Jump to content

Програма от системата не може да стартира


Препоръчан пост

  • Отговори 49
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Раззархивирах го, кликнах два пъти и ми се показа администраторското прозорче, продължих и се показаха едно след друго две прозорчета.post-29173-0-65292000-1353593873_thumb.jpgpost-29173-0-46621700-1353593885_thumb.jpg Проблема стои.
Link to comment
Сподели другаде

Това занули настройките на услугите, но ще е добре да се види дали са стартирани.

 

Натисни клавиши Win+R, в полето напиши services.msc и кликни OK. Ще ми е много по-удобно, ако направиш снимки на този прозорец, за да се видят всички услуги, но ако не ти се занимава, можеш да ги изнесеш в списък, като от меню Action избереш Export List..., запазиш файла някъде и после го прикачиш.

Link to comment
Сподели другаде

Услугите изглеждат наред.

 

Всъщност така и не стана ясно лаптопът с предварително инсталирана операционна система ли е бил? Ако не, кога последно е инсталирана операционна система? Да имаш някакви други проблеми/оплаквания? Сканирано ли е за зловреден код и ако да, с какви програми?

Link to comment
Сподели другаде

Лаптопа съм купил преди 4 години от "Техномаркет" с инсталирана операционна система и не съм преинсталирал. Във втория дял на диска са ми инсталирали "HDDRecovery" - 3.82 GB. Редовно почиствам. Ползвам : Advanced SystemCare5, Malwarebytes Anti-Malware, aнтивирусна "AVAST". До момента вируси или друг зловреден код не съм засичал.Сканирам редовно.Забелязвам, че тия дни спря да ми отваря сайтове индекирани и оцветени в прозорчета, програми, линк на сайт в бързо стартиране и др.места. На пример:post-29173-0-42151200-1353670172_thumb.jpg и се отваря следния прозорец:post-29173-0-63491700-1353670230_thumb.jpg
Link to comment
Сподели другаде

Хм, чак сега обърнах внимание на червения правоъгълник около прозорците. Има го и около прозореца на Помощ и поддръжка. Това е автоматичния пясъчник на avast! и може би той причинява този проблем. По принцип avast! не би трябвало да стартира Помощ и поддръжка в изолираната среда на пясъчника. Нямам идея защо го прави. Можеш да опиташ да забраниш временно пясъчника: в прозореца на avast! в лявата част кликни върху ADDITIONAL PROTECTION (ДОПЪЛНИТЕЛНА ЗАЩИТА) -> AutoSandbox (Авто-Виртуална Кутия), след което вдясно кликни Settings (Настройки), махни отметката на Enable AutoSandbox (Включи Авто-Виртуална Кутия) -> OK. Ако след спирането няма проблеми, значи проблемът е локализиран. В такъв случай едното решение е да оставиш пясъчника (или както го наричат от avast! - авто-виртуална кутия) изключен. Това по принцип не е особено препоръчително, защото занижава нивото на защита.

Алтернатива е в настройките на пясъчника да добавиш Помощ и поддръжка към изключенията: в същия прозорец, откъдето изключи тази функция, върни отмтетката на Enable AutoSandbox (Включи Авто-Виртуална Кутия), след което в долното поле кликни бутон browse (избери) и посочи файла C:\WINDOWS\HelpPane.exe, след което потвърди с OK.

Link to comment
Сподели другаде

Направих това, което ми написа, но резултата е същият. Дори изключих интернета и спрях антивирусната - същото.

А червеното прозорче при мен е контура на снимания обект.

post-29173-0-39108900-1353941574_thumb.jpgpost-29173-0-56765300-1353941583_thumb.jpg

Link to comment
Сподели другаде

Странно, за пръв път виждам приложение да поставя контур на снимките. Както и да е.

 

Проблемът е наистина странен и не успявам да намеря решение. Както споменах по-рано, може би една поправка на инсталацията ще помогне, но нямам идея как точно да се направи на лаптоп с възстановителен дял. Може би ако намериш инсталационен диск на същия Windows, който имаш. Алтернатива е връщането на заводските настройки на лаптопа, което обаче ще заличи всичко налично в момента на системния дял, така че е общо взето крайна мярка.

 

Можеш да опиташ за всеки случай това. Разархивирай архива и отвори файла Fix Help and Support.reg. Отново потвърди с Continue -> Yes -> OK. След това отново опитай да стартираш Помощ и поддръжка.

Link to comment
Сподели другаде

Ето още нещо, което можеш да пробваш. Ако не помогне, то няма да ти навреди:

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-windows_programs/error-code-cwindowssystem32rundll32exehelpp/8f35cfa6-5f8b-4831-bd84-26f7fa584358

А тук е готов изготвен рег файла. Изтегли го, и го разархивирай. Стартирай го със двоен клик:

http://dox.bg/files/dw?a=6c872792a2

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...