k0st4din Публикувано Март 14, 2013 Report Share Публикувано Март 14, 2013 Здравейте MUERTE,прочетете цялата информация тук и смятам, че ще намерите отговор на въпросите си.Поздрави Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Dark`Elf Публикувано Март 15, 2013 Report Share Публикувано Март 15, 2013 А с каква Антивирусна сте? Попаднах на следното нещо преди малко, но за съжаление е на английски> ЛИНК. Както и това ТУК. Сега нямам много време и затова изпращам само линковете на английски. Надявам се да има нещо за Вас вътре. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
MUERTE Публикувано Март 15, 2013 Report Share Публикувано Март 15, 2013 Коце, благодаря мен, прочетох всичко, но....Статията е за Офис 2010, а моя е 2007 и освен това, доколкото разбрах, за да се получава тази грешка трябва да е инсталирана специална програма - Управлението на правата за достъп до информация (IRM). Такава програма на моя комп обаче няма (или поне така мисля). Ето какво имам инсталирано на компа:http://prikachi.com/images.php?images/699/5993699p.jpghttp://prikachi.com/images.php?images/700/5993700L.jpg Иначе, описаното в статията изглежда точно като моя проблем - все едно, че нямам разрешение да запаметя или копирам файла. Да ама тези файлове аз съм ги създал и ги променям редовно мамка им. Накрая ще взема и ще преинсталирам целия комп. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Dark`Elf Публикувано Март 15, 2013 Report Share Публикувано Март 15, 2013 Здравейте MUERTE, аз имам още един въпрос - дялът, на който е файлът, е във NTFS формат, нали? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Март 15, 2013 Report Share Публикувано Март 15, 2013 Още един глас за проверка на настройките на антивирусната (явно е Avast) и нейните log-ове. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
darco Публикувано Март 15, 2013 Report Share Публикувано Март 15, 2013 Здравей , погледни в Event Viewer за грешки . Също така , свали някое приложение да видиш SMART статуса на диска . Направи и сканиране за лоши сектори . Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
MUERTE Публикувано Март 15, 2013 Report Share Публикувано Март 15, 2013 Аааааааа хора, чакайте, че съвсем ми взехте акъла!Аз съм юрист и с компютрите съм на ВИ, затова и търся помощ тук. Да - антивирусната ми е аваст, безплатна (за 1 г. ако не се лъжа), даже преди около месец ми изписа нещо, че свършвал май някакъв период (не помня точно). Сега подред:1. Как да разбера дяловете в компа под какъв формат (FAT или NTFS) са? Иначе видях как се конвертира тук - http://windows.microsoft.com/bg-bg/windows-vista/convert-a-hard-disk-or-partition-to-ntfs-format2. Кои настройки на антивирусната трябва (евентуално) да се променят? Аз там не пипам, защото (както вече казах) не разбирам.3. Къде се намира Event Viewer (сори, но нищо не ми говори) и как да проверя за грешки, а ако има такива как да ги коригирам?4. SMART статуса, сканиране за лоши сектори??? - надценявате ме хора! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Март 15, 2013 Report Share Публикувано Март 15, 2013 1. Щракваш с десен бутон на мишката върху C: (респ. D: ) -> Свойства.2. Не го намирам в момента, трябва да има (в прозореца на програмата) log или history на блокираните файлове или нещо подобно.3. Щракваш с десен бутон на мишката върху Моят компютър -> Управление (или Manage) -> Event viewer. Провери разделите Application и System за грешки и проблеми.4. HD Tune ще ти свърши работа. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
MUERTE Публикувано Март 20, 2013 Report Share Публикувано Март 20, 2013 E не е истина просто. Днес ново двайсе! Но, едно по едно. Да отговоря първо на панев:1. Да, D и С са под NTFS формат.2. Не намерих списък на блокирани файлове, затова деинсталирах цялата програма и си качих нова, безплатна версия. Пак на аваст, защото бачкам с нея близо 2 г., а проблемите почнаха преди 2 седмици.3. Проверката на разделите Application и System за грешки и проблеми извади много такива. Как обаче да ги коригирам?4. Тази програма HD tune за това ли е, че не разбрах точно? Днес обаче, при поредния опит да променя и запаметя уордовски файл ми се изписа това:http://prikachi.com/images.php?images/817/6015817F.jpgКакъв може да е този хардуерен проблем и възможно ли е там да е ключа за бараката? Вече станах така - !!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
MUERTE Публикувано Март 20, 2013 Report Share Публикувано Март 20, 2013 Ето ви и още едно безумие - файлът е създаден на компа и се съхранява на компа. Не ползвам мрежа, а флопи на компютъра дори няма!!! Ще взема да го занеса на преинсталация на целия уин. Дали ще помогне? http://prikachi.com/images.php?images/54/6016054r.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Dark`Elf Публикувано Март 20, 2013 Report Share Публикувано Март 20, 2013 Здравейте Muerte, А използвате ли някаква програма, която прави back-up на вашата система?Също така сканирайте за лоши сектори (може да използвате програмата, която е предложил pannevdd) и кажете какъв е резултатът. Друг вариант би бил да сканирате за зловреден код. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Март 20, 2013 Report Share Публикувано Март 20, 2013 Това ми прилича на хардуерен проблем, най-вероятно - памет. Отвори отново Event viewer и покажи една снимка от раздела System; можеш да щракнеш двукратно върху някоя от грешките и да копираш съдържанието (описанието на проблема) тук.За тест на паметта можеш да използваш MemTest - затвори всички останали програми, стартирай теста и го остави да поработи половин час. Виж дали ще покаже някакви грешки.Да, HD Tune показва информация за твърдия диск, вкл. SMART състоянието му. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
MUERTE Публикувано Март 21, 2013 Report Share Публикувано Март 21, 2013 Ето снимка на Systemhttp://prikachi.com/images.php?images/847/6019847b.jpgТова е най-разпространената (най-често се появява) грешка. А това ми изписва като кликна на грешката - The time provider NtpClient is configured to acquire time from one or more time sources, however none of the sources are currently accessible. No attempt to contact a source will be made for 29 minutes. NtpClient has no source of accurate time.For more information, see Help and Support Center at Показва и други грешки, но те са от източник принтера, сд рома или при търсенето на някои адреси в нета. Аз също си мисля, че май проблема ще излезе хардуерен. Лошото е, че нямаме компютърист в офиса, а ако занеса компа на поправка ще трябва да мъкна лаптопа си от вкъщи, за да работя. Бе общо взето шибана работа.Програмата HD Tune ще пробвам утре или другата седмица, че имам доста бач сега. П. п. Временно реших проблема (или поне засега не е дал грешка) като запаметявам като кликна на офис бутона; запамети като и съответното име. По-бавно е, но засега става и тези грешки не са се появявали. П. п. п. Мислите ли, че може да помогне една преинталация на уин-а? Имам колега, който твърди, че може да го направи на място за час-два. Ето ви и една грешка, която намерих в application и е възможно да има отношение. Среща се на няколко пъти.http://prikachi.com/images.php?images/926/6019926I.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Dark`Elf Публикувано Март 21, 2013 Report Share Публикувано Март 21, 2013 Здравейте, Проблемът може да се дължи на различни неща. Ако проблемът е хардуерен, то преисталацията няма да помогне, или ако помогне ще е само временно.Това че и ваша друга колежка е имала същия проблем, ме води на мисълта, че може да не е точно хардуерен проблем (не изключвам възможността разбира се). Направете тестовете, после ще мислим още.Тази грешка, която се появява в Event Viewer-а не е конкретно свързана с този проблем / просто не може да се синхронизира часът...Попаднах на различни теми на потребители, които са изпитвали подобен на вашия проблем: - при някои от тях проблем беше антивирусната - при други се дължеше на зловреден код - други изпитваха същия проблем заради софтуер за синхронизация и бакъп на системата Имате ли възможност да пробвате дали при друг офис пакет се появява тази грешка? (при някои потребители при смяна на офис пакета нещата се подобряват). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
MUERTE Публикувано Март 22, 2013 Report Share Публикувано Март 22, 2013 Офис пакета го сменихме още като се появи проблема отначало. За съжаление не мога да ви кажа (поне в момента) дали колегата просто е преинсталирал стария офис или е сложил нова версия. Ще го разбера в понеделник. А грешката в application има ли връзка с проблема? И какъв е точно този софтуер за синхронизация и бекъп? Може ли по някакъв начин да му се направи проверка? Сори ако задавам елементарни въпроси, но то е защото наистина съм лаик. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.