Jump to content

Програма от системата не може да стартира


Препоръчан пост

За проблема със Security Center можеш да опиташ да деинсталираш антивирусната програма и да я инсталираш отново.

 

Другият проблем е доста странен. В случая започвам да си мисля, че най-сигурното решение би било преинсталация/връщане на фабричното състояние на лаптопа, но все пак бих искал да пробвам още някои неща.

 

Изтегли Autoruns и:

1) стартирай програмата;

2) избери Options -> Filter Options... -> постави отметка на Hide Microsoft entries -> OK;

3) меню File -> Refresh;

4) меню File -> Save... (от падащото меню остави избран .arn за файлов формат);

5) запази файла някъде с желано от теб име, архивирай го с програма по желание и го прикачи към темата.

 

Описание как се прикачат файлове (ако не знаеш):

- при публикуване на коментар кликни бутон Повече опции;

- долу в секция "Прикрепяне на файлове" посочи файла и кликни бутон Прикачи този файл;

- накрая кликни Добавяне в мнението.

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 49
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Тогава да пробваме нещо друго...

 

Спри излишни процеси, които имаш стартирани (да речем торент клиент, видео/аудио плеър и други странични приложения). Изтегли Process Monitor, разархивирай на удобно място и я стартирай. Направи опит да стартираш Помощ и поддръжка. След като ти изведе съобщението за грешка, го затвори. В прозореца на Process Monitor от меню File избери Save..., кликни бутона с многоточието, избери къде да се запази изходния файл и с какво име. Накрая потвърди с бутон OK. Архивирай файла и го прикачи към следващия си коментар. Ако е прекалено голям, за да се прикрепи, можеш да използваш някой файлов хостинг като Rapidshare, 4shared или MediaFire.

Link to comment
Сподели другаде

Мисля, че нещо не си разбрал. Трябваше да стартираш Process Monitor, да направиш опит да стартираш Помощ и поддръжка, след което да запазиш файла и да спреш Process Monitor. Работа за 2-3 минути е. Идеята е да се запише какво се случва в системата при опит за стартиране на Помощ и поддръжка, за да се локализира евентуално проблемът.
Link to comment
Сподели другаде

Сигурен ли си, че не си човъркал нещо по програмата? Файлът ми се струва непълен.

 

Натисни клавиш Win+R, в полето напиши eventvwr и кликни OK. Вляво кликни два пъти върху Windows Logs. Кликни с десния бутон върху Application -> Save All Events As..., запази файла някъде с удобно име. Повтори същото и за System. Архивирай двата файла и прикачи архива.

Link to comment
Сподели другаде

Изтегли този архив, разархивирай го, кликни два пъти върху файла, кликни Continue в прозореца на UAC, потвърди с Yes и накрая кликни OK. След това рестартирай компютъра и кажи дали има подобрение.
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...