Night_Raven Публикувано Ноември 22, 2012 Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Извинявам се, бях забравил да добавя линка към файла. Сега е наред. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 22, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 И тук не го виждам... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 22, 2012 Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Имах предвид, че го добавих към предния коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 22, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Раззархивирах го, кликнах два пъти и ми се показа администраторското прозорче, продължих и се показаха едно след друго две прозорчета. Проблема стои. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 22, 2012 Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Рестартира ли компютъра? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 22, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Да, няма да го пропусна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 22, 2012 Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Това занули настройките на услугите, но ще е добре да се види дали са стартирани. Натисни клавиши Win+R, в полето напиши services.msc и кликни OK. Ще ми е много по-удобно, ако направиш снимки на този прозорец, за да се видят всички услуги, но ако не ти се занимава, можеш да ги изнесеш в списък, като от меню Action избереш Export List..., запазиш файла някъде и после го прикачиш. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 22, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 22, 2012 Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Услугите изглеждат наред. Всъщност така и не стана ясно лаптопът с предварително инсталирана операционна система ли е бил? Ако не, кога последно е инсталирана операционна система? Да имаш някакви други проблеми/оплаквания? Сканирано ли е за зловреден код и ако да, с какви програми? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 23, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 23, 2012 Лаптопа съм купил преди 4 години от "Техномаркет" с инсталирана операционна система и не съм преинсталирал. Във втория дял на диска са ми инсталирали "HDDRecovery" - 3.82 GB. Редовно почиствам. Ползвам : Advanced SystemCare5, Malwarebytes Anti-Malware, aнтивирусна "AVAST". До момента вируси или друг зловреден код не съм засичал.Сканирам редовно.Забелязвам, че тия дни спря да ми отваря сайтове индекирани и оцветени в прозорчета, програми, линк на сайт в бързо стартиране и др.места. На пример: и се отваря следния прозорец: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 23, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 23, 2012 Този, последният проблем го реших. Остана си само "Помощ и поддръжка" не може да стартира! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 26, 2012 Report Share Публикувано Ноември 26, 2012 Хм, чак сега обърнах внимание на червения правоъгълник около прозорците. Има го и около прозореца на Помощ и поддръжка. Това е автоматичния пясъчник на avast! и може би той причинява този проблем. По принцип avast! не би трябвало да стартира Помощ и поддръжка в изолираната среда на пясъчника. Нямам идея защо го прави. Можеш да опиташ да забраниш временно пясъчника: в прозореца на avast! в лявата част кликни върху ADDITIONAL PROTECTION (ДОПЪЛНИТЕЛНА ЗАЩИТА) -> AutoSandbox (Авто-Виртуална Кутия), след което вдясно кликни Settings (Настройки), махни отметката на Enable AutoSandbox (Включи Авто-Виртуална Кутия) -> OK. Ако след спирането няма проблеми, значи проблемът е локализиран. В такъв случай едното решение е да оставиш пясъчника (или както го наричат от avast! - авто-виртуална кутия) изключен. Това по принцип не е особено препоръчително, защото занижава нивото на защита.Алтернатива е в настройките на пясъчника да добавиш Помощ и поддръжка към изключенията: в същия прозорец, откъдето изключи тази функция, върни отмтетката на Enable AutoSandbox (Включи Авто-Виртуална Кутия), след което в долното поле кликни бутон browse (избери) и посочи файла C:\WINDOWS\HelpPane.exe, след което потвърди с OK. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 26, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 26, 2012 Направих това, което ми написа, но резултата е същият. Дори изключих интернета и спрях антивирусната - същото.А червеното прозорче при мен е контура на снимания обект. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 27, 2012 Report Share Публикувано Ноември 27, 2012 Странно, за пръв път виждам приложение да поставя контур на снимките. Както и да е. Проблемът е наистина странен и не успявам да намеря решение. Както споменах по-рано, може би една поправка на инсталацията ще помогне, но нямам идея как точно да се направи на лаптоп с възстановителен дял. Може би ако намериш инсталационен диск на същия Windows, който имаш. Алтернатива е връщането на заводските настройки на лаптопа, което обаче ще заличи всичко налично в момента на системния дял, така че е общо взето крайна мярка. Можеш да опиташ за всеки случай това. Разархивирай архива и отвори файла Fix Help and Support.reg. Отново потвърди с Continue -> Yes -> OK. След това отново опитай да стартираш Помощ и поддръжка. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ba4o_kiro Публикувано Ноември 28, 2012 Report Share Публикувано Ноември 28, 2012 Ето още нещо, което можеш да пробваш. Ако не помогне, то няма да ти навреди:http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_xp-windows_programs/error-code-cwindowssystem32rundll32exehelpp/8f35cfa6-5f8b-4831-bd84-26f7fa584358А тук е готов изготвен рег файла. Изтегли го, и го разархивирай. Стартирай го със двоен клик:http://dox.bg/files/dw?a=6c872792a2 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.