B-boy/StyLe/ Публикувано Октомври 10, 2013 Report Share Публикувано Октомври 10, 2013 Здравейте, Лог файловете са чисти. Препоръчвам да деинсталирате TeamViewer, да изтриете следната папка: C:\Program Files\TeamViewer и след това да си изтеглите и инсталирате безплатната версия оттук. Тя е повече от достатъчна. Иначе логовете са чисти и вече можем да почистим: За да почистим използваните от нас неща направи следното: Сега изтеглете следния файл => file.bg/f260465hDZiM и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!След като приключи, не е задължително да публикувате лог файла. Изтеглете OTC.exe и го стартирайте. Натиснете бутона CleanUp!.Рестартирайте компютъра, ако ви попита!Изтеглете Delfix.exe и го стартирайте. Сложете отметка пред Remove disinfection tools (трябва да има такава по-подразбиране, но все пак да си кажа) => натиснете бутона RunИнструмента ще се самоизтрие след като приключи своята задача! Ако има инструменти, папки или логове от използваните от нас неща и те не са се изтрили при горе-споменатите процедури, ги изтрийте ръчно. (изтрийте HitmanPro, но си оставете MBAM за профилактични проверки). Ако няма повече въпроси и проблеми, маркирам случая като РЕШЕН. http://www.kaldata.com/forums/public/style_emoticons/default/bye1.gifПоздрави и приятен weekend. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Evi70o0o Публикувано Октомври 11, 2013 Author Report Share Публикувано Октомври 11, 2013 Благодаря ви много за отделеното време и внимание ! Страшно съм ви задължена ! Поздрави и до нови срещи ! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.