Jump to content

Видимост на променлива във Visual C++


Препоръчан пост

Моля за помощ - може въпроса ми да е елементарен, но аз сега се уча да работя с Visual C++ 6.00. Как да създам променлива, която да е видима от който и да е клас и в нея да мога да записвам примерно от диалогов прозорец, както и да се чете от променливата. Използвам MFC и "сингъл документ-изглед с базов клас CView". Пробвал съм различни трикове и все ми излиза съобщение, че променливата не е декларирана (въпреки, че съм я декларирал като public).

 

По-конкретно. Класовете в проекта са: CAboutDlg; CTrialApp; CTrialDoc; CTrialView; CMainFrame и един клас CTrialDialog, който е наследник на CDialog. CTrialDialog е свързан с диалогова форма (диалогов прозорец), в която има бутон. Във функцията свързана с този бутон има променлива X (потребителя ще и даде стойност примерно чрез текстово поле). В класа CTrialView има променлива Y. Точно Y искам да е видима от CTrialDialog, за да може на Y да се присвои стойността на X. Евентуално после трябва да мога да взема стойността на Y и да я присвоя на променлива в друг клас (примерно в текстово поле принадлежащо на Rebar контрол).

 

Благодаря предварително

Link to comment
Сподели другаде

Декларирай си променливата в кода преди началото на функцията CMainFrame::OnCreate(). Така тази променлива ще бъде видима за всички класове в проекта ти.

CMainFrame::~CMainFrame()
{
}

[b]CString Y;[/b] //CString е пример - тук слагаш типа, който искаш да има Y

int CMainFrame::OnCreate(LPCREATESTRUCT lpCreateStruct)
{

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...