PanteliX Публикувано Май 10, 2009 Report Share Публикувано Май 10, 2009 Значи аз съм все още начинаещ в компютрите от няколко месеца имам компютър но вече започнах да преинсталирам компютри като в градчето ми има много доволни хорица от преинсталацийте ми. Но при една преинсталация много се затрудних за което мисля че вие ще ми помогнете с по дългия си опит. Да започна от началото:Включих компа но ми поиска операционна система, да натисна CTRL ALT DEL за рестарт, дотук добре започнах да инсталирам, рестнах компа бутнах диска и зачаках да се копират файловете но запецна на едно място и не мръдна повече. Помислих си че е от диска затова направих Буутваща флашка и нали да инсталирам от нея но пак съшото нещо. Мислих мислих и накрая се сетих че точно тук четох нещо за повреден хард. Бутнах LIVE CD Поне за да изкарам снимките от харда за да го форматирам, но и той не се стартира след половин час зареждане. Реших друго, да форматирам диска чрез друг диск Hiren's BootCD. НО пак не стана, даже не иска и да се форматира, заебах снимките иквот има на харда реших да се заема с оправянето му, пуснах му HDD Regenerator. Върти го вече 18 часа и е открило доста повредени сектори но се опасявам от физическо нараняване, тъй като собственикът ми каза че бил доста често местен. Но това не ме притеснява, друг ми е въпроса. Имам идея но се чудя дали ще стане, може би звучи тъпо но ето каква е идеята ми. ДА инсталирам Windows-а не на хард диска а на Флашкам тя е 4 гб и мисля че ще побере дайловете на Windows. Но не знам дали ще работи, трябва ми само да работи 15 мин през което време да мога да спася каквото има на харда, да го прехвърля на друга флашка имам предвид. Това е историята, моля ви кажете ми дали идеята с флашката ще стане и ако не стане ми дайте някоя идея че аз вече се изчерпах, не знам какво да го правя тоя компютър. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...