Lokoto Публикувано Юли 10, 2008 Report Share Публикувано Юли 10, 2008 Здравейте съфорумци, Доста прерових по форума, но не успях да намеря подобна тема. Абонат съм на Airbites в София...От известно време(вече става повече от месец) има проблем с нета. Непрекъснато ми се налага да рефреширам сайта при зареждането му. Много често се появява "Waiting for ..." и накрая "Internet Explorer cannot display the webpage". Знам че съм много търпелив, но искам да съм сигурен, че причината не е в мен. Ето и малко инфо:1.Ползвам рутър - D-Link DI-524.За да не ви обяснявам за настройките ето ви един шот на Ван-а; 2. Ползвам рутъра и с Wireless и с LAN, но проблема е еднакъв и на двата компютъра. т.е. причината не е в крайния компютър, още повече, че те са с Виста и ХР. 3. Ползвам, както IE така и Mozilla. Отново еднаква реакция...(Причината не е в баузера). Имате ли идея, къде може да съм объркал с настройките на рутъра или има още нещо? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Юли 10, 2008 Report Share Публикувано Юли 10, 2008 Можеш да опиташ да зададеш статичен IP адрес, да включиш настройката Auto reconnect и да разрешиш TTL промяната. Можеш да опиташ да зададеш различни DNS адреси - например тези от сайта OpenDNS.Все пак твоят доставчик би трябвало да може да ти даде по-точна информация. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Lokoto Публикувано Юли 11, 2008 Author Report Share Публикувано Юли 11, 2008 Можеш да опиташ да зададеш статичен IP адрес, да включиш настройката Auto reconnect и да разрешиш TTL промяната. Можеш да опиташ да зададеш различни DNS адреси - например тези от сайта OpenDNS.Все пак твоят доставчик би трябвало да може да ти даде по-точна информация. Много благодаря panevdd! Наистина ми помогна! Опитах и със статичен IP адрес и другите предложения, но без ефект, а твоите предожения бяха последните възможни. Явно въпросът беше хардуерен-рутъра... И това и беше! Не няма да псувам..... Решението ли? Тъпо, тъпо, тъпо...Рестарт на рутъра....Извинявам се за загубеното време на съфорумците за това, че са чели това... ИЗВОД: АКО НЕЩО НЕ СТАВА С ПРОГРАМА, ПРОБВАЙ ДА РЕСТАРТИРАШ! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.