Slammer Публикувано Април 13, 2006 Report Share Публикувано Април 13, 2006 чичомитко написа: И аз се изнервих,от два дни ми седи наредена дъската и вече се чувствам много тъп.Май е време да ни открехнеш и аз така мисля! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zevzek Публикувано Април 14, 2006 Author Report Share Публикувано Април 14, 2006 Вернията отговор е царица на a2.Ако черният цар мести на е6, тогава матираме с Rb7.Ако черният цар мести с4, матираме с Rf3.Ако черният цар мести на е4, матираме с Qg2.http://img82.imageshack.us/img82/4346/chess1320np.jpg http://img82.imageshack.us/img82/1681/chess1338hk.jpg http://img209.imageshack.us/img209/5837/chess1344oq.jpgАко премести някоя от пешките, матираме с топ на b4, b5 или e3.Ако премести офицера - Re3. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
trapped Публикувано Април 14, 2006 Report Share Публикувано Април 14, 2006 Е*а си майката! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
чичомитко Публикувано Април 14, 2006 Report Share Публикувано Април 14, 2006 Сега вече не се чувствам тъп,ами съм сигурен че е така. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Април 14, 2006 Report Share Публикувано Април 14, 2006 Zevzek написа: Вернията отговор е царица на a2.Ако черният цар мести на е6, тогава матираме с Rb7.Ако черният цар мести с4, матираме с Rf3.Ако черният цар мести на е4, матираме с Qg2.http://img82.imageshack.us/img82/4346/chess1320np.jpg http://img82.imageshack.us/img82/1681/chess1338hk.jpg http://img209.imageshack.us/img209/5837/chess1344oq.jpgАко премести някоя от пешките, матираме с топ на b4, b5 или e3.Ако премести офицера - Re3. Zevzek написа: http://img84.imageshack.us/img84/641/chess131rb.jpgС голямо уважение, обаче след като преместиш бялата царица на А2, аз задължително ще преместя пешка която се намира на Д4 --> Д3 и дори да ми вземеш пешката с топ-а, полето Е4 остава свободно за местене на черния цар и варианта мат в 2 хода отпада.Правилно ли мисля? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
trapped Публикувано Април 14, 2006 Report Share Публикувано Април 14, 2006 (Редактиран) Slammer написа: С голямо уважение, обаче след като преместиш бялата царица на А2, аз задължително ще преместя пешка която се намира на Д4 --> Д3 и дори да ми вземеш пешката с топ-а, полето Е4 остава свободно за местене на черния цар и варианта мат в 2 хода отпада.Правилно ли мисля?Toп на б4.Мат. Редактиран Април 14, 2006 от trapped Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
trapped Публикувано Април 14, 2006 Report Share Публикувано Април 14, 2006 (Редактиран) Zevzek написа: http://img146.imageshack.us/img146/925/chess157nm.jpg Кой е най-добрия ход на белите?Toп на а1? Само така ще избегне цайт нот-а и ще смени пешката за топ. Редактиран Април 14, 2006 от trapped Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Април 14, 2006 Report Share Публикувано Април 14, 2006 Така е, човек никога не е късно да стане за резилец.Ще падне голямо черпане с бира от моя страна! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zevzek Публикувано Април 16, 2006 Author Report Share Публикувано Април 16, 2006 trapped написа: Toп на а1?Само така ще избегне цайт нот-а и ще смени пешката за топ.a1 e верния отговор, въпреки че черните може да предпочетат да вземат топа на противника. Така би се получила битка на топ срещу царица(царицата би трябвало да спечели, но...), докато ако разменят топа за пешката, черните нямат никакъв шанс.Следващия пъзел, който много ми допадна е отново от същия раздел. http://img75.imageshack.us/img75/7870/chess187xm.jpg Кой е най-добрия ход на белите? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
чичомитко Публикувано Април 16, 2006 Report Share Публикувано Април 16, 2006 Топ от f7 на f6? Стига се до реми. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zevzek Публикувано Април 16, 2006 Author Report Share Публикувано Април 16, 2006 (Редактиран) чичомитко написа: Топ от f7 на f6? Стига се до реми.Изходът от този ход, както казваш е реми(и компютърът направи разиграване с този резултат), но не е най-добрия ход. Редактиран Април 16, 2006 от Zevzek Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Gesha Публикувано Април 17, 2006 Report Share Публикувано Април 17, 2006 f7-b7 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zevzek Публикувано Април 17, 2006 Author Report Share Публикувано Април 17, 2006 Gesha написа: f7-b7Не е верен отговор. И тук се сгига до реми. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
trapped Публикувано Април 22, 2006 Report Share Публикувано Април 22, 2006 h6 - f6? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Zevzek Публикувано Април 25, 2006 Author Report Share Публикувано Април 25, 2006 trapped написа: h6 - f6?И това не е. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.