Jump to content

Компютъра ми е заразен


Препоръчан пост

Стартирайте отново OTL.

 

В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст :

:OTL
@Alternate Data Stream - 225 bytes -> C:\ProgramData\TEMP:CB0AACC9
@Alternate Data Stream - 200 bytes -> C:\ProgramData\TEMP:8927A071
:Commands
[emptytemp]

Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че не изтървате някое от двуеточията в началото. Уверете се също така, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето.

 

След въвеждане на кода в полето Custom Scans/Fixes, натиснете бутона Run Fix. Потвърдете съобщението за рестартиране на системата.

 

След рестартирането на системата, ще се появи log-файл, намиращ се в C:\_OTL\Moved Files. Моля, прикачете съответния log-файл към следващия Ви коментар.

 

 

 

Изтеглете AdwCleaner

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Спрете работата на всички програми и браузъри.
  • Стартирайте инструмента.
  • Изберете бутон Delete.
  • Вашата система ще се рестартира автоматично.

Моля, прикачете log-файла, създаден от инструмента, в следващия Ви коментар.

 

Log-файлът е наименован AdwCleaner[s1].txt и се намира в следната директория:

C:\

 

 

 

Изтеглете JRT

  • Запазете файла на Вашия десктоп.

Спрете временно работата на всички приложения, включително и на защитните програми, които са инсталирани на системата.

  • Стартирайте JRT.exe.
  • При новопоявилия се прозорец, натиснете който и да е клавиш от клавиатурата.
  • Инструментът ще сканира системата.
  • След края на процеса, ще се създаде log-файл с наименования JRT.txt

Моля, прикачете този файл към следващия Ви коментар.

 

 

 

Изтеглете TFC

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Стартирайте TFC.exe.
  • Натиснете бутона Start за да започне процеса на почистване.

Забележка: TFC ще прекрати работата на софтуера, работещ в дадения момент. Също така е възможно инструментът да поиска рестартиране на системата.

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 37
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

Всички файлове са текстови и не би трябвало да има каквито и да е било проблеми. Създайте архив, включващ изискваните файлове, и го прикачете към следващия Ви коментар.
Link to comment
Сподели другаде

AdwCleaner:AdwCleanerS1.txt

 

JRT.txt:choice.txt

 

OTL:All processes killed

========== OTL ==========

ADS C:\ProgramData\TEMP:CB0AACC9 deleted successfully.

ADS C:\ProgramData\TEMP:8927A071 deleted successfully.

========== COMMANDS ==========

 

[EMPTYTEMP]

 

User: Administrator

->Temp folder emptied: 0 bytes

 

User: All Users

 

User: Default

->Temp folder emptied: 0 bytes

->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

 

User: Default User

->Temp folder emptied: 0 bytes

->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

 

User: Guest

->Temp folder emptied: 0 bytes

 

User: HomeGroupUser$

->Temp folder emptied: 0 bytes

 

User: Public

->Temp folder emptied: 0 bytes

 

User: vkarata

->Temp folder emptied: 75477666 bytes

->Temporary Internet Files folder emptied: 78453726 bytes

->Java cache emptied: 1 bytes

->FireFox cache emptied: 23742071 bytes

->Flash cache emptied: 19419 bytes

 

%systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes

%systemroot% .tmp files removed: 0 bytes

%systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes

%systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes

Windows Temp folder emptied: 4034 bytes

RecycleBin emptied: 45934 bytes

 

Total Files Cleaned = 170,00 mb

 

 

OTL by OldTimer - Version 3.2.69.0 log created on 02092013_194047

 

Files\Folders moved on Reboot...

C:\Users\vkarata\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\counters.dat moved successfully.

 

PendingFileRenameOperations files...

 

Registry entries deleted on Reboot...

Link to comment
Сподели другаде

Последни стъпки:

 

Изтеглете OTC. Стартирайте OTC.exe. Изберете бутон CleanUp!

 

Изтеглете Delfix.exe. Стартирайте Delfix.exe като администратор. Уверете се, че е маркиран checkbox-а, намиращ се пред Remove disinfection tools. Изберете бутон Run. Инструментът ще се деинсталира автоматично.

 

Изпитвате ли някакви други проблеми, свързани с работата на системата?

Link to comment
Сподели другаде

Хиляди благодарности за положения труд и търпение.Форума на Softvisia винаги е оказвал помощ на всеки.Радвам се,че има хора като Вас които ни помагат в трудни моменти.Системата работи перфектно.Още веднъж много благодаря.
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...