ares85ares Публикувано Януари 6, 2012 Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Имам проблем. Не мога да сканирам с антивирусната, SAS или MBAM. Koгато кликна на иконите започва да сканира и се затваря, след което ми изписва, че програмата е недостьпна.ОС е Windows 7 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 6, 2012 Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Приложенията се затварят веднага след стартирането им или чак когато започне самото сканиране? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Януари 6, 2012 Author Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Kогато започне самото сканиране Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 6, 2012 Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Изтегли GMER. Разархивирай, ако е в архив. Стартирай я. Тя ще направи начално сканиране за секунди. След като то приключи НЕ кликай бутон Scan, а кликни бутон Copy и после постави съдържанието тук (Ctrl+V). Ако програмата предложи да направи пълно сканиране, откажи. ***** Изтегли OTL и го запази на работния плот:- стартирай инструмента;- постави отметка в горната част на Scan All Users;- в поле Standard Registry избери All;- от падащо меню File Age избери 90 Days;- постави отметки още на: Skip Microsoft Files, LOP Check и Purity Check;- в поле Custom Scans/Fixes (в долната част на програмата) постави следния текст (маркирай го, натисни Ctrl+C и после в полето на OTL натисни Ctrl+V):netsvcs netsvcs msconfig safebootminimal safebootnetwork %SYSTEMDRIVE%\*.* %USERPROFILE%\*.* %USERPROFILE%\AppData\Local\*.* %USERPROFILE%\AppData\Roaming\*.* %ProgramData%\*.* %CommonProgramFiles%\*.* %PROGRAMFILES%\*.* %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /90 %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll /md5start hlp.dat winlogon.exe wininit.exe userinit.exe explorer.exe volsnap.sys /md5stop- кликни бутон Run Scan;Изчакай сканирането да приключи. След края на сканирането автоматично ще се отворят двата новосъздадени на работния плот файла: OTL.txt и Extras.txt. Моля, прикачи тези два файла (поотделно или в архив) към следващия си коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Януари 6, 2012 Author Report Share Публикувано Януари 6, 2012 GMER 1.0.15.15641 - http://www.gmer.netRootkit quick scan 2012-01-06 21:16:18Windows 6.1.7600 Harddisk0\DR0 -> \Device\0000005d SAMSUNG_ rev.GF10Running: gmer.exe; Driver: C:\Users\User\AppData\Local\Temp\kxldapob.sys ---- Threads - GMER 1.0.15 ---- Thread System [4:228] 885F0E40Thread System [4:232] 885F0E40Thread System [4:236] 84FCEE95Thread System [4:240] 84FCEE95Thread System [4:388] 84EC7161Thread System [4:408] 85B46C30 ---- EOF - GMER 1.0.15 ---- Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Януари 6, 2012 Author Report Share Публикувано Януари 6, 2012 OTL.TxtExtras.Txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Януари 6, 2012 Author Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Появи се син екран и трябваше да рестартирам. Надявам се да не е проблем Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 6, 2012 Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Стартирай отново OTL. В празното поле "Custom Scans/Fixes" (в долната част на програмата) постави следния текст (маркирай го, натисни Ctrl+C и после в полето на OTL натисни Ctrl+V): :OTL @Alternate Data Stream - 816 bytes -> C:\Windows\3753243489:2651605536.exe :Files C:\WINDOWS\*.tmp C:\WINDOWS\system32\*.tmp :Commands [emptytemp] [reboot]Копирай текста точно както е в полето. Внимавай да не изтървеш началното двуеточие и всяка команда да е на отделен ред, както е в полето. Кликни бутон Run Fix. Потвърди с OK на съобщението, че е нужен рестарт на системата. След рестарта ще се появи текстов дневник/лог. Същият файл се намира в C:\_OTL\MovedFiles. Моля, прикачи го към следващия си коментар. ***** Опитай отново да сканираш с Malwarebytes Anti-Malware. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Януари 6, 2012 Author Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Не се получава - замръзва на черен екран след Run Fix Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 6, 2012 Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Ако имаш антивирусна програма инсталирана, я спри, както и всякакви други излишни програми. Изтегли ComboFix (ако случайно вече имаш някаква версия, я замени) и го запази на работния плот.Стартирай го, кликни I Agree, изчакай да се разархивира и сканира докрай. Не кликай по прозореца на инструмента. Ако бъдеш попитан(а) дали да бъде инсталирана Recovery Console, кликни Yes и потвърди след това с OK и отново Yes (два пъти). Сканирането ще продължи. Ако има нужда от рестарт, компютърът ще се рестартира автоматично. След рестарта трябва да продължи сканирането. Отново не закачай прозореца, докато той не се самозатвори. След това постави съдържанието на текстовия файл C:\ComboFix.txt тук или го прикачи към коментара си. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Януари 6, 2012 Author Report Share Публикувано Януари 6, 2012 ComboFix.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 6, 2012 Report Share Публикувано Януари 6, 2012 Постави следния текст в нов текстов документ и го запази на работния плот под името CFScript:Folder:: c:\windows\$NtUninstallKB11219$ c:\users\User\AppData\Local\61f3b5df Registry:: [HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\policies\system] "PromptOnSecureDesktop"= dword:00000001 Провлачи текстовия файл върху ComboFix, както е показано тук:http://www.softvisia.com/users/Night_Raven/Security/cfsdnd2.gif Изчакай ComboFix да си свърши работата, което може да включва и рестартиране на компютъра. След това дай новия лог. Внимание: това са инструкции за конкретния потребител. Ако сте друг потребител със същия или подобен проблем, НЕ прилагайте текущите инструкции в действие. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Февруари 18, 2012 Author Report Share Публикувано Февруари 18, 2012 Извинете за закъснението, но сега дойдох при братовчедка ми.Изпълних инструкциите и успях да сканирам с MBAM.Това е новия лог:combofix.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ares85ares Публикувано Февруари 18, 2012 Author Report Share Публикувано Февруари 18, 2012 Мисля, че всичко е наред. Сканирах и със SAS.Благодаря за помощта Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Февруари 18, 2012 Report Share Публикувано Февруари 18, 2012 Дори и да е така, ще е добре да се направят допълнителни проверки. Постави следния текст в нов текстов документ и го запази на работния плот под името CFScript:Folder:: c:\windows\$NtUninstallKB11219$ Registry:: [HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce] "DeleteEngineAfterUpdate"=- DDS:: uStart Page = hxxp://search.conduit.com?SearchSource=10&ctid=CT2233703 Firefox:: FF - ProfilePath - c:\users\User\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h4bpwcn5.default\ FF - prefs.js: browser.search.defaulturl - hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2776682&SearchSource=3&q={searchTerms} FF - prefs.js: browser.startup.homepage - hxxp://search.conduit.com/?ctid=CT2776682&SearchSource=13Провлачи текстовия файл върху ComboFix, както е показано тук:http://www.softvisia.com/users/Night_Raven/Security/cfsdnd2.gif Изчакай ComboFix да си свърши работата, което може да включва и рестартиране на компютъра. След това дай новия лог. Внимание: това са инструкции за конкретния потребител. Ако сте друг потребител със същия или подобен проблем, НЕ прилагайте текущите инструкции в действие. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.