k0st4din Публикувано Януари 15, 2013 Report Share Публикувано Януари 15, 2013 Здравей atanasov_gorski81ето това е формулата, която поставяш в клетка (Е33) и дърпаш надолу до Е37. Така когато си избереш материалите и след това числата (1001, ..................), ще ти излиза автоматично цената. =INDEX($C$8:$Q$28;MATCH(B33;$B$8:$B$28;0);MATCH(C33;$C$7:$Q$7;0)) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
atanasov_gorski81 Публикувано Януари 15, 2013 Report Share Публикувано Януари 15, 2013 Благодаря ти много k0st4din! Пробвах я и върши работа. Тази формула предполагам може да се използва и за търсене на данни и в други файлове?Ще опитам да приложа функцията и за повече от 2 търсени параметри. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Здравейте,Прикачил съм снимка, за да стане по-ясно. Има ли начин да се split-нат колоните и редовете, така че зона две да остане напълно неподвижна и да може да се scroll-ва само зона едно, с идеята, че в зона две ще има информация, която постоянно ще трябва да се гледа. Знам, че може да се раздели на два sheet-a, но не искам да го разделям, трябва да е в един sheet. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Здравей Vanka,нещо такова ли ти трябва!?Split.xls Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Не точно, информацията в зона две и ред 1 да остане напълно неподвижна, и като се превърта мишката надолу да се сменя само информацията от зона едно, останалата част от екрана да не се сменя/превърта. Представи си че в зона едно има 2000 реда с данни, ред едно е заглавен ред и зона две има информация от 8-10 реда, която постоянно трябва да се гледа. Не знам дали е възможно да се постигне това, но ако стане ще бъде много удобно. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Тогава този заглавен ред напр. А1, може ли(позволява ли ти) да бъде заглавен ред напр. А10?Тогава има вариант да виждаш постоянно дясната страна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Аз се сетих за това, но в такъв случай ако се въведат 10 реда отгоре+ 1 празен ред+ 1 заглавен ред, видимата част на зоната, която ще се превърта става половината или 1/3 от монитора и е по-неудобно, освен това може и да са малко повече от 10 реда. Най-удобния вариант си остава този на снимката. Все пак ако няма друг вариант, очевидно това ще бъде. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Сега....нямам си на представа за какво става на въпрос, но да попитам още нещо: тези данни които искаш да виждаш в дясно - са ти само за да ги гледаш и не взимат участие в лявата част на таблицата или играят някаква роля?Погледни прикаченият файл, който поне за мен не взима 2/3 от монитора за да се вижда само 1/3.И ще коментираме след това..........Split.xls Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Данните от дясната страна не влияят на данните от лявата страна, те само се гледат. Щом варианта от снимката не може да стане, твоя ще свърши работа. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
atanasov_gorski81 Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Аз направих своята нова таблица, благодарение на помоща на k0st4din и на прочетеното по форума Имам обаче следния проблем и търся решение. Имам основен файл, във който на отделните страници (sheet) се въвеждат данни и обобщават таблици. На една от тези страници на този файл съм направил опис, клетките на който обаче са вързани със формули с другите листове. Понеже шефа иска опис да документите, който да се прави за всеки отделен обект на отделен файл на ексел с различни страници sheet аз се опитах да копирам описа от основния файл и го поставих във другия файл и всичко се получи, но когато направих нов опис във основния файл за втори обект клетките се ъпдетнаха и информацията се редактира. Опитах и първо да отворя втория документ на ексел и отказах ъпдейта чрез "Don't Update", но не се получи при записване на иформацията.Не знам дали бях разбран от написаното, но въпроса ми е лесен: Има ли как, ако копираме една таблица на ексел и я поставим във друг различен файл на ексел, информацията да не се ъпдейтва когато променим данните в първичната таблица? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Да видим дали съм разбрал правилно:Пример:2 работни книгиработа.xls - тук е всичко, което правишнов ексел.xls - това е чисто нов екселски файл, в който копираш някакви данни от работа.xlsи когато я отвориш и започнеш да пишеш отново в тези шийтове, инфото ти се прехвърля в "нов ексел.xls"Така ли е или не съм го разбрал? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
atanasov_gorski81 Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Да точно така Правилно съм разбран. Целта ми е когато изготвям нов опис във файл "работа.xls" информацията, която ще представлява една типова таблица във отделните страници на "нов ексел.xls".Не искам да създавам отделни страници във "работа.xls" понеже не изнася на някои шефове. Искам изчислената таблица да се пренася на отделни листове във "нов ексел.xls". Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
k0st4din Публикувано Януари 28, 2013 Report Share Публикувано Януари 28, 2013 Добре хайде да опитаме така:1во - отваряш - работа.xls - отиваш на шиита, където си изнасяш данните.2ро - отваряш - новата работна книга - в нашият пример - "нов ексел.xls"3то - маркираш клетките където е информацията и натискаш "copy" (ctrl+c)4то - отиваш в шиита избран от теб в "нов ексел.xls" и в менюто "Paste" има под меню Paste Values....Ще получиш цялата информация, но без формули, но с действителни резултати за определените неща, които ти трябват.Погледни и снимките. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
atanasov_gorski81 Публикувано Януари 29, 2013 Report Share Публикувано Януари 29, 2013 Опитах и се получи Благодаря ти! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Vanka Публикувано Февруари 22, 2013 Report Share Публикувано Февруари 22, 2013 Здравейте, Имам странен и неразрешим проблем в ексел 2010. Когато копират определен ред от лист 1 и го поставя на определен празен ред(който и да е) в лист 2, реда в лист 2 се оцветява автоматично(сам) в един ярко зелен цвят, не ми е ясна причината поради, която се случва това и не знам как да премахна цвета, какъвто и цвят да поставя на този ред или дори да му задам без цвят (no fill), не се получава и зеленото си стои. Някой има ли представа, защо се получава и как мога да махна този зелен свят, който не съм поставял аз? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост