Jump to content

Проблем с Recuva - "Acces is denied" до отделните дялове


Препоръчан пост

Преди известно време(около 3 месеца) инсталирах и изпробвах как работи програмата Recuva. Останах приятно изненадан, че намери наскоро изтрити от мен файлове и от кошчето, указа кои и до колко са възстановими и си върнах пробно тези които можеха. Скоро обаче се опитах да повторя операцията, но ми излиза за диск С и D, че Acces is denied. Проверява обаче успешно флопито, но там пише, че има невалидни файлове, които обаче си отварям без проблем. Деинсталирах,преинсталирах наново, на проблема си остава. Версията е последната даже на български 1.09.194 Някой знае ли защо не работи и как да си помогна за да тръгне.Предварително благодаря.

post-2-1199823288_thumb.gif

Link to comment
Сподели другаде

Според мен точно това е причината, че не си си админския Windows-ски акаунт.

To IVAN :

По твоя съвет влязох с админакаунта, но там в списъка с програмите не ми фигурираше Рекувата. Наложи се да я сваля отново и вече стартирайки я проработи. Чудно ми е само защо преди не съм ползвал админакаунта, но ми свърши работа, докато от скоро, както съм описал в началото, не ще.?? Върнах се пак на моя си акаунт и опитах отново, но пак не ще. Ясно, че това което и ти си ми написал за админа е правилното. Все пак благодаря за полезния съвет.

Link to comment
Сподели другаде

Причината според мен е, че тя достига до файлове, при които на твоя акаунт не са дадени да се рови в тях. Може би си направил някакви настройки на акаунта си и е забранено да борави с различни части от системата.
Link to comment
Сподели другаде

Напълно си прав ВИС. Тази вечер исках да дефрагментирам дисковете си и не ми позволи, докато не влязох с админакаунта, което нещо до скоро не беше така. Вярно е, че скоро и може би от тогава ми започнаха проблемите,и се наложи да влизам,излизам и т.н. няколко пъти с различните акаунти и явно нещо съм задал без да искам. Познанията ми обаче са ограничени и ако имате възможност и желание-помогнете с упътване да си оправя акаунта да си стане като хората, както си беше преди. Предварително благодаря.
Link to comment
Сподели другаде

Влез в някой администратоски акаунт (ако няма такъв, в който да можеш да влезеш в нормален режим, ползвай вградения под Safe Mode), влез в панела User Accounts в контролния панел, кликни твоя (ограничения) акаун, кликни Change the account type, избери Computer administrator и кликни бутон Change Account Type.
Link to comment
Сподели другаде

За Night Raven

Проблема ми е не, че не мога да вляза в администраторския акаунт, а да си разреша на моя да ми върши работата която до скоро можех от него.(виж по-горе) Тук след твоя съвет влязох през контрол панела, потр.акаунти и ми дава на моя акаунт само три възможности: смяна парола,смяна картинка, и да се използва NET passport. Не ми дава, или аз не знам от къде да променя забраната да се използва от моя акаунт дефрагментирането и Recuva. например.

Link to comment
Сподели другаде

Ако влезеш от ТВОЯ акаунт, няма как да си го оправиш, защото е ограничен. Трябва да влезеш от ДРУГ, АДМИНИСТРАТОРСКИ акаунт и да превключиш твоя да е такъв. Тогава всичко трябва да е наред.

Описал съм го в по-горния коментар.

Link to comment
Сподели другаде

До Night Raven

Прав беше и винаги си бил точен.Благодаря.Така с посещението в админакаунта си превключих моя акаунт да стане с администраторски права и нещата си дойдоха на мястото. До нови срещи тук.Успехи. Иван

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...