Tragedy Публикувано Март 19, 2007 Report Share Публикувано Март 19, 2007 Интересно ми е само дали това наистина е човек от разработчиците на продукта. По принцип може да е обикновен зложелател, който цели да ни разиграва и настрои срещу програма. Ще проверя... Link to comment Сподели другаде More sharing options...
selia Публикувано Април 30, 2007 Report Share Публикувано Април 30, 2007 Днес докато се чудех какъв продукт да си избера, за да може по-лесно и бързо науча добре английски попаднах на сайта на въпросната програма. Но понеже практиката ме е научила да не вярвам на това което се пише от производителя реших да си потърся малко информация по въпроса, и след като прочетох темата мисля че просто това е една от програмите които ще подминавам с лека ръка. Благодаря ви приятели за информацията Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост Iskren Ivanov Публикувано Юли 7, 2008 Report Share Публикувано Юли 7, 2008 Относно неоснователната критика в този пост, публикувана от недобросъвестни и злонамерени хора. Ще отговоря на всяка от критиките последователно: ... ID-то и уникалния номер, за който се изтрепах да търся къде ли не от къде се взима и не намерих инфо. Отговор:Има си упътване НА БЪЛГАРСКИ за целта, което трябва да се прочете. Днес реших да си го инсталирам и познайте- никой от разработчиците не отговаря на посочените телефони, а някои от посочените са сменени и аз напрактика немога да си регистрирам програмата, защото незнам откъде се взема уникалния номер и няма кой да ми каже. Отговор:Всеки който се съмнява, че телефоните ни не са актуални може да звънне на посочените телефони в сайта ни www.multioffice-1.com Освен това винаги може да използвате и email за кореспонденция. Не знам някоя от най- големите и известни фирми за софт, да подхожда по този некоректен начин. Отговор:Всички софтуерни фирми подохождат по този начин, чрез регистрация на продуктите си и не мисля, че е некоректен, все пактрябва да защитим трудът си. Дали изобщо може да му мине през главата на човек- аз например преди сблъсъка с тази програма не бих си помислила за такава абсурдна защита. Отговор:Защитата не е абсурдна, абсурдно е да не се чете упътването. Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Юли 7, 2008 Report Share Публикувано Юли 7, 2008 И след една година, положението си е пак същото:Нито Вашето мнение по отношение на клиентите Ви се е променило, нито мнението на клиентите Ви по отношение на Вашия продукт се е променило, напротив всяка страна търси проблема в другия, нещо което е типично нашенска черта и което Вие като автор на програмата се опитвате да ни убедите. Предполагам, че когато един автор на Български продукт иска да успее в начинанието си и да развие продукта си, трябва задължително да промени отношението си клиентите, независимо дали са бъдещи или настоящи. А когато един автор на продукт почне да поставя обидни квалификации на Своите клиенти, определено има проблем. Проблем, който според чичо ни Гугъл излиза на второ място. (може и да сте си платили за първото място...)А това че се показва на второ място, определено означава че програмата има проблем. Ако Вие още не сте го разбрали, хората бързо се ориентират и най-важното: четат В интерес на истината аз бих предложил на г-н Иванов да се извини на Данина в темата. Това е най-малкото, което може да направи. Бих казал и още, но само ще повторя коментарите досега.Е, г-н Иванов, имате ли чест и достойнство да се извините? Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост Iskren Ivanov Публикувано Юли 7, 2008 Report Share Публикувано Юли 7, 2008 За такива като Slammer става въпрос уважаеми клиенти - просто искат да злословят без никакво основание. Аз отговорих точно и ясно на критиките на daninna, ако някой от нашите клиенти има някакви притеснения относно активирането на софтуера, винаги може да позвъни на посочените в сайта ни www.multioffice-1.com телефони или да пише на email-a ни и да попита за какво става въпрос. Продали сме хиляди бройки, ако наистина софтуера ни беше невъзможен за активиране , както твърди daninna , би трябвало да има хиляди подобни изказвания в десетки форуми. Това че някой не е прочел упътването и търсещ с кой да се заяжда, не би трябвало да е основание за притеснение. Още веднъж - ако някой има притеснения винаги може да ни позвъни или да пише по email. "Мултиофис-2002" ДЗЗД Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Юли 7, 2008 Report Share Публикувано Юли 7, 2008 За такива като Slammer става въпрос уважаеми клиенти - просто искат да злословят без никакво основание. Аз отговорих точно и ясно на критиките на daninna, ако някой от нашите клиенти има някакви притеснения относно активирането на софтуера, винаги може да позвъни на посочените в сайта ни www.multioffice-1.com телефони или да пише на email-a ни и да попита за какво става въпрос. Продали сме хиляди бройки, ако наистина софтуера ни беше невъзможен за активиране , както твърди daninna , би трябвало да има хиляди подобни изказвания в десетки форуми. Това че някой не е прочел упътването и търсещ с кой да се заяжда, не би трябвало да е основание за притеснение. Още веднъж - ако някой има притеснения винаги може да ни позвъни или да пише по email. "Мултиофис-2002" ДЗЗДДобър вечер, уважаеми клиенти!Искам да представя на вашето внимание един нов интерактивен продукт - SOLO INTERACTIVE 3. На нашия сайт можете да го намерите с две имена: Solo Interactive и Solo Interactve™ . За бъдещите клиенти, които хал-хабер си нямат от правопис, нека подминат това и да продължим напред в нашата интерактивна презентация...Само за 12.90 лева получавате един наистина интерактивен продукт, с чиято помощ, всеки българин ще научи английския език като майчин език, стига да знае майчиния си език за да си прочете ръководството към нашия продукт. Упоменаваме това с цел да не би да се намери някой, който да търси с кой да се заяжда. Но нека оставим тези дребни подробности настрана. Нашият продукт е уникален с това, че с покупката на Solo Interactve™, получавате съвсем, ама наистина съвсем безплатно новото ни творение, което ние сме нарекли: Solo Reader, защото то чете! С натурален човешки глас (тук се намесва личния допир на админа с творението: нито е човешки още по-малко пък натурален глас или госпожата писала рекламата си е мислила на нещо друго...) нашата програмата Solo Reader, чете дума или текст, който преди това сте въвели, но на английски език и така по един лек и същевременно приятен начин научавате произношението на думата: Fuck! Може да остнаете учудени, че вие се справяте по-добре с произношението, но това е благодарение точно на нашия продукт, който получавате само за 12.90 лева. Стига съм хвалил продуктите Ви, г-н Иванов! Вашата реклама си я знаем от едно време в едни други форуми. Там коментарите са кратки, точни и ясни. Там най-вероятно Вие не сте писали, защото най-вероятно зад онези никове е бил някой ваш недоброжелател, който най-вероятно е искал да направи безплатна реклама на вашият супер-як и жесток продукт, който пак повтарям носи две (2) имена: Solo Interactive и Solo Interactve™ и струва само 12.90 лева.--------------------------------------------------Не ми стана ясно едно, докъде може да стигне Вашата наглост в стремежа си да изкарате клиента виновен и да казвате неща, които клиента не е казвал?Пример: споменавате, че ваш клиент (danina - се пише с едно "n", но това на Вас Ви е простено, щото Вие и Interactive не можете да напишете като хората, четенето сте го споменали....) да твърди, че "Вашият софтуер е невъзможен за активиране" (боядисаното в червено) при положение, че нашият потребител и "Ваш клиент" никъде не е споменавал думата невъзможен!? Вие може и да сте си мислили подобни работи, но защо крайна сметка клиента Ви излиза "заядлив?"--------------------------------------------------Драги клиенти, на моя милост никога не му е било приятно да бъде наричан е такива епитети като: злословещНадявам се сте разбрали що за човек имате насреща, когато решите да си активирате продукта! Бих завършил с цитат от форума на Tech.bg (същата тема), който гласи: "За Бога братя, НЕ купувайте!" ПП Реших все пак да отбележа, че съм се сблъсквал с гореописаната програма и като обясних на клиента Ви (жената на моя брат, която странно как се беше набутала да си купи продукта Ви!) какво трябва да се направи, брата махна с ръка в стил "Христо Стоичков". Другото Ицо да го казвал невъднъж и дваж...... Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 8, 2008 Report Share Публикувано Юли 8, 2008 Уважаеми г-н Иванов, трудно ми е да напиша отговор, който едновременно да описва какво мисля за Вас и фирмата ви и да ви провокира най-накрая да напишете нещо смислено по темата, без да ви обидя, както вие обиждате членове на екипа на SoftVisia, а и не само. И все пак ще се опитам. Като фирма, предлагаща някакъв продукт срещу заплащане, независимо дали е реален физически, интелектуален/софтуерен, е Ваше задължение да сте учтиви и да се държите поне малко любезно с клиентите си, защото те Ви хранят. Колкото по-малка е дадена фирма, толкова по-малко може да си позволи тя да губи клиенти. Не зная Вашата фирма колко е голяма и с какви ресурси разполага, но се съмнявам да може да си позволи да гони клиенти на общо основание. Точно това правите Вие с тези си изказвания. Държанието ви е крайно арогантно и нападателно. Нещо, което е нежелателно по принцип, а за човек на вашата позиция е направо непростимо. Дори и да приемем, че Данина е неграмотен потребител (което е напълно невярно и го твърдя, защото имам честта да познавам дамата лично), това не оправдава по абсолютно никакъв начин отношението, с което подходихте спрямо нея. Да, тя критукува продукта Ви, но никъде не е обиждала. Вместо да използвате обидни квалификации, трябваше спокойно да се извините и да изясните ситуацията точно, ясно и спокойно. Това можеше да е само във Ваш плюс - има проблем, но има и отзивчива поддръжка, на която може да се разчита. Вместо това Вие предпочетохте първосигналността и избързахте, типично по български нахвърляйки се в контриращи критики. В последния си коментар твърдите, че сте дали точни и ясни отговори на критиките на Данина. Прав сте, че сте отговорили, но не сте прав, че отговорите са точни и ясни. На всичкото отгоре сте се опитали да прикриете написаното от първия Ви коментар по темата, като го редактирате. За Ваше нещастие коментарът Ви е цитиран от Tragedy, така че усилията Ви са били напразни. Нещо повече - това ви действие още повече доказва слабохарактерността Ви и липсата на достойнство да признаете грешките си. Но да се върнем на темата: Има си упътване НА БЪЛГАРСКИ за целта, което трябва да се прочете.Това не е точен отговор. Това е отговор тип "отбиване на номера". Точен отговор би бил да кажете точно къде се намират въпросните данни. Всеки който се съмнява, че телефоните ни не са актуални може да звънне на посочените телефони в сайта ни www.multioffice-1.com Освен това винаги може да използвате и email за кореспонденция.Това ме разсмя. Наистина. Всеки може да звънне, за да провери дали телефоните са актуални? И как ще стане това, след като тези телефони явно не се вдигат. Това ми мапомня на ето тази картинка (последните два реда текст). Ако наистина са актуални, то тогава е трябвало да бъдат вдигнати, когато Данина е звъняла на тях. Невдигането на телефоните ви е достатъчна причина да се извините. Всъщност извинение може да се даде и без някаква особено основателна причина - от учтивост. Не е като да ви струва пари да се извините, нали? Отговор:Всички софтуерни фирми подохождат по този начин, чрез регистрация на продуктите си и не мисля, че е некоректен, все пактрябва да защитим трудът си.Доста обобщително и неконкретизиращо изказване. Отговор:Защитата не е абсурдна, абсурдно е да не се чете упътването."Абсудрна" може и да не е най-точната дума, но не е и най-неточната. Ако не ви харесва предната думичка, ето Ви друга - "неудобна". Изтъкнати бяха различни причини и ситуации, независещи от потребителя, в които тази защита ограничава сериозно използването на програмата. Далеч съм от мисълта, че продуктът Ви трябва да се разпространява без защита. Право на всеки автор е да защити труда си. И все пак при желание може да се измисли защита, която да е по-гъвкава и също толкова ефективна. В предишен коментар казвате, че ако регистрацията е била толкова сложна, е щяло да има оплаквания по форуми. Възможно е просто на хората да не им се занимава да пишат по форуми. А и форумите са все още по-скоро новост и неясна материя за средностатистическия български интернет потребител. Не всеки е достатъчно запознат с тях, колкото и странно да Ви звучи. Оплаквания е можело да има по телефона, но щом не сте вдигнали на Данина, значи е напълно възможно да не сте вдигнали и на други потребители. Да се гледа на другата страна е понякога удобно нещо, нали? И така, отново беше изписан немалко текст от Ваша страна и отново не беше казано почти нищо съществено. За сметка на това бяхте отново арогантен и се опитахте да се изкарате едва ли не жертвата в случая. При положение, че парите излизат от джоба на Данина (както и от джобовете на други потребители) и влизат във Вашия/Вашите, едва ли бих се осмелил да сметна точно Вас за жертвата.А и за човек, който нарича другите неграмотни, имате лек проблем с поставянето на запетаи и използването на пълен и кратък член. Преди да Ви помоля най-учтиво повече да не пишете в настоящия форум, защото явно не желаете да помагате на когото и да било, макар да Ви е задължение, ще Ви и помоля за пореден и последен път да се извините публично. Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост Iskren Ivanov Публикувано Юли 8, 2008 Report Share Публикувано Юли 8, 2008 Колкото и помия да се опитвате да излеете върху Solo Interactive с чисто злонамерени намерения, фактите са си факти - става въпрос за няколко недоволни души (а може и един и същи човек с няколко различни регистрации) и за хиляди които са доволни, защото са си прочели упътването и не търсят проблема в другите, и нямат никакви възражения, единствено в този форум се сипят обиди за продукта ни и то както казах от 2-3 души, от които май само 1 си е купувал програмата. Сами си направете извода, кой е прав и кой е крив. А вие ГОЛЕМИТЕ КРИТИЦИ SLammer и Night_Raven изобщо виждали ли сте продукта, за да давате мнение - явно не сте, затова на всикчи е ясно, че искате да се заяждате, заядливият ви тон си личи от километри. Link to comment Сподели другаде More sharing options...
crio Публикувано Юли 8, 2008 Report Share Публикувано Юли 8, 2008 От прочетеното в нашата тема, не забелязах никой да злослови по адрес на програмата ви като цяло а само за начина за активиране на продукта ви, който реално не е толкова абсурден, но ако телефоните наистина не са отговаряли, то тогава трябва наистина да се замислим "кой е прав и кой е крив". И да, ясно е, че след обиждането на членове на екипа ни, "всикчи исакаме" да се заяждаме. Бих ви препоръчал да прочетете упътването за форума ни. Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Гост Iskren Ivanov Публикувано Юли 8, 2008 Report Share Публикувано Юли 8, 2008 От прочетеното в нашата тема, не забелязах никой да злослови по адрес на програмата ви като цяло а само за абсурдния начин за активиране на продукта ви. Критиките по програмата ви като цяло започнаха след като вие обидихте член на нашия екип. Да на всикчи е ясно, и всикчи сиакаме да се заяждаме. Уважаеми клиенти ето и момента на истината - един от администраторите на великия форум softvisia.com си призна за какво е всичко, но побърза да си редактира мнението с цел да нанесе максимална вреда на името на Solo Interactive. За щастие аз го запазих и ви го показвам - обръщам внимание на следното изчречение "Критиките по програмата ви като цяло започнаха след като вие обидихте член на нашия екип." Ето за това става въпрос в края на краищата, няма никакви обективни причини, просто някой иска да се заяжда, и мисля че е време да спрете със заяждането, защото в този "велик" форум, с толкова "велики" и "обективни" администратори, мисля че не би трябвало да се случва подобно нещо. Който е останал недоволен от продукта ни се е изказъл, аз съм дал отоговор, нека хората сами преценят реалността, а не да се заяждаме. Link to comment Сподели другаде More sharing options...
crio Публикувано Юли 8, 2008 Report Share Публикувано Юли 8, 2008 1. Не съм администратор на форума.2. Не искам да нанасям вреда никому, особено на 'великия' ви продукт.3. След редактирането на поста ми, смисъла му остава същия, затова не се жалвайте пред хилядите "уважаеми клиенти" които с толкова интерес следят темата. Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 8, 2008 Report Share Публикувано Юли 8, 2008 Това е последният коментар по темата. 1. Никой не е критикувал същината на продукта. Всъщност основно Данина говореше за това и то дори това беше положително мнение. Критиките са насочени основно към метода на активиране на програмата и особено към лошата му поддръжка, от която сте част и Вие.2. Това, че не са се оплакали, не значи, че нямат възражения, тези "хиляди" доволни потребители. Използвате евтини маркетингови трикове и похвати, драги г-н Иванов.3. Единствено в този форум се сипят обиди? Май единствено в този форум се обсъжда програмата Ви. Според Google.4. Форумът Е с обективен екип. Вие сте единствената персона в тази тема, която продължава да се държи като ощипана мома, при положение, че точно Вие трябва да запазите достойнство и да си понесете последствията.5. Точно Вие сте човекът, който най-малко има право да критикува друг потребител за редакция на коментар, след като вие изтрихте напълно съдържанието на първия си коментар по темата, оставяйки само многоточие, в който коментар имаше доста ненужна и необоснована обида към член на екипа ни и Ваш клиент. Да, всеки, който чете темата, може сам да си направи изводите за това кой е прав и кой е крив. Не мисля обаче, че се представяте в особено добра светлина. На Ваше място не бих разчитал на особено позитивни последствия. Всичко написано от Вас на практика е във ваш ущърб. Дадох Ви последен шанс да се опитате поправите нещата, доколкото е възможно, а Вие го отхвърлихте. Нямам намерение да позволя повече обиди както по адрес на екипа, така и по адрес на който и да било тук във форума. Беше изписано достатъчно. Темата се затваря, а Вие сте на ръба на бан. Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост