jelio_jelev Публикувано Януари 21, 2009 Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Здравейте на всички! Наскоро си преинсталирах Windowsa с оригинален с вграден SP2. (Винаги него си инсталирам), но този път се появи неприятен проблем. От време на време когато ползвам интернет експлорър ми излиза следното съобщение и компютъра забива. Само рестарт го оправя и то по грубия начин, а това е доста неприятно. Моля кажете как да се справя с проблема! Благодаря предварително. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Maniac Публикувано Януари 21, 2009 Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Понякога това се дължи на вирус/заплаха, затова бих искал да проверим първо това. Изтеглете ESET SysInspectorhttp://www.eset.bg/download/sysinspector.html - Стартирайте програмата чрез SysInspector.exeПрограмата ще започне да събира информация за ситуацията на машината Ви.- Когато "Инспекторът" е готов и log файлът - генериран , изберете File > Save Log- Потвърдете желанието си Изберете да запазите файла някъде и след това го прикачете към поста си. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jelio_jelev Публикувано Януари 21, 2009 Author Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Ето го и лога.SysInspector____________090121_1729.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Maniac Публикувано Януари 21, 2009 Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Прикачи към поста си следните файлове:c:\windows\system32\a0380mon.exec:\windows\system32\drivers\a0380vid.sysc:\my program\netlimiter\nl_lsp.dll Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jelio_jelev Публикувано Януари 21, 2009 Author Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Ето ги и тях:File.rar Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Maniac Публикувано Януари 21, 2009 Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Сканирай с MBAM: 1. Изтеглете: MalwareBytes' Anti-Malware2. Инсталирайте го.3. Кликвате на иконата “Malwarebytes’ Anti-Malware“.Първото и най-важно нещо е да отидете в категорията “Update” и да изберете бутончето “Check For Updates“.4. След това се насочете към секцията “Scanner” и изберете опцията “Perform full scan” (особено ако за първи път стартирате приложението.Щраквате на бутончето “Scan“, посочвате кои дялове ма компютъра да бъдат проверени.Можете да маркирате и само дяла на който е инсталирана Операционната Система и натискате “Start Scan“.5. След края на проверката ще получите или съобщение, че вредители не са намерени или ще получите възможност да ги маркирате и изтриете.6. Най-накрая ще получите лог файл с извършените процедури. Моля, копирайте го и го поставете тук, за да видим какво е станало. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 21, 2009 Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Да поправя препоръката на Maniac - избери Perform quick scan. По принцип избирането на пълно сканиране не е лошо нещо, но в 99.99% от случаите е на практика излишно. Бързото сканиране е достатъчно. Лично аз не мисля, че това се дължи на зловреден код. По-вероятно е някой бъгав драйвер или процес, който се меси не където му е работата. Може да се провери Event Viewer (Start -> Run -> eventvwr -> OK) в раздели Application и System за грешки, свързани с Internet Explorer.Един лог от HijackThis също би могъл да е от полза:изтегли HijackThis 1.99.1 (213KB), която съм преименувал нарочно, и:1) стартирай програмата;2) кликни Do a system scan and save a logfile, което ще създаде текстов файл в същата папка;3) копирай съдържанието му тук или прикачи файла към коментара. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jelio_jelev Публикувано Януари 21, 2009 Author Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Logfile of HijackThis v1.99.1Scan saved at 22:40:41, on 21.1.2009 г.Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes:C:\WINDOWS\System32\smss.exeC:\WINDOWS\system32\winlogon.exeC:\WINDOWS\system32\services.exeC:\WINDOWS\system32\lsass.exeC:\My Program\USB Safely Remove\USBSRService.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\spoolsv.exeC:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exeC:\My Program\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exeC:\Program Files\Common Files\InterVideo\DeviceService\DevSvc.exeC:\Program Files\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartService.exeC:\WINDOWS\Explorer.EXEC:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exeC:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXEC:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exeC:\My Program\Auto Shutdown Genius\ShutdownSvr.exeC:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXEC:\Program Files\Common Files\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exeC:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exeC:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exeC:\WINDOWS\system32\A0380mon.exeC:\My Program\NetLimiter\NetLimiter.exeC:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeC:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXEC:\WINDOWS\system32\rundll32.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exeC:\WINDOWS\system32\taskmgr.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exeC:\Program Files\ICQ6\ICQ.exeC:\WINDOWS\system32\dwwin.exeC:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exeC:\Documents and Settings\ЖЕЛЬО\Desktop\alabala.exe O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocxO2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dllO2 - BHO: IeCatch5 Class - {2F364306-AA45-47B5-9F9D-39A8B94E7EF7} - C:\MYPROG~1\FlashGet\jccatch.dllO2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\My Program\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.8.7.dllO3 - Toolbar: FlashGet Bar - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - C:\MYPROG~1\FlashGet\fgiebar.dllO3 - Toolbar: PROMT - {FF284F5C-7CF9-4682-8701-D467C1DBB99F} - C:\Program Files\PRMT6\PRMTIE\prmtie.dllO4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartupO4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installO4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXEO4 - HKLM\..\Run: [Home Theater SchSvr] "C:\Program Files\Common Files\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"O4 - HKLM\..\Run: [WINCINEMAMGR] "C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe"O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exe"O4 - HKLM\..\Run: [A0380mon] C:\WINDOWS\system32\A0380mon.exeO4 - HKLM\..\Run: [NetLimiter] C:\My Program\NetLimiter\NetLimiter.exe /sO4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeO4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInitO4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHookO4 - Startup: Shortcut to taskmgr.lnk = C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exeO4 - Startup: Пряк път до Internet Group.lnk = ?O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exeO4 - Global Startup: Microsoft Office OneNote 2003 Quick Launch.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\ONENOTEM.EXEO4 - Global Startup: Пряк път до Internet Group.lnk = ?O8 - Extra context menu item: &С&валяне &с BitComet - res://C:\My Program\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htmO8 - Extra context menu item: &С&валяне на всички с BitComet - res://C:\My Program\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htmO8 - Extra context menu item: &С&валяне на всичкото видео с BitComet - res://C:\My Program\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htmO8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000O8 - Extra context menu item: Сваляне на всички с FlashGet - C:\My Program\FlashGet\jc_all.htmO8 - Extra context menu item: Сваляне с FlashGet - C:\My Program\FlashGet\jc_link.htmO9 - Extra button: Web Anti-Virus statistics - {1F460357-8A94-4D71-9CA3-AA4ACF32ED8E} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\SCIEPlgn.dllO9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dllO9 - Extra button: (no name) - {7A2EFD41-E6B3-11D2-89E3-00E0292EE574} - C:\Program Files\PRMT6\PRMTIE\prmtie5.htmO9 - Extra 'Tools' menuitem: Перевести - {7A2EFD41-E6B3-11D2-89E3-00E0292EE574} - C:\Program Files\PRMT6\PRMTIE\prmtie5.htmO9 - Extra button: (no name) - {7A2EFD41-E6B3-11D2-89E3-00E0292EE575} - C:\Program Files\PRMT6\PRMTIE\options.htmO9 - Extra 'Tools' menuitem: Настройка перевода - {7A2EFD41-E6B3-11D2-89E3-00E0292EE575} - C:\Program Files\PRMT6\PRMTIE\options.htmO9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLLO9 - Extra button: BitComet - {D18A0B52-D63C-4ed0-AFC6-C1E3DC1AF43A} - res://C:\My Program\BitComet\tools\BitCometBHO_1.2.8.7.dll/206 (file missing)O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\MYPROG~1\FlashGet\flashget.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\MYPROG~1\FlashGet\flashget.exeO9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6\ICQ.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6\ICQ.exeO9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO9 - Extra button: SmartWhois - {FD9DE2B4-C926-4460-81C4-FC58C6F1062E} - C:\MYPROG~1\Swhois3\swiehlp.exeO9 - Extra button: (no name) - {FF983118-58C7-4AD4-B5A7-691C39CB7B42} - C:\MYPROG~1\Swhois3\swiehlp.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: SmartWhois - {FF983118-58C7-4AD4-B5A7-691C39CB7B42} - C:\MYPROG~1\Swhois3\swiehlp.exeO12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dllO17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{FA22393A-95D5-4000-B9E2-46D50DE1AFF3}: NameServer = 84.54.175.103 84.54.175.83O20 - Winlogon Notify: klogon - C:\WINDOWS\system32\klogon.dllO23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exeO23 - Service: Kaspersky Anti-Virus 7.0 (AVP) - Unknown owner - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exe" -r (file missing)O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\My Program\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exeO23 - Service: Btisrmntdt - IVT Corporation - (no file)O23 - Service: Capture Device Service - InterVideo Inc. - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\DeviceService\DevSvc.exeO23 - Service: GhostStartService - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\Norton Ghost 2003\GhostStartService.exeO23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exeO23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exeO23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exeO23 - Service: Auto Shutdown Service (ShutdownService) - Unknown owner - C:\My Program\Auto Shutdown Genius\ShutdownSvr.exeO23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exeO23 - Service: USB Safely Remove Assistant (USBSafelyRemoveService) - Unknown owner - C:\My Program\USB Safely Remove\USBSRService.exe Malwarebytes' Anti-Malware 1.33Версия на базата от данни: 1675Windows 5.1.2600 Service Pack 2 21.1.2009 г. 22:50:13mbam-log-2009-01-21 (22-50-13).txt Тип сканиране: Бързо сканиранеСканирани обекти: 53255Изминало време: 4 minute(s), 39 second(s) Заразени процеси в паметта: 0Заразени модули в паметта: 0Заразени ключове в регистратурата: 0Заразени стойности в регистратурата: 0Заразени информационни обекти в регистратурата: 0Заразени папки: 0Заразени файлове: 0 Заразени процеси в паметта:(Нямаше открити заплахи) Заразени модули в паметта:(Нямаше открити заплахи) Заразени ключове в регистратурата:(Нямаше открити заплахи) Заразени стойности в регистратурата:(Нямаше открити заплахи) Заразени информационни обекти в регистратурата:(Нямаше открити заплахи) Заразени папки:(Нямаше открити заплахи) Заразени файлове:(Нямаше открити заплахи) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
coojoe_213 Публикувано Януари 21, 2009 Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Може да се провери Event Viewer (Start -> Run -> eventvwr -> OK) в раздели Application и System за грешки, свързани с Internet Explorer.Здравейте. Мен ме интересува, когато вляза в Run->eventvwr..., виждам на моя компютър, че имам разни ''жълти удивителни'' или ''червени хиксчета-ерори'', предполагам, че това е вид/ове проблем/и. Има ли начин на корекция или не? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 21, 2009 Report Share Публикувано Януари 21, 2009 jelio_jelev, можеш ли да кажеш при какви обстоятелства се появява това съобщение за грешка. coojoe_213, обектите с удивителни са предупреждения, а с хиксовете са грешки. В общия случай могат да означават проблеми, но не е задължително. Зависи за какво точно става въпрос. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jelio_jelev Публикувано Януари 22, 2009 Author Report Share Публикувано Януари 22, 2009 Night_Raven съобщението се появява по всяко време незвисимо дали правя нещо на компютъра или не. Снощи открих, че ако не го затворя, компютъра си работи нормално и затова го бях изместил в единия ъгъл на монитора и там го забравих. Днес като седнах пред компютъра видях, че има още едно такова съобщение и той вече беше "замръзнал". И само да вметна, понеже спомена, че проблема може да е от драйвер, като инсталирах драйвера за кабела на телефона уж всичко мина нормално но после като включих телефона не се разпозна. Опитах да деинсталирам драйвера от добавяне и премахване на програми, но ми даде грешка, затова изтрих всички кючове от регистрите на които пишеше нокия и инсталирах драйвера отново. След това телефона вече се разпозна като го включих. Дли ще се наложи пак да го преинсталирам, че ми омръзна вече. Два пъти го преинсталирах заради скрит вирус във флашката ми, после форматирах целия хард диск и сега за капак това. А ми отнема доста време качването на програмите и настройката на тунера. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 23, 2009 Report Share Публикувано Януари 23, 2009 Провери в Event Viewer и кажи дали има някакви грешки. За всеки случай кажи и как са напреженията и температурите на системата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
jelio_jelev Публикувано Януари 23, 2009 Author Report Share Публикувано Януари 23, 2009 Тъй като не мога да разбера за какво се отнасят грешките в Event Viewer ще приложа снимки: А от вчера се появява и това съобщение: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 23, 2009 Report Share Публикувано Януари 23, 2009 Можеш да дадеш шотове от прозорците на съобщенията за грешки (Error), за да видим какви точно грешки е имало.Притесняват ме и напреженията. Каква е конфигурацията (дънна платка, процесор, памет, видео карта, твърд диск, захранване)? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
tigriza Публикувано Януари 23, 2009 Report Share Публикувано Януари 23, 2009 Дали ще се наложи пак да го преинсталирам, че ми омръзна вече. Два пъти го преинсталирах заради скрит вирус във флашката ми, после форматирах целия хард диск и сега за капак това. А ми отнема доста време качването на програмите и настройката на тунера. Здравей, пробвай да ъпдейтнеш уиндоуса си ( при мен така се оправи). Защо не си направиш бекъпче ( точка на възстановяване) след преинстал, за да не ти се налага да качваш драйвери и програми всеки път? Така ако възникне проблем само възстановяваш. Не е лошо и регистрите да си прочистиш след преинстала, ако още не си. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.