wolf4o Публикувано Юни 23, 2008 Report Share Публикувано Юни 23, 2008 Извинявам се Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kiskin Публикувано Юни 24, 2008 Report Share Публикувано Юни 24, 2008 Имам една работна с 5 листа. в 2,3,4 и 5 лист имам по 6-7 колони с по 15-20 реда. Как мога /каква формула/ да направя така, че данните, които въвеждам с определени клетки от листовете 2,3,4 и 5 /т.е. сбора от определени клетки/ да се променят в лист 1???Решението е много лесно!В клетката от лист 1 (в който искаш да показваш сумата от клатки в листове 2,3,4 и 5) натискаш бутона = и чрез превлкючване между листовете маркираш последователно клетките, които искаш да сумираш, като след всяка маркирана клетка натискаш + и накрая Enter, за да завършиш формулата.Ако не се справиш дай примерен файл! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
_SoRa_ Публикувано Юни 24, 2008 Report Share Публикувано Юни 24, 2008 Оправих се.Сега ново въпросче: как стоят нещата с "натрупването"? Например стойността в клетка А9 да е равна на тази в А8/надявам се, че правилно задавох въпроса/ Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
desismile Публикувано Юни 24, 2008 Report Share Публикувано Юни 24, 2008 здравейте, сега ви открих,и е направо чудесно.шефката ми каза да науча как се работи със шаблони (excel 2003),но не намерих никъде нищо. имам малко познания в ексела.задачата ми е:всеки ред трябва да се печата на отделен лист,като данните от колоните трябва да излизат един под друг.незнам дали го обясних правилно.помощ,къде да прочета,какво да направя! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
netipap Публикувано Юни 24, 2008 Report Share Публикувано Юни 24, 2008 Привет! Ето нова задача : Имаме работен лист, съдържащ следната таблица: Skladove.xls За всеки един ден от месеца имаме същият работен лист (и същата таблица), т.е. общо 30 листа, в които данните са различни всеки ден. Възможно ли е да бъде направена същата таблица, в която при вкарване на произволна дата (напр. 19.06.2008) данните за тази дата да се извеждат автоматично? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kiskin Публикувано Юни 25, 2008 Report Share Публикувано Юни 25, 2008 Привет! Ето нова задача : Имаме работен лист, съдържащ следната таблица: Skladove.xls За всеки един ден от месеца имаме същият работен лист (и същата таблица), т.е. общо 30 листа, в които данните са различни всеки ден. Възможно ли е да бъде направена същата таблица, в която при вкарване на произволна дата (напр. 19.06.2008) данните за тази дата да се извеждат автоматично?Задължително ли е таблицата да е в този вид?Ако не е имам идея да вкарваш датата в първата колона пред всеки реди за всеки следващ ден отдолу по този наччин таблицата ти ще е много дълга надолу, но с използване на филтър ще можеш да избираш произволен ден!!! Малко измених формата но можеш да селектираш и по ден, и по склад, и по сектор.По този начин ще имаш по един файл на месец, а може на различни страници да вкараш няколко месеца!Надявам се да съм ти бил полезен Skladove_1.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
netipap Публикувано Юни 29, 2008 Report Share Публикувано Юни 29, 2008 Благодаря за идеята, kiskin! Ще използвам твоя начин (чрез филтър). Поздрави:Нети Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kiskin Публикувано Юли 5, 2008 Report Share Публикувано Юли 5, 2008 Здравейте, приятели!Сега и аз имам нужда от помощ.Каква формула трябва да използвам, така че стойностите от колона B2 - B10 да се преброяват по следния начин:- сума от клетки със стойност от 20 до 30;- сума от клетки със стойност от 30 до 40 и т.н.Мисля, че IF ше свърши работа, но не мога да се досетя как.Ако някой има идея да ми подскаже Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юли 5, 2008 Report Share Публикувано Юли 5, 2008 kiskin, можеш да използваш формулата SUMIF; опитай например този начин:=SUMIF(B2:B10;">=20")-SUMIF(B2:B10;">=30") за да получиш сбора на числата в клетките със стойност между 20 и 30. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kiskin Публикувано Юли 6, 2008 Report Share Публикувано Юли 6, 2008 Благодаря ти panevdd!Но на мен ми трябва да преброява клетките със стойности в зададения интервал.Например: ако има 24 клетки със стойности в интервала 20 - 30 да изписва 24.Можеш ли да помогнеш? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юли 6, 2008 Report Share Публикувано Юли 6, 2008 Опитай с COUNTIF:=COUNTIF(B2:B10;">20")-COUNTIF(B2:B10;">30")*Бях въвел други адреси на клетките. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
anselot Публикувано Юли 7, 2008 Report Share Публикувано Юли 7, 2008 Здравейте!!!Изключително ми е приятно да чета мнениета Ви, препоръките и решенията, които давате във връзка с Excel.Имам следния проблем и се надявам, ако може да ми помогнете.Постоянно ми се налага да вкарвам данни - три имена, адрес и т.н.Обаче малкото име се намира в клетка С5, презимето в С6, а фамилията в Д5.Искам всички тези дданни да се запазват по начина, по който ги въвеждам, но и да отиват в база данни т.е. някъде, където да се натрупват имената и данните за тях, но на един ред, примерно: А1 - малко име, А2-презиме и т.н.. За второто лице респективно В1 за малко име, в2 за през име и т.н.Възможно ли е това и как да стане?Предварително благодаря за евентуално оказаната помощ от Ваша страна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юли 7, 2008 Report Share Публикувано Юли 7, 2008 anselot, дай някакъв пример да това, как са подредени данните в оригиналния формуляр. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
nick_gatev Публикувано Юли 10, 2008 Report Share Публикувано Юли 10, 2008 Здравей те, имам 1 много голям проблем. Интерисува ме дали мога някъде да намеря инструкция за работа с функцията "Велокъп" или както се чете. Ако някой помогне ще съм му много благодарен Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юли 10, 2008 Report Share Публикувано Юли 10, 2008 Здравей те, имам 1 много голям проблем. Интерисува ме дали мога някъде да намеря инструкция за работа с функцията "Велокъп" или както се чете. Ако някой помогне ще съм му много благодарен Разгледай информацията от сайта на Microsoft - VLOOKUP; тук също има какво да се види. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост