lozan1 Публикувано Септември 21, 2012 Report Share Публикувано Септември 21, 2012 Здравей Lozan1,постави си този код в Sheet1 по подразбиране и когато подадеш Run macro - с бутон или каквото си си направил, ще те попита кой файл искаш да избереш и ще ти го пренесе написаното в word. Поради факта, че не знам точно къде искаш да поставиш тези имена, ще си дооправиш клетките. Клетките в таблицата на ексел, трябва да ти отговарят на тези в word. Sub AutoFillWordTables() Dim C As Long Dim FileFilter As String Dim LastCol As Long Dim R As Long Dim Rng As Excel.Range Dim WordFile As String Dim wdApp As Object Dim wdDoc As Object Dim wdTbl As Object Dim Wks As Worksheet Set Wks = Worksheets("Sheet1") Set Rng = Wks.Range("A1:A6") LastCol = Wks.Cells(Rng.Row, Columns.Count).End(xlToLeft).Column Set Rng = Rng.Resize(ColumnSize:=LastCol) FileFilter = "Word Documents(*.doc),*.doc, All Files(*.*),*.*" WordFile = Excel.Application.GetOpenFilename(FileFilter) If WordFile = "False" Then Exit Sub Set wdApp = CreateObject("Word.Application") Set wdDoc = wdApp.Documents.Open(WordFile) For C = 1 To LastCol Set wdTbl = wdDoc.Tables(C) For R = 1 To Rng.Rows.Count wdTbl.Range.Cells(R).Range.Text = Rng.Cells(R, C) Next R Next C wdApp.Visible = True Set wdApp = Nothing Set wdDoc = Nothing Set wdTbl = Nothing End Sub ПоздравиВ този код , написаното в клетки А1 до А6 на таблица в Ексел, се пренасят в таблица под Word, но не в същата последователност. а се появявт така:А1 от Excel отива в A1 от WordА2 от Excel отива в B1 от WordА3 от Excel отива в C1 от Word и т.н.Как да се промени кода така, че А1 от Excel да отиде в A1 от WordА2 от Excel да отиде в А2 от WordА3 от Excel да отиде в А3 от Word и т.н. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Септември 23, 2012 Report Share Публикувано Септември 23, 2012 Здравей lozan1смени тези редове For C = 1 To LastCol Set wdTbl = wdDoc.Tables(C) For R = 1 To Rng.Rows.Count wdTbl.Range.Cells(R).Range.Text = Rng.Cells(R, C) Next R Next C с тезиSet wdTbl = wdDoc.Tables(1) For R = 1 To Rng.Rows.Count wdTbl.Range.Cells(R).Range.Text = Rng.Cells(R, 1) Next R Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Септември 24, 2012 Report Share Публикувано Септември 24, 2012 Здравейте,Интересуваме дали мога да задам модел за въвеждане на данни в ексел? Примерно в колона "А" данните да могат да се въвеждам само по следния начин:число, интервал, текст(име). Ако не се напишат в тази последователност да се появи грешка. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Септември 24, 2012 Report Share Публикувано Септември 24, 2012 Здравей VankaИ по-точно?Нещо пример: 1 Иван? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Септември 25, 2012 Report Share Публикувано Септември 25, 2012 Ето един пример Нов Microsoft Excel Worksheet (2).xls Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Септември 26, 2012 Report Share Публикувано Септември 26, 2012 Здравей Vanka,мисля, че този вариант би ти свършил най-добра работа.Натискаш бутона и ти излиза една форма в която имаш клетки за номера и съответно Име, Презиме и Фамилия, което от своя страна като грешка може да ти даде само печатна грешка.Поздравиuser form.xls Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Септември 27, 2012 Report Share Публикувано Септември 27, 2012 Благодаря ти Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
nayden_popov Публикувано Септември 28, 2012 Report Share Публикувано Септември 28, 2012 Здравейте!Наложи ми се да се заема с excel и бях много изненадана, че в интернет пространството липсват уроци за тази програма. Така реших, да се заема да напиша няколко ръководства за работа с excell и да ги споделя с вас. Ще започна от основните неща и ще предложа най- удачните според мен варианти за въвеждане и форматиране на текст, а по- късно и работа с различните функций на програмата. Предлагам ви видео туториал и ви моля да споделите мнение, ако формата на поднасяне на информацията не ви допада. Ето го и него: EXCEL - 1 част Въвеждане и форматиране на данни в Еxcel 2003 Автор на ръководството: Даниела КузмановаВсички права върху ръковоството за запазени от автора и всякакво копиране на част или цялото ръковоство трябва да става само с негово разрешение! Благодаря за тази информаци много ми беше полезна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jjgs Публикувано Октомври 1, 2012 Report Share Публикувано Октомври 1, 2012 Добро утро на всички, открих ви преди няколко дни и съм изключително благодарна за това, че ви има! Прикрепила съм пример, за който надявам се някой ще ми помогне. Имам да събера наличностите от всички работни места, но както ще забележите някои от секциите съдържат различни номенклатури освен общите, досещам се, че трябва да стане с VLOOKUP, но не съм толкова вежа. Благодаря предварително, ако някой иска да ми помогне!primer.xlsx Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Октомври 1, 2012 Report Share Публикувано Октомври 1, 2012 Здравей jjgs и добре дошла във форума!Ще може ли малко повече инфо този текст -> "ощо вс g" -???Каква е идеята, кои клетки или колони началото горе долу е схванато като желание, а след това.....Поздрави Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jjgs Публикувано Октомври 1, 2012 Report Share Публикувано Октомври 1, 2012 (Редактиран) Здравей k0st4din, усетих, че дадох непълен пример Идеята е, да сборувам на всички g - 1,2,3,4 и т.н. /много са/ наличностите на видовете номенклатури. Мислех да направя за всяка g по една pivot table и после някак да ги сборува на отделна страница , но някои от номенклатурите имат и други параметри. Ако искаш, ще направя свястна таблица, за да видиш моята идея.А "ощо" е "общо" - в бързината съм изяла една буквичка Редактиран Октомври 1, 2012 от jjgs Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jjgs Публикувано Октомври 2, 2012 Report Share Публикувано Октомври 2, 2012 нещо такова ми хрумва, но е тромаво - при всяка промяна на бр. във всяка отделна sheet трябва да се рефрешват обобщените таблици, може би трябва да задам нещо автоматично да го прави, но нз как. Искрено благодаря за вниманието!primer.xlsx Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jjgs Публикувано Октомври 2, 2012 Report Share Публикувано Октомври 2, 2012 primer.xlsx Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Mary July Публикувано Октомври 2, 2012 Report Share Публикувано Октомври 2, 2012 Искам да попитам, възможно ли е оцветяване не на самата клетка, а на група от клетки или цял ред по резултат от формула/правило...Не съм много наясно с ексела, не го ползвам от версия 95 насам...Но имам таблица, която в общия случай представлява списък с фактури и плащания по тях, в зависимост от текущата дата спрямо датата на падежа, неплатения остатък по фактурата, трябва да имам суми-извадки (там с формулите се оправям) и според резултатите да ми се оцветяват редовете/записи в цветове зададени според състоянието...Е те това с оцветяването ще ме измъчи... не разбрах и при създаването на правила как трябва да се записват формулите (синтаксиса)... Ако някой има желание да поясни, ще съм много благодарна! П.П. (с версия 2007 съм в момента) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Октомври 2, 2012 Report Share Публикувано Октомври 2, 2012 Здравей Mary July,би ли е възможно някаква таблица и за какво условие става на въпрос. Прекалено много относителни неща са написани.Поздрави Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост