Jump to content

БТК ADSL


nakata

Препоръчан пост

Привет на всички и от мен.

Един съвет.........ако не сте просто платени служители на компанията - радвай те се, че сте от малкото получаващи услугата.

 

От една година сме клиенти на BTK ADSL, но повече от половин година услуга просто не получаваме.

Интернет връзката прекъсва постоянно, в интервал от 10 минути понякога спира по 5-6 пъти.

За да проработи се налага да рестартираме даденият от тях рутер - връзката се възстановява и след малко отново изчезва.

В нашия офис, както и в повечето ползващи активно Интернет тази услуга ни е крайно необходима, тъй като с негова помощ контактуваме с наши клиенти, партньори......превеждаме пари.........работата ни е свързана главно с печатници и непрекъснато качваме на техните сървъри доста големи файлове. Предполагам си представяте какъв е стреса и тормоза от това, че по средата на някой превод интернет връзката спира, когато изпращаме важна коренспонденция постоянно трябва да проверяваме дали е получена коректно........и нещо, което сме чакали да се качи 10 минути в един момент изчезва.

 

Няколко месеца, въпреки непрекъснатите ни обаждания към техните телефони не ни се обърна никакво внимание.

Получавахме неадикватни отговори, ОБИДИ и ако някой "вземеше присърце" нашия проблем и "докладваше" за проблема някъде не се променяше нищо..........

След този период до офиса изпратиха технически екип - доста приятни и взимащи присърце проблема хора, които в продължение на няколко седмици идваха в офиса ни по няколко пъти на ден, безсилни да локализират и отстранят проблема.

Смениха кабели, адаптори, рутер, портове, сменяха скоростта (бяхме съгласни на каквато и да е само и само да има нет) и не знам си още какво - връзката ни беше "постоянно под наблюдение" и въпреки това, накрая получихме отговор, че повече нищо не може да се направи.

При многократните ни въпроси в такъв случай към кой да се обърнем постоянно ни прехвърляха от отдел на отдел.

От всякъде ни обясняваха, че едва ли не "Нямаме огромен шанс да спрем договора си" въпреки, че не получаваме това, за което плащаме?!

Когато отидохме в сградата на БТК ни казаха, че единствения към когото можем да се обърнем е управителя на магазина там?!

Когато възроптахме, че не е възможно да няма някой който да е над управителя на магазина ни се отговори, че "това е положението"?!

В един момент ни дойде сметка за телефон 60% от сумата беше за разговори с БТК.

Когато възмутени се обърнахме към тях ни казаха, че от новия месец тези разговори не се таксуват.

Явно отново не сме имали късмет?!

 

Накрая се наложи да търсим някакви връзки по "горните етажи" - свързахме се с познат човек, който успя да накара екипа, който проследява кога, какво и как става с нашата връзка да бъдат "по-усърдни". Една седмица след това ни се каза, че нищо не може да се направи и ни посъветваха да си търсим правата и да поискаме прекратяване на услугата поради невъзможност тя да бъде доставена.

 

Чашата буквално преля, когато отидохме до офиса, в който подписахме договор с желанието да прекратим ползването на услугата и ни обясниха съвсем учтиво, че за да направим това нещо сме били длъжни всеки път , когато сме се свързвали с техните телефони да ИЗИСКВАМЕ да се "регистрира" това обаждане, като заявка за проблем?!

Нали звъним именно на телефона за проблеми?!

Нали вече знаят телефона ни и когато се обадим вече знаят, че ги търсим от едно и също място?!

Нали един приятен глас ни съобщава всеки път "че разговорът се записва от съображения за сигурност и повишаване качеството на услугата"

Все повече се замислям да съдя тази институция, въпреки че надали нервите, които скъсахме през тази една година ще бъдат компенсирани по някакъв начин.

Щом служителите на тази "институция" се възмущават и твърдят, че на никой не му пука какво става с хората............размисли и страсти.

Всичко е измислено - един омагьосан кръг!

 

ИДИОТЩИНАТА ПРОДЪЛЖАВА.......

 

Оказа се, че въпреки че не отстраниха проблема,в крайна сметка някой е приключил нашия проблем, като в документите от техническа служба е посочено, че ПРОБЛЕМ ВЕЧЕ НЯМА - сменено било всичко и проблема е отстранен?!?

 

Свързах се с техническия екип, с който едва ли не станахме роднини поради пренасянето им в нашия офис за да им търся сметка.

Хората бяха изумени и казаха, че подобно нещо не са докладвали.

 

Започнаха да идват нови екипи с желание да къртят, да прокарват нови кабели?!

Накрая прокараха кабел през една задна стая, където пробиха пода.............

Проблемите продължиха......посещенията също......

 

При последното посещение заплаших служителите, че ще заключа офиса и докато не се обадят на някой от шефовете им да дойде на място няма да мръднат от там.

Честно казано го направих с нежелание и дори ми стана жал за ВЪЗПИТАНИТЕ и ДРУЖЕЛЮБНИ хорица, които берат негативите на ЕДНА СКАПАНА КОМПАНИЯ.

 

Накрая момчетата решиха да сменят за 3 ПЪТ модема....

Оказа се, че втория път са ни сложили вече ползван?!

О ЧУДО...

Не е за вярване, но вече седмица имаме интернет - и въпреки, че ни намалиха двойно скоростта НИЕ СМЕ ПОВЕЧЕ ОТ ДОВОЛНИ, че ИНТЕРНЕТ-а не спира постоянно.

 

Относно телевизиите - смятате ли, че някоя медия ще се ангажира да съдейства :)

Естествено, че НЕ!

Та нали се изхранват с рекламите на БТК, които досадно ни затрупват отвсякъде - между другото - няма ли някой да съди БТК за лъжа?!

Нито "Господари на ефира", нито "Часът на Милен Цветков"(ако трябва да бъда честен - разчитах на съдействие от тяхна страна)няма да продължавам да изброявам предавания и по други телевизии.

Никой не ни потърси въпреки многобройните писма и обаждания по редакциите.

Естествено....нищо лично към водещите - политика на медиите.....

 

Наслушахме се с колегите си на оплаквания към БТК от всички техни служители, с които се сблъскахме.

От охрана на техните офиси, през техническите служби и администрация.

Щом влязох в централния офис и казах, че нося бомба и съм се обадил на полиция и всички медии и никой не ми обърна никакво внимание....преценете :)

Охраната само ме погледна съчувствено и ми каза "Спрял съм си телефона, спрял съм си интернета....не искам и да чуя за БТК"

 

И отново зомбираната служителка, която въпреки, че настоявах ОТКАЗА да се срещне лице в лице с мен и ме посъветва да подам ЖАЛБА :)))

 

Както в последствие се разбра от достоверен източник - ако имате проблем с ADSL и сте някоя голяма компания - не се безпокойте - ще ви посети някой на по-ръководен пост и проблема Ви ще бъде отстранен....но за обикновените потребители....кучета ни яли.

 

Искам да изкажа огромни благодарности на Комисия за защита на потребителите - КЗП.

Бърза, адекватна реакция. Много възпитани служители! Въпреки, че се оказа, че щом сме фирма не сме краен потребител ми се обади техен служител, който ми обясни, че са се свързали с БТК и се интересуваха дали проблема е отстранен. И забележете......"Колежката, която се занимава с Вашия случай е в отпуска и затова аз се обаждам за да проверя какво е развитието".

Бях изумен и това обаждане ме накара да забравя повечето негативни емоции (меко казано)

Положителните коментари, които срещам за КЗП в нета се потвърдиха!!!

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...