cnachew Публикувано Април 10, 2016 Report Share Публикувано Април 10, 2016 Здравейте колеги от форума,Направих едно примерно файлче по указанията,които дадохте.Искам вашето мнение за подобрения(ако има нужда).xls е файла за excel 2003xlsx е за excel 2007 и нагоре версииproba turisti.xlsxproba turisti.xls Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 10, 2016 Report Share Публикувано Април 10, 2016 Сега вече е готово.Идеята е да бъдат маркирани всички клетки и тогава да се отиде в Data Validation.Оправил съм нещата.2proba turisti.xls1proba turisti (1).xlsx Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Здравейте съфорумци,Тъй като съм нов в този форум имам следното питане-как да си сваля четирите части на указанията?Опитах се да ги сваля по дадения линк,но явно сайта не е онлайн и не се получава.Имам питане-как мога да си създам падащо меню,което да използвам във всяка клетка.Засега нямам примерна таблица,защото не съм сигурен,че ще се получи без да се използват макроси.Версията на програмата Ексел е 2007. Здравейте cnachew,добре дошъл във форумите на софтвизия.Линковете към указанията от известно време не работят (една част от тях). Що се отнася до направата на падащо меню, го разбирам в която и клетка да кликнеш да може да се избират определени неща от това меню.Изгледайте това видео и по показания начин може да се направи за всички желани клетки. Линкове на 1-ва страница в тая тема са коригирани. Благодаря за сигнала. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
cnachew Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Сега вече е готово.Идеята е да бъдат маркирани всички клетки и тогава да се отиде в Data Validation.Оправил съм нещата.2proba turisti.xls1proba turisti (1).xlsxЗдравей колега,Каченият файл не съм го сгрешил- направих пробата с маркирани 30 клетки, за да видя как се получава.Все пак благодаря за помощта-ще използвам твоя вариант. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Важното е да се разбере как се прави, а след това е лесно.Мой сьвет е там кьдето е базата данни в лист2, да се маркира всяка колона с нейните текстове и след това в Data Validation е много лесно. Поздрави Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
cnachew Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Мой сьвет е там кьдето е базата данни в лист2, да се маркира всяка колона с нейните текстове и след това в Data Validation е много лесно. Здравей колега,Как се получава това маркиране-ако можеш прати една снимка да се ориентирам. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Ето тук съм показал как става:https://forums.softvisia.com/index.php/topic/902-ръководства-за-работа-с-excel-2003/?p=164308 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
cnachew Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Ето тук съм показал как става:https://forums.softvisia.com/index.php/topic/902-ръководства-за-работа-с-excel-2003/?p=164308 Снимките,които си качил обясняват нещата.Имам въпрос -само с латиница ли да се наименова NAME BOX-a или може и с кирилица?Аз се опитах да използвам кирилица-излезна ми 0;при латиница излиза само името без да има нищо друго. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Само на латиница. при латиница излиза само името без да има нищо друго.Точно така, след това когато са маркирани редовете, отиваме в Data Validation и в полето, което съм показал изписваме -> (= и името което сме дали в Лист2).Разгледай внимателно снимките стъпка по стъпка. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
cnachew Публикувано Април 11, 2016 Report Share Публикувано Април 11, 2016 Здравей колега k0st4din Сега ти пращам да видиш един файл,който направих по указанията,описани в снимките,които си качил.Ако някъде съм сгрешил-кажи или снимай,за да си видя грешката.Не се сърди,че питам за тези неща,защото за потребители навътре в нещата изглеждат като детска игра. Книга.xlsx Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 12, 2016 Report Share Публикувано Април 12, 2016 Здравей cnachew,да всичко е правилно. Няма за какво да се сърдя, напротив радостен съм, че съм успял да помогна.Хубав ден пожелавам.Поздрави Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
cnachew Публикувано Април 14, 2016 Report Share Публикувано Април 14, 2016 Здравейте колеги,Имам питане за Ексел.Може ли датата,която е задължителна при описване на дадена операция(например плащане на сметка) да излиза от падащо меню.Качвам снимка от примерен файл,на който искам да използвам въвеждането на датата посредством падащото меню. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 14, 2016 Report Share Публикувано Април 14, 2016 Здравей,прикачвам снимков материал, с всяка стъпка заедно и с един примерен файл в който във всяка избрана(маркирана клетка) може да се постави желаната дата.Calendar v izbrana kletka.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
cnachew Публикувано Април 17, 2016 Report Share Публикувано Април 17, 2016 Здравей колега k0st4din Имам едно питане към теб-това за датата може ли да се направи в ексел 2003 и как става?Тоа,което си качил на снимките е за версията 2007. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Април 18, 2016 Report Share Публикувано Април 18, 2016 Прави се по същият начин, но използваш от Insert-Object - календара.Аз не използвам тази версия и няма как да го изпробвам дали работи, поради тази причина може да се разгледа това обяснение. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост