bey0nd_g0dlike Публикувано Август 12, 2009 Report Share Публикувано Август 12, 2009 Здравейте! Надявам се да ми помогнете с една задачка на C++, която ме затруднява. Ако има някой заинтересован, ето условието: Следната диаграма се казва графика. Кръговете са разклонения а линиите са краища.Може да си обясниш графиката като пъзел от стаи и коридори. Кръговете може да са стаи и един край свързва една стая с друга. Една стая може да има максимум 4 края. http://store2.data.bg/lordcheto/jpg/maze.png Да се напише C++ програма която изпълнява пъзел използвайки обекти и указатели. Всяка стая от графиката ще отговаря на стая от кода изпълнен във формата на обект. Краищата ще отговарят на bi-directional връзки с указатели които ще сочат пътя от една стая до друга. Стартира се от стая A. Целта е да се завърши в стая L. Програмата трябва да извежда възможни ходове на изток, запад, север и юг. Примерно изпълнение на програмата е показано долу: Ти си в стая A. Можеш да отидеш на (Е)изток, (S)Юг, или (Q)изход.EТи си в стая B.Можеш да отидеш на (W)запад, (S)Юг, или (Q)изход.SТи си в стая F.Можеш да отидеш на (N)север, (E)изток, или (Q)изход.EВсяка стая може да бъде съставена от един клас и ти трябва да решиш какви атрибути и методи този клас ще има. Може да се използва наследяване (за по висока оценка) където стаите са изградени от основен клас където под-класове съдържат различен номер указатели. При изпълнение, първата част на програмата трябва да изгради графиката и втората част да стартира играта през серийна структура докато се достигне стая L или потребителя избере да излезе. Подходящи съобщения трябва да се извеждат на дисплея. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.