vekarata Публикувано Февруари 6, 2013 Report Share Публикувано Февруари 6, 2013 Не ми позволява да вляза в Services,Диспечер на устройствата също.Сканирах с Malwarebytes Anti-Malware.Ето Logs:protection-log-2013-02-06.txt дневник на DDS:dds.txt.attach.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 7, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 Проблема стана сериозен.Вече не иска да зарежда.Изключва ми всички сервизи. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 7, 2013 Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 Изтеглете Kaspersky Virus Removal Tool. Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте инструмента. Изберете Settings (иконата, която прилича на зъбно колело). Маркирайте checkbox-а, намиращ се пред My Computer. Изберете опция Actions. Изберете радио-бутона пред Select action и маркирайте checkbox-а, намиращ се пред Disinfect.Уверете се, че не е избрана опцията Delete if disinfection fails. Изберете Automatic Scan и натиснете бутона Start Scanning.Важно: Ако по време на сканиране, програмата Ви попита за дадено действие, изберете опция Skip. След края на проверката изберете Report (иконата, която наподобява лист хартия). Изберете Detected Threats -> Save.Запазете файла в директория по Ваше желание и го прикачете към следващия Ви коментар. Затворете инструмента. Той ще се деинсталира автоматично. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 7, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 Нещо дневника не иска да се появи още.За два часа сканира и ощ чакам да се окомплектова.Пише Kompleted 2 hours ago. Два часа сканира и ощ толкова чакам да се появи файл в дневника.Пише:Completed 2 hours ago.. Няма дневник.Какво да направя. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
darco Публикувано Февруари 7, 2013 Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 1.След края на проверката изберете Report (иконата, която наподобява лист хартия).2.Изберете Detected Threats -> Save.3.Запазете файла в директория по Ваше желание и го прикачете към следващия Ви коментар.4.Затворете инструмента. Той ще се деинсталира автоматично. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 7, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 Изпълних всички инструкции,но иконата /Save/ не е активна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 7, 2013 Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 T.e. сканирането е приключило, но не можете да запазите съответния log-файл? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 7, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 Да така е.Също показва,че нищо не е открито. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 7, 2013 Report Share Публикувано Февруари 7, 2013 Изтеглете ESET Online Scanner Стартирайте esetsmartinstaller_enu.exe Сложете отметка пред YES, I accept the Terms of Натиснете бутона Start. Инструментът ще започне да изтегля необходимите му компоненти. Уверете се, че има отметки пред следните редове, включително и тези от менюто Advanced Settings:Scan archives Scan for potentially unwanted applications Scan for potentially unsafe applications Enable Anti-Stealth technology Натиснете бутона Start. Не слагайте отметка пред Remove found threats. Инструментът ще започне да изтегля последните дефиниции. След като сканирането завърши натиснете бутона Finish.Намерете директорията C:\Program Files\ESET\ESET Online ScannerПрикачете файла log.txt към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 8, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 8, 2013 Така сканирането завърши.Ето данните:log.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 8, 2013 Report Share Публикувано Февруари 8, 2013 Изтеглете OTL Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте инструмента. Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат. В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users. В полето Standart Registry изберете All. Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check. От падащото меню File Age изберете 90 days. Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files. В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст:netsvcs msconfig safebootminimal safebootnetwork activex drivers32 %SYSTEMDRIVE%\*.* %USERPROFILE%\*.* %USERPROFILE%\temp\*.exe %USERPROFILE%\AppData\Local\*.* %USERPROFILE%\AppData\Local\*. %USERPROFILE%\AppData\Local\temp\*.exe %USERPROFILE%\AppData\Roaming\*.* %USERPROFILE%\AppData\Roaming\*. %Public%\Documents\Fonts\*.exe %Public%\Documents\Config\*.exe %Public%\Documents\*.* %ProgramData%\*.* %ProgramData%\*. %CommonProgramFiles%\*.* %CommonProgramFiles%\ComObjects*.exe %commonprogramfiles(x86)%\*.* %programfiles%\*.* %programfiles%\*. %ProgramFiles(x86)%\*.* %ProgramFiles(x86)%\*. %systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Local\*.* %systemroot%\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.* %windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\*.* %windir%\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\*.* %windir%\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\Temp\*.tlb %windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Local\Temp\*.tlb %windir%\temp\*.exe %windir%\*. %windir%\installer\*. %windir%\system32\*. %windir%\sysnative\*. %Temp%\smtmp\1\*.* %Temp%\smtmp\2\*.* %Temp%\smtmp\3\*.* %Temp%\smtmp\4\*.* %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\syswow64\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /90 %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /90 %systemroot%\syswow64\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll %systemroot%\*. /rp /s %systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5 %systemroot%\assembly\GAC\*.ini %systemroot%\assembly\GAC_32\*.ini %systemroot%\assembly\GAC_64\*.ini %SystemRoot%\assembly\GAC_MSIL\*.ini wsSystemRoot|l,n,u,@;True;False;True;$,{ /fn %systemdrive%\$Recycle.Bin|@;true;true;true /fp HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{a2a9545d-a0c2-42b4-9708-a0b2badd77c8} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{12d0253a-7c96-815c-11e0-3034bbd97cc0}] /s HKEY_CURRENT_USER\Software\MSOLoad /s bcdedit /enum all /v >C:\boot.txt /c /md5start eventlog.dll scecli.dll netlogon.dll cngaudit.dll sceclt.dll ntelogon.dll logevent.dll consrv.dll services.exe explorer.exe lsass.exe svchost.exe wininit.exe winlogon.exe userinit.exe atapi.sys iaStor.sys serial.sys volsnap.sys disk.sys redbook.sys i8042prt.sys afd.sys netbt.sys csc.sys tcpip.sys dfsc.sys hlp.dat str.sys crexv.ocx /md5stopКопирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето. Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad log-файла - OTL.txt и Extras.txt. Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 8, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 8, 2013 Сканирането завърши.Ето данните:OTL.Txt ,Extras.Txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 8, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 8, 2013 Шанс да се оттърва скоро от гадинките? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Февруари 8, 2013 Report Share Публикувано Февруари 8, 2013 Първо да Ви попитам поради каква причина сте използвали специализарани инструменти като ComboFix на системата? Изтеглете aswMBR Запазете файла на Вашия десктоп. Стартирайте aswMBR.exe. Изчакайте да бъдат изтеглени необходимите дефиниции. От падащото меню посочете дял C:\ Натиснете бутона Scan за да започне сканирането.След края на сканирането, изберете бутона Save Log. Запазете файла на Вашия десктоп и прикачете съдържанието му към следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vekarata Публикувано Февруари 8, 2013 Author Report Share Публикувано Февруари 8, 2013 Опитвах се да отстраня гадинките с ComboFix.После разбрах,че е опасна.И така ето данните:aswMBR.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.