Jump to content

Проблем с антивирусна, SAS и MBAM


Препоръчан пост

Имам проблем. Не мога да сканирам с антивирусната, SAS или MBAM. Koгато кликна на иконите започва да сканира и се затваря, след което ми изписва, че програмата е недостьпна.

ОС е Windows 7

Link to comment
Сподели другаде

Изтегли GMER. Разархивирай, ако е в архив. Стартирай я. Тя ще направи начално сканиране за секунди. След като то приключи НЕ кликай бутон Scan, а кликни бутон Copy и после постави съдържанието тук (Ctrl+V). Ако програмата предложи да направи пълно сканиране, откажи.

 

*****

 

Изтегли OTL и го запази на работния плот:

- стартирай инструмента;

- постави отметка в горната част на Scan All Users;

- в поле Standard Registry избери All;

- от падащо меню File Age избери 90 Days;

- постави отметки още на: Skip Microsoft Files, LOP Check и Purity Check;

- в поле Custom Scans/Fixes (в долната част на програмата) постави следния текст (маркирай го, натисни Ctrl+C и после в полето на OTL натисни Ctrl+V):

netsvcs
netsvcs
msconfig
safebootminimal
safebootnetwork
%SYSTEMDRIVE%\*.*
%USERPROFILE%\*.*
%USERPROFILE%\AppData\Local\*.*
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\*.*
%ProgramData%\*.*
%CommonProgramFiles%\*.*
%PROGRAMFILES%\*.*
%systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /90
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles
%systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll
/md5start
hlp.dat
winlogon.exe
wininit.exe
userinit.exe
explorer.exe
volsnap.sys
/md5stop

- кликни бутон Run Scan;

Изчакай сканирането да приключи. След края на сканирането автоматично ще се отворят двата новосъздадени на работния плот файла: OTL.txt и Extras.txt.

 

Моля, прикачи тези два файла (поотделно или в архив) към следващия си коментар.

Link to comment
Сподели другаде

GMER 1.0.15.15641 - http://www.gmer.net

Rootkit quick scan 2012-01-06 21:16:18

Windows 6.1.7600 Harddisk0\DR0 -> \Device\0000005d SAMSUNG_ rev.GF10

Running: gmer.exe; Driver: C:\Users\User\AppData\Local\Temp\kxldapob.sys

 

 

---- Threads - GMER 1.0.15 ----

 

Thread System [4:228] 885F0E40

Thread System [4:232] 885F0E40

Thread System [4:236] 84FCEE95

Thread System [4:240] 84FCEE95

Thread System [4:388] 84EC7161

Thread System [4:408] 85B46C30

 

---- EOF - GMER 1.0.15 ----

Link to comment
Сподели другаде

Стартирай отново OTL. В празното поле "Custom Scans/Fixes" (в долната част на програмата) постави следния текст (маркирай го, натисни Ctrl+C и после в полето на OTL натисни Ctrl+V):

 

:OTL
@Alternate Data Stream - 816 bytes -> C:\Windows\3753243489:2651605536.exe
:Files
C:\WINDOWS\*.tmp
C:\WINDOWS\system32\*.tmp
:Commands
[emptytemp]
[reboot]

Копирай текста точно както е в полето. Внимавай да не изтървеш началното двуеточие и всяка команда да е на отделен ред, както е в полето.

 

Кликни бутон Run Fix. Потвърди с OK на съобщението, че е нужен рестарт на системата.

 

След рестарта ще се появи текстов дневник/лог. Същият файл се намира в C:\_OTL\MovedFiles. Моля, прикачи го към следващия си коментар.

 

*****

 

Опитай отново да сканираш с Malwarebytes Anti-Malware.

Link to comment
Сподели другаде

Ако имаш антивирусна програма инсталирана, я спри, както и всякакви други излишни програми. Изтегли ComboFix (ако случайно вече имаш някаква версия, я замени) и го запази на работния плот.

Стартирай го, кликни I Agree, изчакай да се разархивира и сканира докрай. Не кликай по прозореца на инструмента. Ако бъдеш попитан(а) дали да бъде инсталирана Recovery Console, кликни Yes и потвърди след това с OK и отново Yes (два пъти). Сканирането ще продължи. Ако има нужда от рестарт, компютърът ще се рестартира автоматично. След рестарта трябва да продължи сканирането. Отново не закачай прозореца, докато той не се самозатвори. След това постави съдържанието на текстовия файл C:\ComboFix.txt тук или го прикачи към коментара си.

Link to comment
Сподели другаде

Постави следния текст в нов текстов документ и го запази на работния плот под името CFScript:

Folder::
c:\windows\$NtUninstallKB11219$
c:\users\User\AppData\Local\61f3b5df

Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\policies\system]
"PromptOnSecureDesktop"= dword:00000001

Провлачи текстовия файл върху ComboFix, както е показано тук:

http://www.softvisia.com/users/Night_Raven/Security/cfsdnd2.gif

 

Изчакай ComboFix да си свърши работата, което може да включва и рестартиране на компютъра.

 

След това дай новия лог.

 

Внимание: това са инструкции за конкретния потребител. Ако сте друг потребител със същия или подобен проблем, НЕ прилагайте текущите инструкции в действие.

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...

Извинете за закъснението, но сега дойдох при братовчедка ми.

Изпълних инструкциите и успях да сканирам с MBAM.

Това е новия лог:combofix.txt

Link to comment
Сподели другаде

Дори и да е така, ще е добре да се направят допълнителни проверки.

 

Постави следния текст в нов текстов документ и го запази на работния плот под името CFScript:

Folder::
c:\windows\$NtUninstallKB11219$

Registry::
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
"DeleteEngineAfterUpdate"=-

DDS::
uStart Page = hxxp://search.conduit.com?SearchSource=10&ctid=CT2233703

Firefox::
FF - ProfilePath - c:\users\User\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h4bpwcn5.default\
FF - prefs.js: browser.search.defaulturl - hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2776682&SearchSource=3&q={searchTerms}
FF - prefs.js: browser.startup.homepage - hxxp://search.conduit.com/?ctid=CT2776682&SearchSource=13

Провлачи текстовия файл върху ComboFix, както е показано тук:

http://www.softvisia.com/users/Night_Raven/Security/cfsdnd2.gif

 

Изчакай ComboFix да си свърши работата, което може да включва и рестартиране на компютъра.

 

След това дай новия лог.

 

Внимание: това са инструкции за конкретния потребител. Ако сте друг потребител със същия или подобен проблем, НЕ прилагайте текущите инструкции в действие.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...