Night_Raven Публикувано Ноември 19, 2012 Report Share Публикувано Ноември 19, 2012 За проблема със Security Center можеш да опиташ да деинсталираш антивирусната програма и да я инсталираш отново. Другият проблем е доста странен. В случая започвам да си мисля, че най-сигурното решение би било преинсталация/връщане на фабричното състояние на лаптопа, но все пак бих искал да пробвам още някои неща. Изтегли Autoruns и:1) стартирай програмата;2) избери Options -> Filter Options... -> постави отметка на Hide Microsoft entries -> OK;3) меню File -> Refresh;4) меню File -> Save... (от падащото меню остави избран .arn за файлов формат);5) запази файла някъде с желано от теб име, архивирай го с програма по желание и го прикачи към темата. Описание как се прикачат файлове (ако не знаеш):- при публикуване на коментар кликни бутон Повече опции;- долу в секция "Прикрепяне на файлове" посочи файла и кликни бутон Прикачи този файл;- накрая кликни Добавяне в мнението. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 19, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 19, 2012 С антивирусната така направих днес и се реши проблема... Ето и архива....AutoRuns.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 19, 2012 Report Share Публикувано Ноември 19, 2012 Ти всъщност как установяваш, че Помощ и поддръжка не се стартира? Натискаш клавиш F1 и се появява грешката? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 20, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Не, бутон "Старт" и от появилия се прозорец "Помощ и поддръжка", а и от всички други оцветени полета където се дават пояснения. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 20, 2012 Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Тогава да пробваме нещо друго... Спри излишни процеси, които имаш стартирани (да речем торент клиент, видео/аудио плеър и други странични приложения). Изтегли Process Monitor, разархивирай на удобно място и я стартирай. Направи опит да стартираш Помощ и поддръжка. След като ти изведе съобщението за грешка, го затвори. В прозореца на Process Monitor от меню File избери Save..., кликни бутона с многоточието, избери къде да се запази изходния файл и с какво име. Накрая потвърди с бутон OK. Архивирай файла и го прикачи към следващия си коментар. Ако е прекалено голям, за да се прикрепи, можеш да използваш някой файлов хостинг като Rapidshare, 4shared или MediaFire. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 20, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Пиша от една стара настолна бракма... На лаптопа извършвам процедурата и в момента резултата е следния: 60 минути - 50 % Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 20, 2012 Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 50% какво? Зaпазване на файла от Process Monitor?! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 20, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Стартирах Process Monitor в 17.20 часа и в момента е 53% , това показва най-долу и започна от 1% и растеше..... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 20, 2012 Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Мисля, че нещо не си разбрал. Трябваше да стартираш Process Monitor, да направиш опит да стартираш Помощ и поддръжка, след което да запазиш файла и да спреш Process Monitor. Работа за 2-3 минути е. Идеята е да се запише какво се случва в системата при опит за стартиране на Помощ и поддръжка, за да се локализира евентуално проблемът. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 20, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Вероятно не съм разбрал... Ще го направя пак. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 20, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Logfile.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 20, 2012 Report Share Публикувано Ноември 20, 2012 Сигурен ли си, че не си човъркал нещо по програмата? Файлът ми се струва непълен. Натисни клавиш Win+R, в полето напиши eventvwr и кликни OK. Вляво кликни два пъти върху Windows Logs. Кликни с десния бутон върху Application -> Save All Events As..., запази файла някъде с удобно име. Повтори същото и за System. Архивирай двата файла и прикачи архива. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 21, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 21, 2012 event viewer 1.rarevent viewer 2.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 22, 2012 Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Изтегли този архив, разархивирай го, кликни два пъти върху файла, кликни Continue в прозореца на UAC, потвърди с Yes и накрая кликни OK. След това рестартирай компютъра и кажи дали има подобрение. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
pha Публикувано Ноември 22, 2012 Author Report Share Публикувано Ноември 22, 2012 Извинявам се, но нещо не разбирам. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.