Jump to content

Проблем със свързването към IT


alexis

Препоръчан пост

Здравеите!

Компютъра ми много често не успява да се свърже с IT.Направя ли опит да се свържа с мрежата на монитора излиза следният надпис:

Windows has detected a problem with the Winsock provider catalog on this computer .This catalog allows programs to communicate with this computer across the network.Would you like to reset the catalog to the default configuration?

This computer might need to be restarted to restore network connectivity.

За съжаление не всеки рестарт е успешен.

Link to comment
Сподели другаде

Здравей,

Добре е да кажеш поне версията на Windows, която ползваш; малко информация за начина на свързване с ИНТЕРНЕТ също няма да е излишна.

Проблемът, който описваш, най-често се дължи на действието на зловреден софтуер - вируси и/или malware. Опитай следното:

1. Изтегли Trend Micro HijackThis, инсталирай го и сканирай системата си, като в прозореца на програмата избереш "Do a system scan and save a logfile". Получения текстов документ можеш да прикачиш тук, за да го проверим за наличие на проблемен софтуер или некоректни системни настройки.

2. След сканирането отвори основния раздел на програмата (избираш бутона "Main Menu"), след което отваряш раздела за допълнителни действия - "Open the Misc Tools Section". В този раздел избираш бутона "Open hosts file manager", съхраняваш документа (чрез бутона "Open in Notepad") и също го прикачаш тук.

Link to comment
Сподели другаде

Здравей,

Добре е да кажеш поне версията на Windows, която ползваш; малко информация за начина на свързване с ИНТЕРНЕТ също няма да е излишна.

Проблемът, който описваш, най-често се дължи на действието на зловреден софтуер - вируси и/или malware. Опитай следното:

1. Изтегли Trend Micro HijackThis, инсталирай го и сканирай системата си, като в прозореца на програмата избереш "Do a system scan and save a logfile". Получения текстов документ можеш да прикачиш тук, за да го проверим за наличие на проблемен софтуер или некоректни системни настройки.

2. След сканирането отвори основния раздел на програмата (избираш бутона "Main Menu"), след което отваряш раздела за допълнителни действия - "Open the Misc Tools Section". В този раздел избираш бутона "Open hosts file manager", съхраняваш документа (чрез бутона "Open in Notepad") и също го прикачаш тук.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA)

Scan saved at 3:20:44 AM, on 27/07/2008

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

Boot mode: Normal

 

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDAgent.exe

C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDEngine.exe

C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe

C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\Program Files\Comodo\Firewall\CPF.exe

C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe

C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE

C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe

C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe

C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Downloads\Trend Micro HijackThis 2.0.0 Beta.exe

 

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = IE

O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll

O2 - BHO: flashget urlcatch - {2F364306-AA45-47B5-9F9D-39A8B94E7EF7} - C:\Program Files\FlashGet\jccatch.dll

O2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.1.4.29.dll

O2 - BHO: FlashGet GetFlash Class - {F156768E-81EF-470C-9057-481BA8380DBA} - C:\Program Files\FlashGet\getflash.dll

O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [COMODO Firewall Pro] "C:\Program Files\Comodo\Firewall\CPF.exe" /background

O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE

O4 - HKLM\..\Run: [Flashget] "C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe" /min

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\K-Lite Codec Pack\QuickTime\qttask.exe" -atboottime

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033

O4 - HKCU\..\Run: [sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'Default user')

O8 - Extra context menu item: &Download All with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_all.htm

O8 - Extra context menu item: &Download with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_link.htm

O8 - Extra context menu item: Download all links using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htm

O8 - Extra context menu item: Download all videos using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htm

O8 - Extra context menu item: Download link using &BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htm

O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll

O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL

O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O23 - Service: CenvoRoxFileMonitor - Unknown owner - C:\Program Files\CenvoRox\File Monitor\CRFileMonSvr.exe

O23 - Service: Comodo Application Agent (CmdAgent) - COMODO - C:\Program Files\Comodo\Firewall\cmdagent.exe

O23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe

O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe

O23 - Service: PDAgent - Raxco Software, Inc. - C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDAgent.exe

O23 - Service: PDEngine - Raxco Software, Inc. - C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDEngine.exe

 

--

End of file - 6228 bytes

 

 

 

Copyright © 1993-1999 Microsoft Corp.

#

# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.

#

# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each

# entry should be kept on an individual line. The IP address should

# be placed in the first column followed by the corresponding host name.

# The IP address and the host name should be separated by at least one

# space.

#

# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual

# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.

#

# For example:

#

# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server

# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

 

127.0.0.1 localhost

hosts.txt

Link to comment
Сподели другаде

Стартирай отново HijackThis и избери "Do a system scan only". След като списъкът се покаже, постави отметки на следните записи:

 

HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'LOCAL SERVICE') - има го на няколко места;

SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll - има го на две места;

Service: CenvoRoxFileMonitor - Unknown owner - C:\Program Files\CenvoRox\File Monitor\CRFileMonSvr.exe

 

След като маркираш записите, избери бутона "Fix checked", потвърди премахването им, рестартирай и отново провери дали тези записи присъстват в списъка на HijackThis. Ако присъстват отново, можеш да опиташ същата процедура в режим Safe Mode.

Link to comment
Сподели другаде

Стартирай отново HijackThis и избери "Do a system scan only". След като списъкът се покаже, постави отметки на следните записи:

 

HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'LOCAL SERVICE') - има го на няколко места;

SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll - има го на две места;

Service: CenvoRoxFileMonitor - Unknown owner - C:\Program Files\CenvoRox\File Monitor\CRFileMonSvr.exe

 

След като маркираш записите, избери бутона "Fix checked", потвърди премахването им, рестартирай и отново провери дали тези записи присъстват в списъка на HijackThis. Ако присъстват отново, можеш да опиташ същата процедура в режим Safe Mode.

В момента съм се свързал от зала.Прибера ли се веднага ще последвам указанията ти.Засега благодаря.

Link to comment
Сподели другаде

Добре ще е да сканираш компа си за шпиони с програмата Malwarebytes Anti-Malware

Добре,ама ще трябжа да я тегля от някоя зала.Дори и в момента съм в зала.Проверих си връзката.Наред е!Показва ми "Свързан-100 Mbps".Може би в писанията си досега не съм споменал,че връзката ми е ADSL, към BTK.Освен това ти ми предлагаш да сканирам,но има още една подробност и тя е че вчера преинсталирах уиндоуса и успчях да се свържа но само за една съвсем кратка сесия в интернет.После излязох от нас и като се прибрах положението беше същото.Може ли вирус да е устойчив към преинсталиране. Обаждах се в БТК.Служителката на която попаднах ми обясни ,че тя ми вижда компютъра и модема,дори ми каза че съм с LAST XP.Попита дали имам друго устройство след модема.Казах и че имам една кутийка,дори не чух как тя я нарече.Тогава тя ми каза че вероятно проблемът е там,защото тя не я вижда а било трябвало.Странното е че ми каза да намеря технически грамотен приятел който да отстрани тожа устроиство.На въпроса ми защо не го отстранят тех ници на БТК тя отговори че не са го слагали те(тя била виждала че съм с "Инсталирай сам")Това не мога да оспоря тъй като наскоро се пренесох в този апартамент и ми се наложи да прекарвам нов телефонен пост,но всияко което е инсталирано е или от техници на БТК или от един мои приятел които обаче свърза само това което беше дадено в пакета с модема.Идваики у нас тои не носеше в себе си никакви устроиства които допълнително да инсталира.Не съм убеден обаче че проблемът е там.И при предните преинсталации този проблем ми се появяваше периодично но за много по кратки периоди от време и изчезваше от само себе си.Сега обаче въобще не мога да се свържа.Дане би пък проблемът да е в тая проклета самоделка LAST XP.Ама сега нямам нет и не мога да изтегля нищо друго.Пропуснах да кажа за тия които следят темата че съм следвал подробно и дословно всички указания които получих досега ама ефект никакъв.Объркан съм много,а пък не ща да си давам компа в сервиз,че още е гаранционен.

Link to comment
Сподели другаде

трябвало е да поставиш кутийката (по нашия край му казват - сплитер) пред монитора, за да може служителката да я види.....

 

ПП Силно, ама много силно препоръчвам да си дадеш компа на сервиз, да ти сложат едно свястно ХР

2ПП също така силно, ама много силно се съмнявам това, което си писал да е казано от техен служител. Вярно е че като цяло са неграмотни, но определено не е така както си го описал...

 

3ПП Много добра идея е преди да пишеш каквото и да е по-темата - ДА МАХНЕШ самоделката.

 

4П Най-сетне проумях какво е определението за глупост: Да слагаш едно и също нещо всеки път, надявайки се на различен резултат......

 

5ПП Определено трябва да си сменя подхода за разрешаване на хорските компютърни въпроси, започвайки с въпроса:

Какъв точно windows имаш инсталиран?

 

Колко мъка би ми спестил!

Боже, колко мъка има на тоя свят! Мъкаааа!

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...