Jump to content

Търся програма за организиране на електронната поща


Препоръчан пост

Дани, аз също имам поща в abv.bg но без заплащането. Как стои там въпросът с пренасочването ? Няма ли възможност в настройките да укажеш и алтернативен мейл, на който да получаваш копие от писмото ? Ако е така - можеш вече да си направиш поща в gmail и тогава да решим проблема с една Лисица Буревестник :crosseyes1:
Link to comment
Сподели другаде

Дани, предложенията, които ти дадоха другите потребители са повече от добри и се дублират с моите, така че няма да дискутирам този въпрос. Искам ми се по-скоро да обсъдим другият ти основен проблем - завеждането на кореспонденцията.

 

По принцип входящите и изходящите номера и завеждането на получени и изпратени документи бяха валидни при работата с хартиени носители на кореспонденцията. Самата кореспонденция се вписваше освен това в дневник (журнал), в който се вписват номера и датата на документа, а също така последния може да се подпечатва. Това се правеше с цел вписване на документацията и следенето й, а също така и при проверки.

С навлизането на електронната комуникация, част от тези процедури станаха излишни и морално остарели, защото електронните пощенски клиенти вписват доста подробна информация за получената или изпратена документация. Тази информация включва получател и подател на документа, дата и час на подаване и евентуално дата и час на получаване от отсрещната страна. Тази форма на документация има също така и доказателствена форма за удостоверяване на контрол под формата на проверка, а също така и за съхраняване и организиране на документацията.

 

Изписах всичко това, защото искам да те попитам - защо е важно да имаш входящ и изходящ номер на електронна поща. Иначе ако е задължително - то тогава най-лесния вариант е да отпечатваш писмата си и да им слагаш печата за организиране на документацията (с входящия номер и датата).

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте!

Мисля, че намерих страхотно решение на моя проблем. Това е една програма, която се нарича EverNote 2.

Програмата е безплатна, което я прави още по- привлекателна. Има ограничения, но с лошия си английски не разбрах точно какви. Ще пусна шот, за да можем заедно да разберем какви са ограниченията. Знам обаче, че няма ограничение в броя на съобщенията и във времето. Засега звучи страхотно. Програмата не изисква никакви специални настройки. Има много приятен интерфейс и с нея се работи буквално с едно натискане на клавиш или подръпване на мишката. Има доста интересни функции. Не поставя автоматично входящи и изходящи номера върху самия документ, но затова пък дава възможност да го изпишете директно върху него. И сега най- приятната част- няма нужда да ползвате странните настройки на пощенските клиенти, нито да плащате за тази услуга. Ако просто искате да съхранявате писмата си на хард диска - отваряте си пощата, кликвате бутончето на програмата/ предлага се любезно и се инсталира в мозилата още при стартирането на програмата за първи път/ и писмото ви автоматично се копира на компа ви и намира стройно място в списъка на програмата. Ден, час и т.н.

Чрез програмата можете да ползвате и линкове- работещи. Харесали сте си нещо в интернет и прилагаме горната процедура- бутончето и готово. Вече го имаме съхранено. После, когато решим отваряме, кликаме на който искаме линк и си вършим работата перфектно. Между другото да споделя и друго. Когато съм сваляла писмо от електронната поща досега и после го обръщам във формат на word беше доста трудоемко обработването на документа и корек;ции по него. Забелязах с учудване, че тук корекцията става много лесно. Изобщо засега съм много впечатлена и препоръчвам програмата. Споделете, ако знаете повеч(е за ограниченията- дано не са много. Просто програмата е супер. Пробвайте. Ето и един шот с екран от програмата и съобщението за ограничение, което не разбирам съвсем:

http://img80.imageshack.us/img80/7185/87483822lr5.jpg

Link to comment
Сподели другаде

Езиковите специалисти ще преведат качествено, но това, което аз разбирам е, че програмата няма ограничение относно времето на ползване или броя на бележките.

Явно платените версии дават възможност за синхронизация на съобщенията, възможност за слагане на собствен дигитален белег и ръкописно разпознаване, корекция на облика на програмата и търсене по отделен белег. Ако искаш да ги ползваш ще трябва да пробваш ограничената във времето на ползване EverNote Plus Trial или да си закупиш EverNote Plus.

Или с две думи: ако в момента програмата ти върши работа - къпи не бой се ... :basketball:

Link to comment
Сподели другаде

Благодаря ти Ipa, но проблемът е там, че не искам да създавам нова пощенска кутия. Имаме E- mail адрес в abv.bg. Клиентите ни го знаят и не искам да го променяме наново. Ако използвам Gmail сигурно ще имаме нов адрес, което не ме устройва. Както и да е. Започнах да си изграждам своя стратегия за водене на кореспонденцията.

АБВ намяше ли функция за прехвърляне на мейлите към други пощи? :)

Link to comment
Сподели другаде

АБВ намяше ли функция за прехвърляне на мейлите към други пощи? :)

 

И аз го предложих това, но днес си проверих пощата и настройките и не открих подобно нещо в безплатната версия.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...