Night_Raven Публикувано Август 18, 2010 Report Share Публикувано Август 18, 2010 Ще може ли линк към това, което всъщност си инсталирал (стига да е легално)? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lighton Публикувано Септември 3, 2010 Report Share Публикувано Септември 3, 2010 Здравейте,Имам същия проблем като от пост #1, изпълнил съм съветите от постове - #2, #4, #6 и #9, но за съжаление нямам ефект. В сайта на Майкрософт пише - "Помощната програма за изчистване на Windows Installer отстранява някои проблеми, но понякога поврежда други компоненти, инсталирани на компютъра. По тази причина този инструмент е премахнат от Центъра на Microsoft за изтегляния". Изтеглил го от друго място, но премахването на езиковия пакет приключи с грешка. Аз съм с Windows XP Pro SP3-MSDN-Untouched. Дали на това се дължи проблема? Много моля за съвет как да си изчистя инсталацията за да преинсталирам отново езиковия пакет. Изтеглил съм пакета от сайта на Майкрософт.Благодаря предварително. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozi78 Публикувано Септември 3, 2010 Report Share Публикувано Септември 3, 2010 Аз така и не разбрах за проблема с Българския езиков пакет.Никой не дава конкретно решение.Когато исках да инсталирам LIP все ми изписваше,че вече е инсталиран.Въпреки че инсталиран файл нямаше,защото го бях премахнал от самата директория където беше инсталиран.Пакетът нямаше дейнсталатор и се наложи да изтрия файловете.Според мен проблемът идва от самия регистър.Уиндоуса е запомнил инсталирания файл и за това не може да се инсталира наново.Мисля,че информацията за това трябва да се премахне от самия ключ в регистъра.Така Уиндоуса не би трябвал да дава грешка.Реших да пробвам MUI пакетът.Инсталира се без проблем.И сега съм с него.Но решение за LIP пакетът не се намери все още. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Септември 3, 2010 Report Share Публикувано Септември 3, 2010 Според както си го обяснил ми се струва че ползваш Уиндоус самоделка?! Също и езиковия файл който си ползвал 100% не е от сайта на Майкрософт защото официалния файл от там си има деинсталатор?! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozi78 Публикувано Септември 3, 2010 Report Share Публикувано Септември 3, 2010 100% грешиш!!!Уиндоуса ми е оригинален, както и езиковия пакет Що се отнася до езиковия пакет, казах че не иска да се инсталира.А не че проблемът идва от него.Знам че проблемът е другаде и точно това се опитвам да открия.Защо се получава така. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Септември 3, 2010 Report Share Публикувано Септември 3, 2010 И аз това ти казах, че оригиналния езиков пакет от сайта на Майкрософт си има деинсталатор, а твоя нямал (нали ти го написа това, което значи, че е 100% менте и не е от сайта на Майкрософт)?!Щом ти е оригинален Уиндоуса ОК, но такива проблеми са странни ако всичко е читаво и оригинал!Между другото се сещам, че точно пакет Lipsetup.msi теглен не от сайта на Майкрософт ,а от Intrface.bg нямаше деинсталатор и също му беше премахната проверката за оригиналност на Уиндоуса (странното обаче е, че е със същото име като оригинала)! п.с.Я опитай да го изтеглиш от тук: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=bg&FamilyID=0db2e8f9-79c4-4625-a07a-0cc1b341be7c Ще успееш само ако ти е легален Уиндоуса! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozi78 Публикувано Септември 3, 2010 Report Share Публикувано Септември 3, 2010 Вече съм теглил инсталационния файл от този сайт.И все пак реших да опитам отново.Изтеглих го и стартирах инсталацията.Проблемът си остана същият.Няма никаква промяна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Септември 4, 2010 Report Share Публикувано Септември 4, 2010 Прикачих архив с .reg файл, който почиства ключове и стойности на езиковия пакет. Който не може да го инсталира, защото уж вече е инсталиран, може да опита да приложи този .reg файл: изтегля се архива, разархивира се, двоен клик върху bglipremove.reg -> Yes -> OK. Готово. Няма нужда от рестартиране на компютъра или нещо подобно. Забележка: въпросният .reg файл се предоставя за ползване на ваша отговорност. Изпробвах го на виртуална машина и нямаше проблеми, но все пак не поемам отговорност, ако се появят такива след използването му. bglipremove.zip Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozi78 Публикувано Септември 4, 2010 Report Share Публикувано Септември 4, 2010 Изтеглих .reg файла и го поразгледах. Забелязах, че засяга и други ключове от регистъра.Темите в Уиндоуса. Ако го приложа ще модифицира и тях. Което може да доведе до нежелани последствия. В ключовете се съдържат MUI файловете. Многоезичен потребителски интерфейс имат доста приложения. И в тях се съдържат MUI файлове. На мен са ми нужни само ключовете от регистъра, които засягат само потребителския интерфейс. На по-предните постове също има един прикачен .reg файл. Бях го приложил, но нямаше ефект. По принцип никога не съм имал проблем с инсталирането на езиков интерфейс, независимо дали е оригиналния или друг. Търсех един LIP, които да превежда и Security Center. Виждал съм такъв в други Уиндоуси. Изтеглих един и го инсталирах. Не бях обърнал внимание ,че е само extractor. Извлече ми файловете някъде из Уиндоуса и това беше. Нямаше дейнсталатор, което си е проблем. Реших да го премахна и да си остана на стария LIP. Понеже нямаше дейнсталатор, изтрих файловете които намерих от този extractor. И когато реших да инсталирам предишния езиков пакет, ми излезе този проблем които се мъчем да разрешим. Уж вече имам инсталиран езиков пакет. Вярно е, че направих грешка с този extractor, но станалото си е станало. Мисля, че са останали някакви клчючове в регистъра от този extractor, които трябва да намеря и премахна. Само така ще се оправят нещата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Септември 4, 2010 Report Share Публикувано Септември 4, 2010 Малко странно, че хем искаш някакво решение, хем отказваш да пробваш това, все пак има System Restore, но ти си знаеш. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Септември 4, 2010 Report Share Публикувано Септември 4, 2010 Ако не е тайна би ли споделил какви точно теми ползваш? п.с.И пак продължавам да твърдя, че оригиналния езиков пакет от сайта на Майкрософт ИМА деинсталатор! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lighton Публикувано Септември 6, 2010 Report Share Публикувано Септември 6, 2010 Night_Raven, изтеглих и изпълних твоя reg файл от пост #23, след което инсталацията тръгва, но накрая при "Актуализиране на системата" излиза съобщение "Връщане на действието: CA8R" и всичко се връща обратно - процеса приключва без инсталация на пакета. Опитах няколко пъти с рестартиране на системата след прилагане на reg файла, но уви..., а много ми се иска да си го инсталирам...Дали изобщо има решение този проблем преди Генералното - Преинстал на Уиндоуса - и то само заради езиковия пакет? Никак не ми се нрави преинстала... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozi78 Публикувано Септември 6, 2010 Report Share Публикувано Септември 6, 2010 Аз вече не се занимавам с LIP пакета. В момента съм с MUI пакета и въобще нямам проблеми и нерви с езиковите пакети. Явно нещо се е бъгнало. По принцип конзолата за възстановяване на системата е добро решение, но точките за възстановяване се запазват само 90 дни, въпреки че има доста свободно дисково пространство за тях. Вече си взех поука и знам какво да правя. Когато всичко е наред с Уиндоуса, си правя копие на целия регистър и съм ок. Та дори нещо да се бъгне, прилагам копието и готово, няма нерви. Всъщност искам да направя нещо друго. След като може да се направи копие на регистъра, защо да не може да се направи и копие на файла от който системата извлича информацията за възстановяване. В конзолата за възстановяване на системата има дати от които може да се възстанови системата. Но къде точно се съхраняват самите файлове. Конзолата показва само прекия път към тях, т.е. само датите. Ако имаме копие за възстановяване на системата, което да се съхранява на диск, ще е перфектно решение за Уиндоуса. Какво ще кажете? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Септември 9, 2010 Report Share Публикувано Септември 9, 2010 Night_Raven, изтеглих и изпълних твоя reg файл от пост #23, след което инсталацията тръгва, но накрая при "Актуализиране на системата" излиза съобщение "Връщане на действието: CA8R" и всичко се връща обратно - процеса приключва без инсталация на пакета. Опитах няколко пъти с рестартиране на системата след прилагане на reg файла, но уви..., а много ми се иска да си го инсталирам...Дали изобщо има решение този проблем преди Генералното - Преинстал на Уиндоуса - и то само заради езиковия пакет? Никак не ми се нрави преинстала...Кой точно езиков пакет се опитваш да инсталираш? Последният актуален от сайта на Microsoft? Да не ползваш някоя самоделка на Windows? Да си спирал услуги? Но къде точно се съхраняват самите файлове. Конзолата показва само прекия път към тях, т.е. само датите. Ако имаме копие за възстановяване на системата, което да се съхранява на диск, ще е перфектно решение за Уиндоуса. Какво ще кажете?Точките за възстановяване се съхраняват в C:\System Volume Information\_restore{xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx}, но по подразбиране потребителите нямат директен достъп до папката.Иначе за офлайн възстановяване на системата е редно да се използвате т.нар. image програми. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ozi78 Публикувано Септември 9, 2010 Report Share Публикувано Септември 9, 2010 Веднъж влязох в restore директорията, но не ми даде достъп. Както каза по подразбиране потребителите нямат достъп. А как мога да имам достъп до информацията в самата restore папка? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.