Jump to content

Помощ! Имам вируси!


Препоръчан пост

Здравейте,

 

Лог файловете са чисти.

 

Препоръчвам да деинсталирате TeamViewer, да изтриете следната папка: C:\Program Files\TeamViewer                
 

и след това да си изтеглите и инсталирате безплатната версия оттук. Тя е повече от достатъчна.

 

Иначе логовете са чисти и вече можем да почистим:

 

За да почистим използваните от нас неща направи следното:

 

Сега изтеглете следния файл => file.bg/f260465hDZiM и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, не е задължително да публикувате лог файла.

 

 

Изтеглете OTC.exe и го стартирайте. Натиснете бутона CleanUp!.
Рестартирайте компютъра, ако ви попита!

Изтеглете Delfix.exe и го стартирайте. Сложете отметка пред Remove disinfection tools (трябва да има такава по-подразбиране, но все пак да си кажа) => натиснете бутона Run

Инструмента ще се самоизтрие след като приключи своята задача!

 

Ако има инструменти, папки или логове от използваните от нас неща и те не са се изтрили при горе-споменатите процедури, ги изтрийте ръчно. (изтрийте HitmanPro, но си оставете MBAM за профилактични проверки).

 

Ако няма повече въпроси и проблеми, маркирам случая като РЕШЕН. http://www.kaldata.com/forums/public/style_emoticons/default/bye1.gif

Поздрави и приятен weekend.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...