Jump to content

Имам Интернет, но не мога да браузвам...


Препоръчан пост

Skype и BitComet работят, но Firefox и Explorer ми дават грешка при зареждането.

При BitComet съм задал отваряне на сраниците вътре в BitComet а подразбиращият се браузър е IE - там всичко си работи, отваря си всякакви

страници црез IE вътре в BitComet.

Ползвам защитната стена на Windows там и двата браузъра са разрешени.

Всичко друго си работи много добре. Настройките на IE и FireFox са 6.

Къде да търся проблема- децата са го прецакали нещо, докато бях на работа, но и те вдигат рамене.

Един приятел ме съветва да преинсталирам, но това е много-крайна мярка.

 

Знам, че само вие можете да ми помогните!

Link to comment
Сподели другаде

Дай инфо за нета, който ползваш (доставчик, настройки на рутер или модем). WIN + R -> cmd -> ipconfig. Виж как е Ethernet adapter Local Area Connection. Опитай среставрация на системата.
Link to comment
Сподели другаде

Според мене е някакъв проблем с DNS сървърите,може дори да идва от интернет доставчика ти, или през DHCP да не си е хванало DNS-ите като хората, ако си през PPPoE най-вероятно е от доставчика, пробва ли да им се обадиш ?
Link to comment
Сподели другаде

Ще е добре да кажеш каква е точно грешката, която ти дават IE и FireFox (може и със screenshot).

Също така да дадеш малко повече информация за конфигурацията на мрежата - настройките се получават от DHCP сървър или са статични?

Аз също съм на мнение, че вероятно проблемът идва от DNS. Може да опиташ да въведеш IP адрес в IE или Firefox като например 209.85.135.104 и да кажеш дали ти отваря Google.

Link to comment
Сподели другаде

Извинете ме, но не се сетих преди да пиша за нета.

Та значи- клиент съм на "Visio"- високоскоростен с оптични "жици"- настройките са 6, това IPадрес, Subnet Mask, Gateway, DNS всичко е ok.

Свързаност ok - Start/run/cmd/ipconfig/ping "Default Gateway"/Enter - всичко е точно.

Интернет имам, IE работи през Биткомет-а, но сам не "пали".

Изписва ми това:

 

Страницата не може да бъде показана

Страницата, която търсите, в момента е недостъпна. Web сайтът може да има технически трудности или трябва да регулира настройките на браузъра.

 

Опитайте следното:

 

Щракнете върху бутона Refresh или опитайте пак по-късно.

 

Ако сте въвели адреса на страницата в лентата с адреси, убедете се че той е написан правилно.

 

За да проверите настройките на връзката си, щракнете върху менюто Инструменти и след това щракнете върху Интернет опции. Върху раздела Връзки щракнете върху Настройки. Настройките трябва да съответстват на тези, предоставени от администратора на мрежата в локалната област (LAN) или интернет доставчика.

Проверете дали се откриват настройките на интернет връзката. Можете да настроите Microsoft Windows да провери мрежата и автоматично да открие настройките на мрежовата връзка (ако тази настройка е разрешена от мрежовия администратор).

Щракнете върху менюто Инструменти и след това върху Интернет опции.

В раздела Връзки щракнете върху LAN настройки.

Изберете Автоматично откриване на настройките и щракнете върху OK.

Някои сайтове изискват 128-битова защита. Щракнете върху менюто Помощ и след това върху За Internet Explorer , за да определите силата на инсталираната защита.

Ако се опитвате да достигнете безопасен сайт, убедете се че настройките за защита могат да го поддържат. Щракнете върху Инструменти меню и след това върху Интернет опции. Превъртайте до участъка за защита от раздела "Разширени" и проверете настройките за SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.

Щракнете върху бутона Назад, за да опитате друга връзка.

 

Не може да се намери грешка в сървъра или DNS грешка

Internet Explorer

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------!

и Mozilla:

 

Връзката беше прекъсната

 

Връзката със сървъра беше прекъсната по време на зареждане на страницата.

 

 

* Сайтът може да е временно недостъпен или претоварен със заявки. Опитайте отново след малко.

 

* Ако не можете да заредите никоя страница, проверете дали няма проблем с хардуера.

 

* Ако компютърът или мрежата са зад защитна стена или прокси, проверете дали на Firefox е позволен достъп до Интернет.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------!

 

Това в което се съмнявам е, че протокола за връзка с сървъра не се изпълнява или се изпълнява грешно, но е по вероятно първото, защото

чрез протокола на торент-клиента заработва, а ако е увреден вероятно би дал грешка при зареждане. Но това е само на теория, а дали е така...

Link to comment
Сподели другаде

Т.е. настройките на TCP/IP протокола са ти правилни?

Опита ли да въведеш IP адреса, който ти написах по-горе в някои от browser-ите ти и какъв е резултатът?

Да си пачвал файла tcpip.sys?

Пробвал ли си системата в режим Safe Mode + Networking?

Link to comment
Сподели другаде

Т.е. настройките на TCP/IP протокола са ти правилни?

Опита ли да въведеш IP адреса, който ти написах по-горе в някои от browser-ите ти и какъв е резултатът?

Да си пачвал файла tcpip.sys?

Пробвал ли си системата в режим Safe Mode + Networking?

 

Изглежда настройките са ok. защото имам "Нет" за всички приложения с изключение на браузърите

Като въведа адреса ми изписва същото.

Не съм пачвал нищо. А в "Safe Mode" разлика никъква.

 

Вчера опитах да възтановя системата към по ранна дата, но възтановяването не се изпълни до край, като имаше 5 точки за възтановяване

сега опитах отново, но нямаше никакви точки.

 

Друго което забелязвам е, че преди се изключваше за 30 сек. и се включваше за 55 а сега се изключва 5мин. а включването си е същото.

Явно няма да я бъде ми да се захващам на работа, че то е много файл много нещо :bored:

Link to comment
Сподели другаде

Изглежда настройките са ok. защото имам "Нет" за всички приложения с изключение на браузърите

 

Това не е съвсем вярно. Ако например настройките на IP адреса, подмрежовата маска и подразбиращият се шлюз са правилни, но настройките на предпочитания и алтернативния DNS сървър са грешни би се получило точно същото (ще имаш интернет, но няма да работи преобразуването на имена).

Затова те накарах да пробваш да въведеш директно IP адрес. Резултатът показва, че явно проблемът е някъде другаде, защото ако беше в настройките на DNS щеше да се отвори Google.

 

 

Не съм пачвал нищо. А в "Safe Mode" разлика никъква.

 

Вчера опитах да възтановя системата към по ранна дата, но възтановяването не се изпълни до край, като имаше 5 точки за възтановяване

сега опитах отново, но нямаше никакви точки.

 

Друго което забелязвам е, че преди се изключваше за 30 сек. и се включваше за 55 а сега се изключва 5мин. а включването си е същото.

Явно няма да я бъде ми да се захващам на работа, че то е много файл много нещо

 

Би било добре да предоставиш Log-файл от ЕSET SysInspector.

 

Изпълни файла SysInspector.exe и след като се отвори прозорецът на инструмента, избери File --> Save Log.

Запази файла на твърдия диск и след това го прикачи към темата.

Link to comment
Сподели другаде

ето, да но ти помогне, защото на мен ми е "тъмна индия"

 

Да, Log-файлът от ESI беше доста полезен. От него ясно се вижда, че ти не използваш оригиналната версия на tcpip.sys, предоставена от Microsoft Windows XP SP2.

Най-вероятно Bitcomet (при теб версия 0.98) е пачнал tcpip.sys, за да увеличи максималният брой на едновременните изходящи (outbound) TCP връзки за секунда, защото при SP2 те са само 10. Идеята на всичко това е да се увеличи производителността на Bitcomet. Доста потребители пачват ръчно tcpip.sys, за да постигнат същия ефект, но често резултатът е проблеми при работата на системата (както е при теб) или дори стоп грешки (BSOD) при използването на калпава версия на tcpip.sys. Още един пример може да видиш в тази тема.

 

За да възстановиш оригиналният tcpip.sys има два варианта:

 

1) Да ползваш резервното копие (ако има), което BitComet eвентуално е направил на tcpip.sys.

2) Да използваш инструмента System File Checker (sfc.exe), за което ще ти трябва компакт-дискът, съдържащ Microsoft Windows XP SP2.

 

При първия вариант ще трябва да работиш със системата offline. Т.е. да заредиш Recovery Console, Windows PE, BartPE, UBCD4WIN или ERD Commaner и от там да извършиш преименуването на файла "tcpip.original.sys" на tcpip.sys в C:\Windows\System32\drivers.

 

Вторият вариант според мен е по-лесен. За да използваш SFC е нужно да направиш следното:

 

а) Отвори Start --> Run и напиши "sfc /scannow".

б) След изпълнението на командата - ще се отвори прозорец Windows File Protection.

в) Малко след това ще се визуализира прозорец, който те подканва да поставиш дискът с Windows.

г) Сега е нужно да поставиш дискът с Windows XP SP2. Когато си готов, кликваш на бутона Retry и процесът ще продължи. Възможно е на SFC да му трябва доста време, докато завърши.

д) Когато прозорецът Windows File Protection изчезне, рестартирай системата.

 

След рестарта си провери настройките на TCP/IP протокола и провери дали се отварят страниците.

Link to comment
Сподели другаде

Опитах с "sfc /scannow", но не се получи, а би трябвало.

Прегледах и темата свързана с "BitComet", но пак си мисля че има разлика, понеже в онзи случай става дума за изчезване на "нета",

а при мен "IE" работи, когато ползва протокола на торент-клиента за връзка с сървъра.

Като поискам "инфо за страницата" ми изписва:

 

Общи

Изпращащ адрес: Незададено

Срок на валидност: Незададено

 

Медия

Заглавие: Незададено

Алтирнативен адрес: Незададено

Дълго описание: Незададено

Срок на валидност: Без срок на валидност

 

Което засилва съмнението ми, че вероятно има интервенция в/у ключа отговарящ за това, но незнам кой е и къде да го търся.

Хлапетата вадеха "mplayer2" с "Start/Run/Ok" като плеъра си излизаше, защото компа пази последния адрес, но явно са влезли в "regedit"

защото си спомням, че ми изкара нещо от сорта на- HKEY_LOKAL_MACHINE/SOFTWARE/нещо си, а там какви са ги свършили само един "господ" знае.

Link to comment
Сподели другаде

Опитах с "sfc /scannow", но не се получи, а би трябвало.

 

Какво точно "не се получи"? Не се стартира SFC или си свърши работата (поиска ти компакт-диска с Windows и започна проверката), но няма ефект върху системата? Ако е второто - отвори Start --> Run и напиши "sigverif". Ще се отвори прозорец, в който трябва да кликнеш на бутона Start. След проверката ще ти излезне списък с недпописани файлове в системата. Провери дали tcpip.sys е в списъка. Ако всички файлове са подписани ще видиш съобщение Your files have been scanned and verify as digitallly signed. Ако видиш последното съобщение или ако tcpip.sys не е в списъка с неподписани файлове - SFC си е свършил работата.

 

Което засилва съмнението ми, че вероятно има интервенция в/у ключа отговарящ за това, но незнам кой е и къде да го търся.

Хлапетата вадеха "mplayer2" с "Start/Run/Ok" като плеъра си излизаше, защото компа пази последния адрес, но явно са влезли в "regedit"

защото си спомням, че ми изкара нещо от сорта на- HKEY_LOKAL_MACHINE/SOFTWARE/нещо си, а там какви са ги свършили само един "господ" знае.

 

Промените в регистъра може лесно да се оправят с помощта на System Restore, стига да има точка за възстановяване, направена преди проблемът да се появи.

Link to comment
Сподели другаде

Моят съвет е че щом някой пипал регистрите - format C: [ENTER], вадиш прашалият диск със XP, поставяш го в оптичното у-во и получаваш един чист и измит прозорец, който тръпне в очакване да стане на детски пръстчета....

 

ПП не че се надявам да помогне, но поне може да опиташ да изтриеш DNS-ите:

start menu > RUN > cmd [ENTER]

отваря се едно малко черно прозорче, където пишеш: ipconfig /flushdns [ENTER]

добре е след операцията да рестартираш машината, но не е задължително...

 

Успех! :thumbsup:

Link to comment
Сподели другаде

"sfc" си свърши равотата, но нямаше ефект. Изпълних "sigverif", но в списъка файлът "tcpip.sys" липсва.

Но ще опитам и това да изтрия DNS-те, но ако не се получи ще се видим през новия "Windows"

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...