yordanp Публикувано Ноември 27, 2008 Report Share Публикувано Ноември 27, 2008 Здравейте, от няколко дена ми зависва интернета,бави се, прекъсва ми скайп, icq...трябва да рестартирам за да тръгне и пак не е гаранция. Сканирах със Касперски който ми откри няколко вирусчета. После със SUPERAntiSpyware и Malwarebytes' Anti-Malware,AVG i F-secure но нищо не ми намери. Реших да си разгледам процесите и видях че има някакъв излишен (според мен) ctfmon. Разбрах, че Ctfmon.exe следи активните прозорци и осигурява поддръжка за въвеждането на текстови данни от клавиатурата, смяна на езиците и премахването му може да предизвика проблеми в работата на програмите на Office XP, поради което не се препоръчва. Влязох тук и направих само стъпка-1 и 3, и по скоро деинсталирах Alternative User Inputи стартирах Regsvr32 /U за файловете Msimtf.dll и Msctf.dll, не съм премахвал услугите за Alternative User Input от Text Services, тъй като не видях смисъл да прамахвам всички елементи освен English (United States)- default Keyboard United States 101 (от псоченото разбирам че оставам само със англ. ез.). От направеното не видях да има някъква полза "тъй-като продължи накъсването на нета и по-точна след стартирането на компютъра да се стартира този процес ctfmon (колкото и пъти да го изключвам от startup). Моля подскажете какво евентуално мога да направя за да спра това чудо, аз не се сещам. Прикрепям също лог файл от HijackThis: Logfile of HijackThis v1.99.1Scan saved at 11:24:20, on 27.11.2008 г.Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes:C:\WINDOWS\System32\smss.exeC:\WINDOWS\system32\winlogon.exeC:\WINDOWS\system32\services.exeC:\WINDOWS\system32\lsass.exeC:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\spoolsv.exeC:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exeC:\WINDOWS\Explorer.EXEC:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXEC:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exeC:\Program Files\Kana Launcher\Launcher.exeC:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exeC:\Program Files\CA\SharedComponents\PPRT\bin\ITMRTSVC.exeC:\WINDOWS\system32\oodag.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\wscntfy.exeC:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exeC:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeD:\(8) INSTAL\New Folder\1 Gotovi\Antyvirus\Special\alabala\alabala.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.yandex.ru/R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dllO4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXEO4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exe"O4 - HKCU\..\Run: [Kana Launcher] C:\Program Files\Kana Launcher\Launcher.exeO4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeO4 - Startup: Digsys.lnk = ?O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000O9 - Extra button: Web Anti-Virus statistics - {1F460357-8A94-4D71-9CA3-AA4ACF32ED8E} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\SCIEPlgn.dllO9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLLO9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO11 - Options group: [iNTERNATIONAL] International*O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupd...b?1211125045855O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{E01BE598-CFF2-4A8E-ADB3-CFE940B64CF4}: NameServer = 192.92.129.1 193.68.3.252O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLLO20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dllO20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)O20 - Winlogon Notify: klogon - C:\WINDOWS\system32\klogon.dllO21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dllO23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exeO23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exeO23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exeO23 - Service: Kaspersky Anti-Virus 7.0 (AVP) - Unknown owner - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 7.0\avp.exe" -r (file missing)O23 - Service: CaCCProvSP - CA, Inc. - C:\Program Files\CA\CA Internet Security Suite\ccprovsp.exeO23 - Service: CA Pest Patrol Realtime Protection Service (ITMRTSVC) - CA, Inc. - C:\Program Files\CA\SharedComponents\PPRT\bin\ITMRTSVC.exeO23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\WINDOWS\system32\oodag.exeO23 - Service: PPCtlPriv - CA, Inc. - C:\Program Files\CA\CA Internet Security Suite\CA Anti-Spyware\PPCtlPriv.exe Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 27, 2008 Report Share Публикувано Ноември 27, 2008 1) Така като гледам Kaspersky не е засякъл нищо реално опасно, а са фалшиви тревоги.2) Съветвам те да забравиш за съществуването на System Mechanic и прочее боклуци.3) Защо по дяволите си човъркал CTFMON при положение, че то няма НИЩО общо с проблемите ти? Ако си на БТК ADSL можеш да пробваш да въведеш данните си ръчно, а да не се засичат през DHCP. Освен това можеш да разкараш CA Anti-Spyware и/или Kaspersky, колкото за пробата дали ще има подобрение, че знам ли как са написани. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Ноември 27, 2008 Author Report Share Публикувано Ноември 27, 2008 Деинсталирах System Mechanic, CA Anti-Spyware и Kaspersky но не видях да има осебенна промяна, пак ми се разпада връзката, за преинстал ли плаче компа или има друго решение? (а това за ръчното въвеждане на данни не знам как може да стане, не съм на БТК ADSL ). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Ноември 27, 2008 Report Share Публикувано Ноември 27, 2008 Опиши малко по-подробно проблема. Пишеш, че ти прекъсва връзката с ИНТЕРНЕТ; това означава ли, че нямаш връзка и до сървъра на доставчика си? По какъв начин получаваш достъп - по IP, PPPoE, нещо друго? Дай малко по-подробна информация, така само гадаем. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Декември 8, 2008 Author Report Share Публикувано Декември 8, 2008 Оказа се, че проблема не е във компютъра ми, а от доставчика ми(технически проблеми) Имам друг въпрос, възможно ли е скорста за даунлоуд или ъполоуд да се ограничава от касперски? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Декември 8, 2008 Report Share Публикувано Декември 8, 2008 В смисъл дали има такава функция или дали самата програма може да създава такива проблеми? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Декември 8, 2008 Author Report Share Публикувано Декември 8, 2008 В смисъл дали има такава функция или дали самата програма може да създава такива проблеми? Дали самата програм може да ми създава такива проблеми? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Декември 8, 2008 Report Share Публикувано Декември 8, 2008 По принцип невъзможни неща няма, но за Kaspersky не мога да кажа, защото не я ползвам. Винаги можеш да тестваш, като я деинсталираш, рестартираш и евентуално почистиш със инструмента им за целта (и отново да рестартираш) и да видиш дали ще има подобрение. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Декември 8, 2008 Author Report Share Публикувано Декември 8, 2008 А какви са възможните причини интернета да се забавя? Знам че звучи обшо въпросът ми, ако може и да ми отговорите обобщено Тъй-като аз предполагах, че някакъв вирус ми прави проблеми и за това сканирах със Kaspersky, SUPERAntiSpyware и Malwarebytes' Anti-Malware, но не ми засече нищо. След това си спрях зашитната уиндоуската стена, да не би тя да ми пречи...сега си нямам на идея от какво може да е. :( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Декември 8, 2008 Report Share Публикувано Декември 8, 2008 По принцип забавяне на интернет може да се причини от различни неща - защитна стена, антивирусна, друга защитна програма, кофти доставчик, зловреден софтуер, "оптимизирана" система и др.По прицнип не е желателно да имаш 2 стени. Ползвай или вградената в Windows, или тази на Kaspersky (ако си с Kaspersky Internet Security), но не и двете. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Декември 8, 2008 Author Report Share Публикувано Декември 8, 2008 По принцип забавяне на интернет може да се причини от различни неща - защитна стена, антивирусна, друга защитна програма, кофти доставчик, зловреден софтуер, "оптимизирана" система и др.По прицнип не е желателно да имаш 2 стени. Ползвай или вградената в Windows, или тази на Kaspersky (ако си с Kaspersky Internet Security), но не и двете. Иползвам само на касперски стената. А как мога да си тестявам компютър за зловреден софтуер, това не ставаше ли със антивирусна програма? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Декември 8, 2008 Report Share Публикувано Декември 8, 2008 Зловреден софтуер се засича от антивирусни и antimalware програми. В случая Kaspersky в комбинация със SUPERAntiSpyware и Malwarebytes' Anti-Malware трябва да са напълно достатъчни. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Декември 8, 2008 Author Report Share Публикувано Декември 8, 2008 А във случая какво означава "оптимизирана" система ? Май ще си деинсталирам касперския, така само за пробата, ако не се оправи май причината ще е е доставчика ми. :( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Декември 8, 2008 Report Share Публикувано Декември 8, 2008 А във случая какво означава "оптимизирана" система ?Значи система с човъркани настройки, особено ако са настройки за оптимизиране/ускоряване на интернет връзката, каквито някои програми предлагат. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
yordanp Публикувано Декември 10, 2008 Author Report Share Публикувано Декември 10, 2008 Инсталирах си NetMeter_v113 за да си следя скороста на интернета. Забелязах, че при обажданията ми по skype, VoipStund и при тегленето на файлове със мюторент, сорста ми рязко се увеличава. След като привърша разговора скороста отново рязко пада почти до нулева. Това какво може да означава? Ще допълня също, че когато говоря или тегля въпреки видимото увеличението на скороста, сайтовете ми се отварят така бавно, каккто и преди. :( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.