Matt_Ragan Публикувано Февруари 13, 2020 Report Share Публикувано Февруари 13, 2020 Здравейте!Имам лаптоп с Windows 10 Home,64 битова.От известно време започнаха доста чести сривове на мрежата.С Wi-Fi съм към Vivacom.Стартирам мрежовата диагностика и понякога се оправя,понякога не и само рестартирване на лаптопа го оправя,а днес даже трябваше два пъти подред да рестартирвам за да тръгне.От диспечера на устройства,мрежови карти на Intel® Dual Band Wireless-AC 3160 и Realtek PCIe GbE Family Controller давам Актуализирай драйвера,Автоматично търсене на актуализирани драйвери след което почва онлайн търсене и излиза Най-добрите драйвери за вашето устройство са вече инсталирани.Нямам идея от къде може да идва проблема. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
androns Публикувано Февруари 14, 2020 Report Share Публикувано Февруари 14, 2020 Проверяван ли е за вируси?Рутера на Vivacom рестартиран ли е? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Февруари 14, 2020 Author Report Share Публикувано Февруари 14, 2020 Проверяван е за вируси.Какво значи рестартиран?.Обаждал съм се на дежурният телефон неведнъж и от там ако са го рестартирвали... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
androns Публикувано Февруари 15, 2020 Report Share Публикувано Февруари 15, 2020 Означава рутера да се изключи от захранването за няколко минути и да се включи пак! Интернета по оптика или е ADSL?Само на лаптопа ли прекъсва?На друго място(рутер) има ли прекъсвания? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Февруари 15, 2020 Author Report Share Публикувано Февруари 15, 2020 Изключван е рутера не за няколко минути,а за цяла нощ.Оптика е.Само на лаптопа прекъсва,т.е.няма друго място.Ей сега стана същото и рестартирах и се оправи. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 15, 2020 Report Share Публикувано Февруари 15, 2020 Въпросният латоп през кабел или WiFi се свързва с рутера?Коя е версията на драйвъра на мрежовото устройство, което се използва за връзка, и от коя дата е? Когато се появи проблемът, опитай да забраниш въпросното мрежово устройство в диспечера на устройства и да го разрешиш. Направи поне 2-3 пъти, ако проблемът не се реши от първия път. Друго, което можеш да опиташ, ако не те бърка да работиш с много спъната система за период от време, достатъчен за диагностика, е Safe Mode with Networking. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
androns Публикувано Февруари 15, 2020 Report Share Публикувано Февруари 15, 2020 На прословутите рутери на виваком сърбахме попарата при една позната.Прекъсваше WiFi, смениха рутера и пак същото, докато не сложихме друг рутер след тяхния с кабел и ползвахме неговата WiFi мрежа. Лаптопа е Asus. ПП: Изпробвайте няколко дни с кабел към рутера и ако не прекъсва проблема е същия.Пробвайте и с телефон само на WiFi с изключени мобилни данни. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Февруари 15, 2020 Author Report Share Публикувано Февруари 15, 2020 Нямам кабел.Лаптопа се свързва с Wi-Fi с рутера.Версията на Wireless-AC 3160 e 18.33.17.1 от 29.04.2019 г.На Family Controller e 10.36.701.2019 от 01.07.2019 г. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
androns Публикувано Февруари 16, 2020 Report Share Публикувано Февруари 16, 2020 Нито написахте модела на лаптопа нито казахте дали има прекъсване на WiFi при други устройства.По модела на WiFi картата на лаптопа той е стар модел. Dear customer, as this Software relates to “End of Life” products. Това го пишат Интел на сайта си за тази карта.Със писането само на моделите на мрежовите карти ми се изчерпаха гадателските възможности, аз съм до тук с опита за помощ! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
seo-to Публикувано Февруари 17, 2020 Report Share Публикувано Февруари 17, 2020 Ако на други устройства се случва този проблем тогава ще да е от рутера, ако само на твоя лаптоп се случва, вероятно имаш загиваща WiFi карта, купуваш си USB карта и приключва въпроса. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Февруари 20, 2020 Author Report Share Публикувано Февруари 20, 2020 Ако на други устройства се случва този проблем тогава ще да е от рутера, ако само на твоя лаптоп се случва, вероятно имаш загиваща WiFi карта, купуваш си USB карта и приключва въпроса.Да разбирам ли че няма начин да се провери със сигурност дали WiFi картата ми е загиваща?Въпросният латоп през кабел или WiFi се свързва с рутера?Коя е версията на драйвъра на мрежовото устройство, което се използва за връзка, и от коя дата е? Когато се появи проблемът, опитай да забраниш въпросното мрежово устройство в диспечера на устройства и да го разрешиш. Направи поне 2-3 пъти, ако проблемът не се реши от първия път. Друго, което можеш да опиташ, ако не те бърка да работиш с много спъната система за период от време, достатъчен за диагностика, е Safe Mode with Networking.Значи,когато се появи проблема и се наложи да рестартирам,влязох в диспечера на устройствата и видях за Wireless-a че устройството е забранено.Опитах да го разреша но не става.Действието блокирва.Когато вляза в Safe-Mode към мрежа,Интернета го няма,а мрежова диагностика под Safe-Mode не може. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 22, 2020 Report Share Публикувано Февруари 22, 2020 Като казваш Safe Mode, предполагам имаш предвид Safe Mode with Networking, където има възможност за мрежа. Драйвърът ти изглежда доста новичък, но ако ти се занимава, можеш да набиеш принудително по-нов, който е на теория за по-различен модел на безжичната карта, но е напълно възможно да работи и на твоя модел, а и да работи по-добре. Качил съм го тук. Възможно е някоя от настройките на безжичната карта да създава ядове. Имам предвид тези в диспечера на устройства, когато кликнеш два пъти върху дадена мрежова карта и след това Advanced (на български не съм сигурен как беше). Ако не ти е проблем, дай снимка с наличните опции. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Февруари 26, 2020 Report Share Публикувано Февруари 26, 2020 Имаш ли опция за връщане на по-стар драйвер в Device Manager?Възможно е Windows автоматично да се актуализира и да инсталира неработещ драйвер. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Февруари 29, 2020 Author Report Share Публикувано Февруари 29, 2020 Като казваш Safe Mode, предполагам имаш предвид Safe Mode with Networking, където има възможност за мрежа. Драйвърът ти изглежда доста новичък, но ако ти се занимава, можеш да набиеш принудително по-нов, който е на теория за по-различен модел на безжичната карта, но е напълно възможно да работи и на твоя модел, а и да работи по-добре. Качил съм го тук. Възможно е някоя от настройките на безжичната карта да създава ядове. Имам предвид тези в диспечера на устройства, когато кликнеш два пъти върху дадена мрежова карта и след това Advanced (на български не съм сигурен как беше). Ако не ти е проблем, дай снимка с наличните опции.Да,точно за Safe Mode with Networking става въпрос.Няма Advanced.При двоен клик излиза прозорецът.Вече не рестартирвам лаптопа,когато получа срив и немога да върна интернета.Започнах да изключвам рутера за известно време и се оправяше,но намерих по-лесно решение,но си е досадно занимание.От Отваряне на "Настройки за мрежа и интернет" отивам на "Покажи наличните мрежи" и виждам мойта такава.Въпреки че Интернета ми е прекъснат,опцията "Прекъсване на връзката" си стои активна.Прекъсвам връзката и после пак я стартирвам и се оправя.Ще пробвам да набия новия драйвер,пък да видим какво ще стане,но аз не вярвам да е от драйвера.Имаш ли опция за връщане на по-стар драйвер в Device Manager?Възможно е Windows автоматично да се актуализира и да инсталира неработещ драйвер.Да,има опция за връщане на по-стар драйвер.И към 10 пъти на ден ли се актуализира този Windows,защото долу-горе толкова пъти получавам сривове. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Matt_Ragan Публикувано Февруари 29, 2020 Author Report Share Публикувано Февруари 29, 2020 Има нова промяна.Сега забелязах че и на смартфона ми се срива връзката.Всъщност ми се е случвало и преди,но понеже изключително рядко ползвам Wi-Fi на смартфона,бях забравил за сривовете в миналото.Интересното е обаче това,че когато се срива на смартфона,на лаптопа не.И обратното,когато няма на латопа,на смартфона всичко е наред. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.