MarianaIR Публикувано Февруари 5, 2008 Report Share Публикувано Февруари 5, 2008 Имам проблем със служебния мейл. От 2-3 дни спря да изпраща писма, а само може да получава. Излиза съобщение The connection to the server has failed, данни за сървъра и накрая Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0EРаботим от 4 компютъра на един мейл, но нищо по настройките не е пипано на никой от компютрите. Понеже сме на голям сървър проверих там, но ми казаха, че при сървъра няма проблем. От web-базираната поща /не съм сигурна дали така се казва/ на този сървър мога да изпращам. Къде е проблема и как да го разреша? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Topper Публикувано Февруари 5, 2008 Report Share Публикувано Февруари 5, 2008 Какви са настройките на акунта в Outlook ? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
MarianaIR Публикувано Февруари 6, 2008 Author Report Share Публикувано Февруари 6, 2008 Какви са настройките на акунта в Outlook ?В Tools - accounts - Properties - Advanced - там ли трябва да ви погледна как е настроено? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Topper Публикувано Февруари 6, 2008 Report Share Публикувано Февруари 6, 2008 Tools - accounts - Име на акунта - Properties - Serverполето Outgoing mail (smtp)виж какво пише там и след това с тази стойност (било то smtpserver или 192.168.0.1 или каквото пише там) направи следнотоRun->cmd+enter>ping smtpserver > telnet smtpserver smtpс пинг ще установиш имаш ли физическа връзка със сървърас телнет ще симулираш изпращане на пощаБи трябвало да ти отговори нещо от вида на 220 domain.com ESMTPАко ли не - обърни се към администраторите, защото имаш проблем (те също ) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
byrobocop Публикувано Февруари 29, 2008 Report Share Публикувано Февруари 29, 2008 И при ме се получава същото, получавам от акаунта си писма но не мога да изпращам,като се опитам да изпратя писмо от Outlook ми излиза следното съобщение: The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'alexanderlazarov@abv.bg'. Subject 'proba', Account: 'mail.thezonebg.com', Server: 'mail.thezonebg.com', Protocol: SMTP, Server Response: '554 5.7.1 <alexanderlazarov@abv.bg>: Relay access denied', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 554, Error Number: 0x800CCC79 Какво трябва да направя за да стане възможно изпращането на писма?? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
vesodimov Публикувано Февруари 29, 2008 Report Share Публикувано Февруари 29, 2008 Това е така, защото не са направени настройките на Outgoing сървъра / Tools --- Accounds --- Mail --- избираш --- Properties --- Servers --- Outgoing mail /. Тук трябва да се обадиш на интертен доставчика си да ти каже какъв е Outgoing сървъра . Ако си на БТК той е mbox.contact.bg. След това натискаш ОК и готово. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Topper Публикувано Февруари 29, 2008 Report Share Публикувано Февруари 29, 2008 Напротив - изходящият SMTP си е настроен, в крайна сметка той отговаря с това съобщение за грешка.Проблема е, че не разрешава верижно предаване - нормално е, защото иначе ще стане на секундата спам разпространител със страшна сила.Повечето SMTP сървъри се предпазават, като или си имат описани позволените клиенти като адреси, или се раздават сертификати, или най-простото - POP3 before SMTP. С една дума - първо трябва да се оторизраш, както при получаване на пощата, за да можеш да изпращаш.Този mail.thezonebg.com не знам как е настроен, би трябва да питаш доставчика си (ако е негов сървъра) Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
byrobocop Публикувано Март 1, 2008 Report Share Публикувано Март 1, 2008 Напротив - изходящият SMTP си е настроен, в крайна сметка той отговаря с това съобщение за грешка.Проблема е, че не разрешава верижно предаване - нормално е, защото иначе ще стане на секундата спам разпространител със страшна сила.Повечето SMTP сървъри се предпазават, като или си имат описани позволените клиенти като адреси, или се раздават сертификати, или най-простото - POP3 before SMTP. С една дума - първо трябва да се оторизраш, както при получаване на пощата, за да можеш да изпращаш.Този mail.thezonebg.com не знам как е настроен, би трябва да питаш доставчика си (ако е негов сървъра) Хиляди благодарности за помощта приятел, , малко се поомотах но в края на краищата пощата ми се оправи, работата е там че на този сървър преди няколко дена изглежда от енергото са му подали малко повече ток и гръмнал самият сървър и сега след възстановяването му доставчика го е пуснал само за локални потребители и не може да се отвори пощата през Internet Explorer, но на моя компютър се отваря тъй като аз самият съм потребител на този доставчик, макар да не се намирам в зоната на действие на сървъра и той не ми е сегашен интернет доставчик.Но както и да е , поздрави от мене и ЧЕСТИТА БАБА МАРТА. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.