kraaasi76 Публикувано Април 20, 2009 Report Share Публикувано Април 20, 2009 преди 2 дена си преинсталирах компютъра и всичко си беше ок с интернета ,от известен торент тракер стигах download 13 мб/с. Днес пак преинсталирах компа и като почна да тегля и стигне до 2 мб/с процесора става на 100% и почва да ми сече компа,на какво може да се далжи това Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 20, 2009 Report Share Публикувано Април 20, 2009 Може да се дължи на доста неща. P.S.: моля, следващия път по-ясно заглавие. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kraaasi76 Публикувано Април 22, 2009 Author Report Share Публикувано Април 22, 2009 ами преди малко пак си преинсталирах компютъра и пак същото,като започне да си вдига скоростта на теглене и веднага процвсора става на 100%,някакви идеи Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 22, 2009 Report Share Публикувано Април 22, 2009 Не разбираш ли, че докато не дадеш по-точна и конкретна информация проблема, операционната система и всичко останали няма как да ти се помогне?Как очакваш да ти дадем каквито и да било съвети, без да си казал нищо реално полезно? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kraaasi76 Публикувано Април 22, 2009 Author Report Share Публикувано Април 22, 2009 с уиндоус хп съм сп3,качих 2 снимки ,незнам друго какво трябва да ми се помогне . Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 22, 2009 Report Share Публикувано Април 22, 2009 Всички драйвери ли са инсталирани? Не виждам защитни програми. Имаш ли такива въобще? Я добави няколко колони в Process Explorer и пусни нов шот: View -> Select Columns...:- в таб Process Performance постави отметка на Context Switch Delta;- в таб Process Memory сложи отметки на Private Bytes и Working Set Size. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kraaasi76 Публикувано Април 22, 2009 Author Report Share Публикувано Април 22, 2009 не съм инсталирал драйверите на видео картата,на предпоследното преинсталиране ги бях инсталирал ,но положението беше същото .аз не използвам защитни програми (нито защитни стени ,нито антивирусни ,така съм вече година и компа ми вървеше много по-леко -е до преди 1 седница де)преди малко си изтеглих филма и ето какво ми показа process explorer.ok веднага ще дам снимка за тези отметки Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kraaasi76 Публикувано Април 23, 2009 Author Report Share Публикувано Април 23, 2009 проблема идва от следния процес,четох за него в гугъл ,но нищо съшествено няма по проблема.ако някой може да ми помогне.DEFERRED PROCEDURE CALLS-стига до 90% при теглене на торенти Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 23, 2009 Report Share Публикувано Април 23, 2009 Изтегли HijackThis 1.99.1 (213KB), която съм преименувал нарочно, и:1) стартирай програмата;2) кликни Do a system scan and save a logfile, което ще създаде текстов файл в същата папка;3) копирай съдържанието му тук или прикачи файла към коментара. Изтегли ESET SysInspector и:1) стартирай я и изчакай да събере информацията;2) меню File -> Save Log;3) потвърди с Yes;4) не променяй изходния ZIP формат, запази файла на удобно за теб място и го прикачи после към коментара си (не го разархивирай). Изтегли GMER. Разархивирай и стартирай програмата. Тя ще направи начално сканиране за секунди. След като то приключи НЕ кликай бутон Scan, а кликни бутон Copy и после пейстни съдържанието тук (Ctrl+V). Ако програмата предложи да направи пълно сканиране, откажи. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kraaasi76 Публикувано Април 23, 2009 Author Report Share Публикувано Април 23, 2009 това е от 1 та програмаLogfile of HijackThis v1.99.1Scan saved at 18:22:51, on 23.4.2009 a.Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16827) Running processes:C:\WINDOWS\System32\smss.exeC:\WINDOWS\system32\winlogon.exeC:\WINDOWS\system32\services.exeC:\WINDOWS\system32\lsass.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\WINDOWS\Explorer.EXEC:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeC:\WINDOWS\system32\spoolsv.exeC:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXEC:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exeC:\Program Files\Google\Gmail Notifier\gnotify.exeC:\Program Files\VisualTaskTips\VisualTaskTips.exeC:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exeC:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exeC:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exeC:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exeC:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exeC:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exeC:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winnssq.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winhiak.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winxdmus.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\voohx.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winoyjlrp.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winhmnc.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\fmtdme.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\ciajs.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\nrywpo.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\djdlbk.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winoelna.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winqqvu.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\hluo.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winqmktf.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\btfni.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\npoejp.exeD:\инсталатори\програми които ми трябват\FSCapture.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winipthey.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\wndmvw.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winkbnco.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\gxsvt.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\eaac.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\wincpald.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winhjhw.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winmvrow.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\klgbfk.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\khkln.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\fjfce.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winxvxlk.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winfatg.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winoauun.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winiyhckh.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\winsuurg.exeC:\DOCUME~1\krasi\LOCALS~1\Temp\ttvl.exeC:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exeC:\Documents and Settings\krasi\Desktop\alabala.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.3.3.2.dllO4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartupO4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installO4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInitO4 - HKLM\..\Run: [soundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exeO4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Program Files\Google\Gmail Notifier\gnotify.exeO4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "D:\инсталатори\програми които ми трябват\uTorrent.exe"O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeO4 - HKCU\..\Run: [VisualTaskTips] C:\Program Files\VisualTaskTips\VisualTaskTips.exeO4 - HKCU\..\Run: [skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimizedO4 - HKCU\..\Run: [bitComet] "C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe" /trayO7 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableRegedit=1O8 - Extra context menu item: &С&валяне &с BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htmO8 - Extra context menu item: &С&валяне на всички с BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htmO8 - Extra context menu item: &С&валяне на всичкото видео с BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htmO9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.3.3.2.dll/206 (file missing)O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO11 - Options group: [iNTERNATIONAL] International*O11 - Options group: [TABS] Tabbed BrowsingO18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLLO20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\wpdshserviceobj.dllO23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Unknown owner - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe" -k runservice (file missing)O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exeO23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exeO23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe това е sys програмата gmer,натискам copy ,но после натискам ctrl+v i не иска да се копира тук във форумаSysInspector_KRASIMIR_090423_1835.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 23, 2009 Report Share Публикувано Април 23, 2009 Проблемът е ясен. Имаш си неканен гост - Sality. Това e доста гадничко вирусче, което има навика да поразява всички изпълними файлове на системата и се премахва трудно.Можеш да погледнеш следните теми за това какво да направиш: тази и тази. Първата не е конкретно за Sality, но принципите са същите в общи линии. Наистина, кому са нужни защитните програми? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kraaasi76 Публикувано Април 23, 2009 Author Report Share Публикувано Април 23, 2009 чрез преинсталация тези вируси не се ли изчистват,защото аз след като почна да прави чалъми компютъра изтрих целия хард диск Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 23, 2009 Report Share Публикувано Април 23, 2009 При преинсталация обикновено се форматира системния дял, който най-често е C:. Тогава всичко на този дял се заличава, което включва и всякакви вируси. Остават обаче файлове на другите дялове, които може да са заразени.Можеш да опиташ да инсталираш антивирусна и да сканираш така. Това е най-лесният начин, но е и най-несигурният. По-добре би било да свържеш твърдия диск към друг компютър и да го почистиш оттам, като се увериш, че другият компютър има съвременна и обновена антивирусна разбира се, за да не стане фал. Алтернативен път е сканиране в офлайн среда, което съм го описал със спасителния диск на AntiVir.Независимо кой метод избереш е напълно възможно да не се отстранят всички заразени файлове. Отделно е фактът, че не всички "излекувани" файлове ще останат работещи. Може да се окажат безвъзвратно повредени. Това значи, че шансовете да се налага преинсталация на Windows и всякакви други програми и игри на целия твърдик диск, са доста големи, независимо от всичко. Просто си лепнал лоша гадинка. Най-сигурният изход е форматиране на целия твърд диск, но това значи изгубване на всичката информация от него. Ти си прецени какво да направиш в твоята ситуация. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kraaasi76 Публикувано Април 23, 2009 Author Report Share Публикувано Април 23, 2009 ами за най-сигурно ще форматирам целия хард диск ,на мен което ми трябва съм го сложил в двата ми лаптопа,а този настолния компютър е само за тест на програми ,операционни системи.току що излезе финалната версия на убунту 9.04 и след малко като форматирам ще го пробвам и него .само ме притеснява ,да не би да е станало някой гаф във биоса ,иначе другото е бял кахър. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Април 23, 2009 Report Share Публикувано Април 23, 2009 BIOS-ът трябва да си е наред. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.