Skywalker Публикувано Март 16, 2009 Report Share Публикувано Март 16, 2009 Ако съм разбрал правилно, то ако трябва да сметна колко са 10% от 200лв и да ги извадя от 200лв, с кравен резултат 200 - 20 = 180лв.Тогава, ако:A1=156B1=A1-A1*0.1 -> 140.4 Всъщност B1=0.9*A1 дава същия резултат Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Tragedy Публикувано Март 16, 2009 Report Share Публикувано Март 16, 2009 Само да поясня, че 10% от дадено число е равно на числото, умножено по 0.1, т.е.:10% от 100 = 100х0.1 Има и по-лесен вариант да се сметнат процентите, просто трябва да се използва още една клетка. Ето как става:А1 = 100А2 = 10%А3 = А1-А1*A2 Метода отнема малко повече време за попълване на клетките, но можеш бързо и лесно да сменяш основните числа и процентите. ВИЖ КАК ГО НАПРАВИХ С IF КОНСТРУКЦИЯ но има ли начин имената на студентите да излизат едно след друго а не така с празни бели кутийки excel.xlsxУф, още го мисля това, нещо съм го зациклил с решението... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Skywalker Публикувано Март 16, 2009 Report Share Публикувано Март 16, 2009 Само да поясня, че 10% от дадено число е равно на числото, умножено по 0.1, т.е.:10% от 100 = 100х0.1 Има и по-лесен вариант да се сметнат процентите, просто трябва да се използва още една клетка. Ето как става:А1 = 100А2 = 10%А3 = А1-А1*A2Благодаря за уточнението! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kolarova_sn Публикувано Април 23, 2009 Report Share Публикувано Април 23, 2009 Здравейте,Обръщам се с молба за помощ Направила съм си табличка с много формули в нея. И имам една колонка, в която ми излизат крайните резултати от табличката. Самата колонка е твърде дълга, обаче. Въпросът ми е: Има ли начин от тази колонка да копирам и пренеса на друго място само отговорите? Защото с копи и пейст ми пренася нанесените формули, а не числата, които са и крайния резултат. Дано да съм го обяснила ясно Предварително благодаря! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Petar_kir2000 Публикувано Април 23, 2009 Report Share Публикувано Април 23, 2009 Здравейте,Обръщам се с молба за помощ Направила съм си табличка с много формули в нея. И имам една колонка, в която ми излизат крайните резултати от табличката. Самата колонка е твърде дълга, обаче. Въпросът ми е: Има ли начин от тази колонка да копирам и пренеса на друго място само отговорите? Защото с копи и пейст ми пренася нанесените формули, а не числата, които са и крайния резултат. Дано да съм го обяснила ясно Предварително благодаря! А пробва ли с Paste Special ... (намира се под Paste) и да избереш Values (стойности) ? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kolarova_sn Публикувано Април 27, 2009 Report Share Публикувано Април 27, 2009 Много благодаря, Перко! Жив и здрав да си! Голям проблем ми беше, вече не е Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
koce6 Публикувано Май 3, 2009 Report Share Публикувано Май 3, 2009 Здравейте, може и да не съм внимавал много във форума , но се надявам да ми помогнете .Имам следния въпрос -направил съм една таблица с три колони - в първата имам брой налични количества стока, във втората единична цена и в третата обща стойност. Дотук добре, проблемът ми е че искам в четвърта колона да вписвам количество продадена стока и всъщото време автоматично да се подважда от първата като количество и от третата като стойност. И един втори въпрос- как да накарам една колона автоматично да подреди наименования в азбучен ред.Предварително ви благодаря!!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ashko2 Публикувано Май 16, 2009 Report Share Публикувано Май 16, 2009 може ли някой да ми каже как мога да избера определен период от дати на ексел например от 15.03.2009 до 25.03.2009 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
paro Публикувано Май 16, 2009 Report Share Публикувано Май 16, 2009 може ли някой да ми каже как мога да избера определен период от дати на ексел например от 15.03.2009 до 25.03.2009 Здравей AYSHE! Не мога да разбера въпроса ти. Какво искаш да правиш с този период. Дай малко повече информация. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ashko2 Публикувано Май 16, 2009 Report Share Публикувано Май 16, 2009 например имаме в една колона период от дати за доставка на стоки но мен ме интересува точно определен период т.е. ако доставките са за периода от 01.01.2009 до 30.04.2009 на мен ми трябва да избера доставките от 25.03.2009 до 30.03.2009 има ли такава възможност Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Petar_kir2000 Публикувано Май 16, 2009 Report Share Публикувано Май 16, 2009 например имаме в една колона период от дати за доставка на стоки но мен ме интересува точно определен период т.е. ако доставките са за периода от 01.01.2009 до 30.04.2009 на мен ми трябва да избера доставките от 25.03.2009 до 30.03.2009 има ли такава възможност Аз се сещам за една възможност:1. Маркираш редовете от базата данни от началната дата до крайната дата в която ще търсиш този период, например от 01.01.2009 до 30.04.20092. Лист DATA/ бутон Filter3. Клик на филтъра, (отдясно на първата стойност), Избираш Date filters, Custom Filter, за първото условие на Column AutoFilter обявяваш is after or equal ot 25.03.2009, за второто условие обявяваш if before or equal to 30.03.2009.Остават на екрана само тези дни от периода, който си обявила във филтъра.... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ashko2 Публикувано Май 16, 2009 Report Share Публикувано Май 16, 2009 пак имам питане не можах да го наперя имам други неща които са написани използвам exel 2003 да не би да е от това благода ря ти че отговаряш Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Petar_kir2000 Публикувано Май 16, 2009 Report Share Публикувано Май 16, 2009 пак имам питане не можах да го наперя имам други неща които са написани използвам exel 2003 да не би да е от това благода ря ти че отговаряшМоето обяснение беше за 2007, а не за 2003. Пробвай тогава:1. Маркираш редовете . NB! Избери като първи ред и заглавието на колоната, иначе губиш първия ред на данните, той става като заглавие на филтрирането....2. Избираш от падащото меню Data от него функцията - Autofilter,3. Тук вече не съм много сигурен, защото отавна не работя на 2003-та версия, но логично трябва да беше така: В колоната, където са датите, избереш бутона за филтриране (най-отгоре на първата стойност), можеш да избереш Custom... 4 Когато ти се появи един лист, избираш за първото is greater than or equal to (датата на началото на периода), после радио бутона AND и за второто условие is less than or equal to - (датата на края на периода).Можеш вместо дати, да обявиш клетки и после в тези клетки да напишеш дати.Трябва да се получи. P.S. Моля те да слагаш по някои запетайка и точка, че трудно се чете това, което си написала... Edit: Ето ти и един линк, може да ти е полезен:http://office.microsoft.com/en-us/excel/HP051998001033.aspx Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ashko2 Публикувано Май 17, 2009 Report Share Публикувано Май 17, 2009 Здравейте! Може ли някой да ми помогне за следното.Например имам следните числа:5002001506502301201050Има ли формула, с която де се открият числата, чиито сбор е 1000. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ashko2 Публикувано Май 17, 2009 Report Share Публикувано Май 17, 2009 Перко благодаря ти много за това, че ми помогна, но имаш ли някакво предложени за това което писах последно. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост