bmvtooo Публикувано Януари 20, 2009 Report Share Публикувано Януари 20, 2009 Здравейте!!!Писах за проблема в темата на vesodimov но реших да отворя нова тема и се извинявам ако не е трябвало понеже вече писах там за проблема който имам , а проблема е следния:Здравейте!!!Пиша този проблем който ми се получи с флашките ( 3 бр. , а до сега не съм го имал ,нито пък го има с другите USB устройства като камера ,блутут и инфрачервен порт) тук понеже е подобен но не точно като този на vesodimov ??? На друг компютър си работят перфектно , а проблема е че след поставяне звука от включването им го има но ги няма в My Computer ,нито пък стартират автоматично или поне да пита за действие (и това е само с флашките - с DVD-то няма проблем)???Пробвах това което е написал Night_RavenЦитатДесен клик върху My Computer -> Manage -> Disk Management. Там флашката разпознава ли се по някакъв начинпроблема е че и там ги няма??? help.gif п.с.Мога да преинсталирам ОС но мисля че е крайна мярка въпреки че имам нов Windows XP SP3 изтеглен от Microsoft като ми пратиха серийния номер на пощата , но все пак мисля че е добре първо да се намери решение на проблема понеже може и някой друг да го има ,а и да не може да преинсталира ОС!!!Надявам се да има решение на този проблем ,в противен случай ще бъда принуден да преинсталирам ОС. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
bmvtooo Публикувано Януари 21, 2009 Author Report Share Публикувано Януари 21, 2009 Здравейте отново!!!Реших проблема с помоща на Goole.bg - ето как и от къде ( понеже смятам за редно да опиша начина по който се оправи проблема за да не търсят като мен приятелите на Softvisiа forums ):Източник Прости решения на ядове с USB флаш устройства - mitiel.com линка е за повече проблеми с флашките ,а цитата е кото давам е свързан само с моя проблем:Защо Windows не вижда USB устройството ми? Хубав въпрос, и ние много пъти сме се чудили… Главоблъскането ни доведе до няколко възможни причини и решения. Първо, хубаво е да се провери дали проблемът не е в самото устройство или в порта. Опитайте например да включите устройството в друг USB порт – по възможност, някой от противоположната страна на компютъра. Някои от конекторите (особено тези на предните панели на РС-тата) понякога са по-“придирчиви”. Ако пак не става, опитайте да включите устройството на друг компютър или пък друго подобно устройство - на същия. Тези елементарни тестове ще ви дадат представа за това къде е дефектът – дали в самото USB устройство (което очевидно ще трябва да се смени), в порта (където може да има някоя прекъсната жичка – случва се) или нещо друго. Ако стигнете до категорията “нещо друго”, пробвайте с деинсталиране и нова инсталация на драйверите за съответното USB устройство. Обиконовено това става много лесно. Ето как: 1. Свържете USB устройството към компютъра. 2. Ако сте с Windows XP, изберете “Start”, “Programs”, десен бутон на “My Computer” и после , “Properties”. Избирате таба “Hardware”, след което натискате бутона “Device Manager” . Ако работите с Vista, просто натискате “Start”, пишете “device manager” и натискате “Enter”. 3. Намирате устройството в категорията 'Disk drives.' 4. Кликате с десен бутон на мишката върху него и избирате “Uninstall”, след което потвърждавате с “OK”. 5. Сега извадете USB устройството от порта, а после го включете отново. Драйвърите ще се преинсталират автоматично. Трябва да се отбележи също, че Vista си има свои специфични USB проблеми, които понякога пречат на операционната система да разпознае устройствата – например в случите, когато РС-то ви преди това е било в спящ или хибернационен режим. Точно затова миналия октомври Microsoft пусна един пач – ъпдейт номер KB941600. Дори ако РС-то ви се ъпдейтва автоматично, може точно този да е пропуснат, затова за препоръчване е да си го дръпнете – неговата 32-битова версия може да се намери в “Download” секцията на сайта на Microsoft. За съжаление, това е един от пачовете, които изискват валидация, така че по всяка вероятност ще бъдете принудени и да приемете Windows Genuine Advantage, ако вече не сте си го инсталирали. Не се шашкайте, ако получите съобщение, което ви казва "does not apply to your system" – това означава просто, че ъпдейтът вече е инсталиран на компютъра ви. Поздрави на всички!!! :computer: :beer: Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.