alexis Публикувано Юли 23, 2008 Report Share Публикувано Юли 23, 2008 Здравеите! Компютъра ми много често не успява да се свърже с IT.Направя ли опит да се свържа с мрежата на монитора излиза следният надпис: Windows has detected a problem with the Winsock provider catalog on this computer .This catalog allows programs to communicate with this computer across the network.Would you like to reset the catalog to the default configuration? This computer might need to be restarted to restore network connectivity. За съжаление не всеки рестарт е успешен. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юли 23, 2008 Report Share Публикувано Юли 23, 2008 Здравей,Добре е да кажеш поне версията на Windows, която ползваш; малко информация за начина на свързване с ИНТЕРНЕТ също няма да е излишна.Проблемът, който описваш, най-често се дължи на действието на зловреден софтуер - вируси и/или malware. Опитай следното:1. Изтегли Trend Micro HijackThis, инсталирай го и сканирай системата си, като в прозореца на програмата избереш "Do a system scan and save a logfile". Получения текстов документ можеш да прикачиш тук, за да го проверим за наличие на проблемен софтуер или некоректни системни настройки.2. След сканирането отвори основния раздел на програмата (избираш бутона "Main Menu"), след което отваряш раздела за допълнителни действия - "Open the Misc Tools Section". В този раздел избираш бутона "Open hosts file manager", съхраняваш документа (чрез бутона "Open in Notepad") и също го прикачаш тук. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Юли 23, 2008 Report Share Публикувано Юли 23, 2008 Само да допълня, че е МНОГО ЖЕЛАТЕЛНО да преименуваш изпълнимия файл на нещо друго, преди да го стартираш. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
alexis Публикувано Юли 26, 2008 Author Report Share Публикувано Юли 26, 2008 Здравей,Добре е да кажеш поне версията на Windows, която ползваш; малко информация за начина на свързване с ИНТЕРНЕТ също няма да е излишна.Проблемът, който описваш, най-често се дължи на действието на зловреден софтуер - вируси и/или malware. Опитай следното:1. Изтегли Trend Micro HijackThis, инсталирай го и сканирай системата си, като в прозореца на програмата избереш "Do a system scan and save a logfile". Получения текстов документ можеш да прикачиш тук, за да го проверим за наличие на проблемен софтуер или некоректни системни настройки.2. След сканирането отвори основния раздел на програмата (избираш бутона "Main Menu"), след което отваряш раздела за допълнителни действия - "Open the Misc Tools Section". В този раздел избираш бутона "Open hosts file manager", съхраняваш документа (чрез бутона "Open in Notepad") и също го прикачаш тук.Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA)Scan saved at 3:20:44 AM, on 27/07/2008Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)Boot mode: Normal Running processes:C:\WINDOWS\System32\smss.exeC:\WINDOWS\system32\winlogon.exeC:\WINDOWS\system32\services.exeC:\WINDOWS\system32\lsass.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\spoolsv.exeC:\WINDOWS\Explorer.EXEC:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDAgent.exeC:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDEngine.exeC:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exeC:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exeC:\WINDOWS\RTHDCPL.EXEC:\Program Files\Comodo\Firewall\CPF.exeC:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exeC:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXEC:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exeC:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exeC:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exeC:\WINDOWS\System32\svchost.exeC:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exeC:\Downloads\Trend Micro HijackThis 2.0.0 Beta.exe R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = IEO2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dllO2 - BHO: flashget urlcatch - {2F364306-AA45-47B5-9F9D-39A8B94E7EF7} - C:\Program Files\FlashGet\jccatch.dllO2 - BHO: BitComet ClickCapture - {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} - C:\Program Files\BitComet\tools\BitCometBHO_1.1.4.29.dllO2 - BHO: FlashGet GetFlash Class - {F156768E-81EF-470C-9057-481BA8380DBA} - C:\Program Files\FlashGet\getflash.dllO4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXEO4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXEO4 - HKLM\..\Run: [COMODO Firewall Pro] "C:\Program Files\Comodo\Firewall\CPF.exe" /backgroundO4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICEO4 - HKLM\..\Run: [Flashget] "C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe" /minO4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exeO4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\K-Lite Codec Pack\QuickTime\qttask.exe" -atboottimeO4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeO4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033O4 - HKCU\..\Run: [sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRunO4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'LOCAL SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'NETWORK SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'SYSTEM')O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'Default user')O8 - Extra context menu item: &Download All with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_all.htmO8 - Extra context menu item: &Download with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_link.htmO8 - Extra context menu item: Download all links using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddAllLink.htmO8 - Extra context menu item: Download all videos using BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddVideo.htmO8 - Extra context menu item: Download link using &BitComet - res://C:\Program Files\BitComet\BitComet.exe/AddLink.htmO9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dllO9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exeO9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exeO18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLLO22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dllO22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dllO23 - Service: CenvoRoxFileMonitor - Unknown owner - C:\Program Files\CenvoRox\File Monitor\CRFileMonSvr.exeO23 - Service: Comodo Application Agent (CmdAgent) - COMODO - C:\Program Files\Comodo\Firewall\cmdagent.exeO23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exeO23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exeO23 - Service: PDAgent - Raxco Software, Inc. - C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDAgent.exeO23 - Service: PDEngine - Raxco Software, Inc. - C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDEngine.exe --End of file - 6228 bytes Copyright © 1993-1999 Microsoft Corp.## This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.## This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each# entry should be kept on an individual line. The IP address should# be placed in the first column followed by the corresponding host name.# The IP address and the host name should be separated by at least one# space.## Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.## For example:## 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host 127.0.0.1 localhosthosts.txt Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юли 26, 2008 Report Share Публикувано Юли 26, 2008 Стартирай отново HijackThis и избери "Do a system scan only". След като списъкът се покаже, постави отметки на следните записи: HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'LOCAL SERVICE') - има го на няколко места;SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll - има го на две места;Service: CenvoRoxFileMonitor - Unknown owner - C:\Program Files\CenvoRox\File Monitor\CRFileMonSvr.exe След като маркираш записите, избери бутона "Fix checked", потвърди премахването им, рестартирай и отново провери дали тези записи присъстват в списъка на HijackThis. Ако присъстват отново, можеш да опиташ същата процедура в режим Safe Mode. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
alexis Публикувано Юли 28, 2008 Author Report Share Публикувано Юли 28, 2008 Стартирай отново HijackThis и избери "Do a system scan only". След като списъкът се покаже, постави отметки на следните записи: HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'LOCAL SERVICE') - има го на няколко места;SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll - има го на две места;Service: CenvoRoxFileMonitor - Unknown owner - C:\Program Files\CenvoRox\File Monitor\CRFileMonSvr.exe След като маркираш записите, избери бутона "Fix checked", потвърди премахването им, рестартирай и отново провери дали тези записи присъстват в списъка на HijackThis. Ако присъстват отново, можеш да опиташ същата процедура в режим Safe Mode.В момента съм се свързал от зала.Прибера ли се веднага ще последвам указанията ти.Засега благодаря. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Юли 28, 2008 Report Share Публикувано Юли 28, 2008 Добре ще е да сканираш компа си за шпиони с програмата Malwarebytes Anti-Malware Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
alexis Публикувано Юли 30, 2008 Author Report Share Публикувано Юли 30, 2008 Добре ще е да сканираш компа си за шпиони с програмата Malwarebytes Anti-MalwareДобре,ама ще трябжа да я тегля от някоя зала.Дори и в момента съм в зала.Проверих си връзката.Наред е!Показва ми "Свързан-100 Mbps".Може би в писанията си досега не съм споменал,че връзката ми е ADSL, към BTK.Освен това ти ми предлагаш да сканирам,но има още една подробност и тя е че вчера преинсталирах уиндоуса и успчях да се свържа но само за една съвсем кратка сесия в интернет.После излязох от нас и като се прибрах положението беше същото.Може ли вирус да е устойчив към преинсталиране. Обаждах се в БТК.Служителката на която попаднах ми обясни ,че тя ми вижда компютъра и модема,дори ми каза че съм с LAST XP.Попита дали имам друго устройство след модема.Казах и че имам една кутийка,дори не чух как тя я нарече.Тогава тя ми каза че вероятно проблемът е там,защото тя не я вижда а било трябвало.Странното е че ми каза да намеря технически грамотен приятел който да отстрани тожа устроиство.На въпроса ми защо не го отстранят тех ници на БТК тя отговори че не са го слагали те(тя била виждала че съм с "Инсталирай сам")Това не мога да оспоря тъй като наскоро се пренесох в този апартамент и ми се наложи да прекарвам нов телефонен пост,но всияко което е инсталирано е или от техници на БТК или от един мои приятел които обаче свърза само това което беше дадено в пакета с модема.Идваики у нас тои не носеше в себе си никакви устроиства които допълнително да инсталира.Не съм убеден обаче че проблемът е там.И при предните преинсталации този проблем ми се появяваше периодично но за много по кратки периоди от време и изчезваше от само себе си.Сега обаче въобще не мога да се свържа.Дане би пък проблемът да е в тая проклета самоделка LAST XP.Ама сега нямам нет и не мога да изтегля нищо друго.Пропуснах да кажа за тия които следят темата че съм следвал подробно и дословно всички указания които получих досега ама ефект никакъв.Объркан съм много,а пък не ща да си давам компа в сервиз,че още е гаранционен. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Юли 31, 2008 Report Share Публикувано Юли 31, 2008 трябвало е да поставиш кутийката (по нашия край му казват - сплитер) пред монитора, за да може служителката да я види..... ПП Силно, ама много силно препоръчвам да си дадеш компа на сервиз, да ти сложат едно свястно ХР2ПП също така силно, ама много силно се съмнявам това, което си писал да е казано от техен служител. Вярно е че като цяло са неграмотни, но определено не е така както си го описал... 3ПП Много добра идея е преди да пишеш каквото и да е по-темата - ДА МАХНЕШ самоделката. 4П Най-сетне проумях какво е определението за глупост: Да слагаш едно и също нещо всеки път, надявайки се на различен резултат...... 5ПП Определено трябва да си сменя подхода за разрешаване на хорските компютърни въпроси, започвайки с въпроса: Какъв точно windows имаш инсталиран? Колко мъка би ми спестил! Боже, колко мъка има на тоя свят! Мъкаааа! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.