на компютъра\Application Data\Skype

 

сега отново съм с версия 5.10

 

DbTemp

shared_dynco

shared_httpfe

shared.lck

shared.xml

Link to comment
Сподели другаде

Доколкото знам всеки shared.xml файл съдържа различен код според мен няма да стане така !

 

Когато влезеш в скайп (не пиши име и парола) отгоре даваш на "Инструменти" после избираш "Настройки" в раздел Свързване. Ползвай порт 44022 за входящи свързвания. И сложи отметка на Ползвай порт 80 и 433 като алтернативни за входящи свързвания. На падащото меню избери Автооткриване на прокси. На разшири удостоверяване пред сървъра...... там отметка не трябва да има. После даваш Запиши. Тогава пробвай да влезеш.

Link to comment
Сподели другаде

Доколкото знам всеки shared.xml файл съдържа различен код според мен няма да стане така !

 

Когато влезеш в скайп (не пиши име и парола) отгоре даваш на "Инструменти" после избираш "Настройки" в раздел Свързване. Ползвай порт 44022 за входящи свързвания. И сложи отметка на Ползвай порт 80 и 433 като алтернативни за входящи свързвания. На падащото меню избери Автооткриване на прокси. На разшири удостоверяване пред сървъра...... там отметка не трябва да има. После даваш Запиши. Тогава пробвай да влезеш.

 

и така нестава с тия портове съм

Link to comment
Сподели другаде

Затвори скайп. И намери файла shared.xml с търсачката или отиди в C: Documents and settings- USER-Application Data-Skype- след това изтрии файла shared.xml и пробвай да се логнеш. Забележка: папката Application Data е скрита ползвай функцията

Show hidden files and folders.

Link to comment
Сподели другаде

Затвори скайп. И намери файла shared.xml с търсачката или отиди в C: Documents and settings- USER-Application Data-Skype- след това изтрии файла shared.xml и пробвай да се логнеш. Забележка: папката Application Data е скрита ползвай функцията

Show hidden files and folders.

 

 

отново нестава

Link to comment
Сподели другаде

Да си правил ,някаква оптимизация .Нещо да си ръчкал по регистрите .

Какво си инсталирал на машината последно преди да почне да прави този проблем.

Каква е антивирустната ,да не е от нея нещо проблема .Защитната стена каза ,че си я изключил .

Ще ти предложа да опиташ тази версия ,аз я ползвам и нямам досега никакви проблеми с нея .

Изтрий всичко ,ама всичко свързано със скайп.При първото вписване ,може и да не се впишеш

изчакай да ти покаже ,че не може да се свърже и след това пробвай пак .

http://file.bg/c176457lPxbe

 

П.П. Опита ли да върнеш системата с по задна дата ,преди да се появи проблема .Може и нещо да е от доставчика на нета и ползваш ли рутер .

Link to comment
Сподели другаде

С Изключена антивирусна защита съм и изключена стена на уиндоуса.

сега открих едно онлан диагностика в този сайт https://tools.voxyge...ptests/run/4739

ето и резултатите

 

ако може някой да го преведе

на втората снимка ми изписва порт 5060

стана когато писах порт 5060 където пише ползвай порт ----- за входящи свързвания

post-13081-0-26820600-1342906628_thumb.jpg

post-13081-0-66021100-1342906647_thumb.jpg

post-13081-0-94159500-1342906669_thumb.jpg

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...