Jump to content

Препоръчан пост

Здравейте.

Бих искал да помоля за малко помощ. Използвам uTorrent 1.6, но не мога да се справя с настройването на NAT - Network Address Translation. Пробвал съм най различни портове, но все не мога да улуча правилния. Не знам как да го разбера. Когато дам тестване на порта, ми изписва, че е грешен и ме праща на някаква страница, от която нищо не разбирам (вижда ми се съмнителна). През цялото време, долу на прозореца на програмата ми стои жълта икона с удивителна. Дочетох се, че това означавало, не добре настройване на мрежата или Router-а??? Интернета ме е чрез LAN. Какво е Router?

Не казвам, че не успявам да сваля нещо, но това продължава страшно дълго. И не винаги е успешно.

Иначе съм с Windows XP, SP 2.

Не ползвам Firewall. Имам Avast.

post-485-1225528234_thumb.png

post-485-1225528246_thumb.png

Link to comment
Сподели другаде

Възможно е и самият доставчик да филтрира трафика по някакъв начин (при мен също е така при положение, че достъпът е позволен за всички портове). За целта можеш да пробваш портове 80 или 8080 например, които трябва да са отворени.
Link to comment
Сподели другаде

При 8080 остана същата икона, забеляза се някакво поразмествате (някои от задачите се активираха и пак деактивираха), а при порт 80, иконата се смени на червена, кръгла икона (най-лошият вариант).

Има ли смисъл да се обаждам на доставчика, какво той блокира или дали може да ми даде някаква информация за това, какво да настроя?

Link to comment
Сподели другаде

Има ли смисъл да се обаждам на доставчика, какво той блокира или дали може да ми даде някаква информация за това, какво да настроя?

Има смисъл, ако проблемът наистина е по вина на доставчика - той най-добре може да каже дали има филтрирани port-ове и (ако има такива) - кои можеш да ползваш с uTorrent.

Друг вариант е да имаш инсталиран софтуер, който блокира или филтрира някои port-ове (например firewall).

Можеш да използваш например този сайт, за да провериш кои port-ове от твоята система са отворени и след това да опиташ да ги използваш.

Link to comment
Сподели другаде

Има смисъл, ако проблемът наистина е по вина на доставчика - той най-добре може да каже дали има филтрирани port-ове и (ако има такива) - кои можеш да ползваш с uTorrent.

Друг вариант е да имаш инсталиран софтуер, който блокира или филтрира някои port-ове (например firewall).

Можеш да използваш например този сайт, за да провериш кои port-ове от твоята система са отворени и след това да опиташ да ги използваш.

 

Извинявай, но малко не ми е ясно как да ползвам сайта. Доколкото разбирам, чрез Port Search трябва да открия порт, който е отворен за моята система и да го ползвам? Каква точно информация трябва да съдържа таблицата?

 

 

П.П. Пробвах няколко, които показваше, че са отворени, но чрез тестване на  NAT, показваше грешка.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...