Jump to content

Какво мога да направя при некоректна фактура на Глобул


Препоръчан пост

Имам фактура от Глобул в която ми е начислена сума за обаждания към номера с услуги с добавена стойност / гласови /. Тези номера не са набирани от мен. Отправих електронно запитване към Глобул и те ми отговориха,че всичко е правилно след проверка. Какво да ги правя? Как да докажа,че аз не съм набирал тези номера. Има ли някакъв начин да се въстановява паметта на телефона за набираните номера?

МОЛЯ ЗА ПОМОЩ!!!

 

Ето моето запитване

 

А ето и отговора на Globul

Link to comment
Сподели другаде

Гледам, че си написал, че ти ги пази 6дни в паметта си?! При мен и на стария телефон Нокия 6300, и сега на новия Нокия N95 ги пази до като аз лично ги изтрия от там! Друг е въпроса, че при Глобул това не е единствения случай. Имам братовчед който оставя телефона си за около два часа в заключената си къща, където никой освен него няма ключ, а и съседите са били навън в дворовете си от където всичко се вижда. Но когато се е върнал от 15лв. сметка установил, че сметката е станала 85лв., лимитът му от 50лв. бил надхвърлен и вече нито можел да избира, нито пък ако някой реши да го избере може да се свърже с него! След справка се оказало, че били избирани телефони извън страната, които той дори не знае на кого са?! Същото се получило като при теб - от Глобул си заявяват, че бил набирал тези номера, и бил изговорил тези 70лв.

За радост при него има приятел и съученик, който завършил право и практикува като съдия изпълнител, а сега само като съдия, който му помогнал! Очевадното при него е, че системата би трябвало да блокира услугите след достигане на лимита му от 50лв., а не чак когато станат 85лв.! Това го спаси да не ги плаща (платил си е само това което в действителност е изговорил - 15лв. и прекратил всякакви връзки с тях), но при теб не знам какво може да се направи по въпроса! Винаги Глобул, М-Тел и Виваком са се правили на ударени с мокър парцал когато трябва да ти вземат неправомерно парите, и по всякакъв начин да се изкарат прави! При мен за Виваком ТВ услугата щях да плащам за месеци в които услугата им не бе активна и ги чаках да я активират за да гледам, но по фактурите им се отчиташе, че не е активна и си ми върнаха парите, защото настояваха, че трябва да платя последната фактура когато ми активираха вече услугата, в която ги бяха начислили!

Дано да се намери решение и за твоя проблем!

Link to comment
Сподели другаде

Първо се убеди, че наистина не си набирал такива номера.

Само ти ли използваш този телефон/карта?

Получавал ли си някакви SMS-и (при някои модели телефони определен вид SMS може да активира автоматичен отговор)?

Да не би да имаш включено някакво пренасочване или автоматичен отговор?

След това посети централен офис на Globul и подай жалба; настоявай да я входират и поискай копие от входираната жалба. Поискай и подробна разпечатка на обажданията. Копие от жалбата изпрати и в Комисия за защита на потребителите.

Остава ти да чакаш и да се надяваш, че проблема е при тях и че ще го открият и ще те обезщетят.

Link to comment
Сподели другаде

Ето тук:

http://my.globul.bg/mg/myglobul.portal

след регистрация можеш да проверяваш текущата си сметка по всяко време и при такива фрапиращи нередности да отреагираш незабавно, а не да чакаш да излезе фактурата. Мой приятел се оплака, че някой, без негово знание му е изтеглил заплатата от дебитната карта и след ходене по банки и полиция се оказа, че синът му е свършил тази работа.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...