stanilabg Публикувано Ноември 1, 2008 Report Share Публикувано Ноември 1, 2008 Здравейте.Бих искал да помоля за малко помощ. Използвам uTorrent 1.6, но не мога да се справя с настройването на NAT - Network Address Translation. Пробвал съм най различни портове, но все не мога да улуча правилния. Не знам как да го разбера. Когато дам тестване на порта, ми изписва, че е грешен и ме праща на някаква страница, от която нищо не разбирам (вижда ми се съмнителна). През цялото време, долу на прозореца на програмата ми стои жълта икона с удивителна. Дочетох се, че това означавало, не добре настройване на мрежата или Router-а??? Интернета ме е чрез LAN. Какво е Router?Не казвам, че не успявам да сваля нещо, но това продължава страшно дълго. И не винаги е успешно. Иначе съм с Windows XP, SP 2.Не ползвам Firewall. Имам Avast. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Ноември 1, 2008 Report Share Публикувано Ноември 1, 2008 Възможно е и самият доставчик да филтрира трафика по някакъв начин (при мен също е така при положение, че достъпът е позволен за всички портове). За целта можеш да пробваш портове 80 или 8080 например, които трябва да са отворени. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
stanilabg Публикувано Ноември 1, 2008 Author Report Share Публикувано Ноември 1, 2008 При 8080 остана същата икона, забеляза се някакво поразмествате (някои от задачите се активираха и пак деактивираха), а при порт 80, иконата се смени на червена, кръгла икона (най-лошият вариант).Има ли смисъл да се обаждам на доставчика, какво той блокира или дали може да ми даде някаква информация за това, какво да настроя? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Ноември 2, 2008 Report Share Публикувано Ноември 2, 2008 Има ли смисъл да се обаждам на доставчика, какво той блокира или дали може да ми даде някаква информация за това, какво да настроя?Има смисъл, ако проблемът наистина е по вина на доставчика - той най-добре може да каже дали има филтрирани port-ове и (ако има такива) - кои можеш да ползваш с uTorrent.Друг вариант е да имаш инсталиран софтуер, който блокира или филтрира някои port-ове (например firewall).Можеш да използваш например този сайт, за да провериш кои port-ове от твоята система са отворени и след това да опиташ да ги използваш. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
stanilabg Публикувано Ноември 3, 2008 Author Report Share Публикувано Ноември 3, 2008 Има смисъл, ако проблемът наистина е по вина на доставчика - той най-добре може да каже дали има филтрирани port-ове и (ако има такива) - кои можеш да ползваш с uTorrent.Друг вариант е да имаш инсталиран софтуер, който блокира или филтрира някои port-ове (например firewall).Можеш да използваш например този сайт, за да провериш кои port-ове от твоята система са отворени и след това да опиташ да ги използваш. Извинявай, но малко не ми е ясно как да ползвам сайта. Доколкото разбирам, чрез Port Search трябва да открия порт, който е отворен за моята система и да го ползвам? Каква точно информация трябва да съдържа таблицата? П.П. Пробвах няколко, които показваше, че са отворени, но чрез тестване на NAT, показваше грешка. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.