delzard Публикувано Април 11, 2009 Report Share Публикувано Април 11, 2009 Значи преди време 3-4 год. имах видео карта GF4 64мб на 64бит и игрите ми вървяха на макс детайли без насичане.такива като NFS U, U2, Most Wanted вървяха супер гладко на високи детайли.Сега имам nVidia GF FX5500 но тези игри които споменах ми въввят с мн малко кадри и то на ниски детайли.ако увелича детайлите на игрите производителносста пада на 10-12 кадара като играя.Картата е 128мб на 64 бит.Въпроса ми е защо така се получава и има ли управия тва нещо.Драйвърите са ми последна версия пробвах и по стари но ефекта 0лев. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 11, 2009 Report Share Публикувано Април 11, 2009 Няма начин въпросните игри да са вървели на максимални детайли и то абсолютно гладкио. Или лъжеш, или представите ни за "гладко вървене" се разминават.Колкото до FX5500, това е доста калпава карта. Това е на практика FX5200 на малко стероиди. Картата поддържа по-нови технологии от предходната, но поддържката й за тях е окаяна. Единствената серия карти от FX фамилията, която е добра, е 5900/5950. Всичко по-ниско е хвърляне на пари на вятъра относно игрална производителност. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
delzard Публикувано Април 11, 2009 Author Report Share Публикувано Април 11, 2009 Еми глдако вървене около 70-80 кадара а с ГФ5 върви с 28 на ниски детайли.Нито лъжа нито нищо просто и на мен ми е чудно как една слаба карта 64 мб 64 бита има 3 пати по висока производителност от по добра карта 128 мб на 64 бита. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Aquarius Публикувано Април 11, 2009 Report Share Публикувано Април 11, 2009 Реално причината е, че GeForce 4 поддържа много по-малко множество от ефекти, казано най-просто, докато FX серията има пълна поддръжка на DX9 (макар и "хартиена"), но поради изключително слабата изчислителна мощ на ядрата на по-слабите модели като FX5200 / 5500 (Entry-level сегмента) се получава тази ниска производителност в такива приложения и GeForce 4 се представя по-добре, защото "подминава" тези тежки ефекти, докато FX5500 (което е на практика FX5200 с малко по-висока честота на ядрото) се оптива да ги покаже.За съжаление това е проблем на цялата FX серия, единствено FX5900/5950 както каза колегата по-горе се представят малко по-добре, но пак доста слабо в DX9 приложения.Като цяло доста си сбъркал с избора. Много по-добре щеше да е, ако беше взел ATi 9550/9600Pro, но както и да е.Има едно "решение", но то не е особено ефективно. Чрез софтуер като RivaTuner може да се укаже на видеокартата да работи принудително в режим Pixel Shader / Vertex Shader 1.1 (DirectX 8.0), което би довело до "пропускане" на част от ефектите, но това не е особено добро решение. Най-доброто решение е да се смени видеокартата с нещо читаво, защото FX серията и особено тея модели са изключително зле. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
delzard Публикувано Април 11, 2009 Author Report Share Публикувано Април 11, 2009 Имам я програмата сега ще пробвам да видя.Видеото не съм го копувал,дадоха ми го за6тото бях с Ati Radeon9200 още по спекла карта :D Мерси много за съвета Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
delzard Публикувано Април 11, 2009 Author Report Share Публикувано Април 11, 2009 Аааа вдигнаха се с 15-20 кадара кадрите.мерси много Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
delzard Публикувано Април 16, 2009 Author Report Share Публикувано Април 16, 2009 А по старите версии на DirectX9 (говоря за 2004,2005 година версия) поддържат ли така наречените тежки ефекти,щото с всяко ново обновение на DX9 има някъква промяна а през тези години 2003,2004,2005 игрите не са били кой знае какво и мисля че DX9 са нямали такава опция за тези специфични ефекти. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.