coojoe_213 Публикувано Януари 5, 2008 Report Share Публикувано Януари 5, 2008 Можете ли да ми кажете, с каква програма са правени точно тези игри, които повечето знаем ( Street Fighter, Samurai Shadown, The Punisher, Cadillacs and Dinosaurs...). Дори да не знаете коя е точната програма, как мислите, коя според вас би могла да е. Все пак говорим за 93-96г. Ако някой е чувал или си има някаква представа, нека сподели. Само да уточня, имам впредвид, като казвам програма - тази програма, с която са правели графиката или движенията на героите. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
SURF_lady Публикувано Януари 6, 2008 Report Share Публикувано Януари 6, 2008 Не съм от запалените геймъри и не ги знам тези игри, но пък се интересувам достатъчно от графика, така че ако пуснеш някакви картинки примерни от игрите може и да се опитам да погадая малко Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
coojoe_213 Публикувано Януари 7, 2008 Author Report Share Публикувано Януари 7, 2008 Ето, погледни тези. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
SURF_lady Публикувано Януари 8, 2008 Report Share Публикувано Януари 8, 2008 Хм... даааам. Аз преди играех на подобни игри или по скоро на подобна игра защото тя е една и се казва "Mortal Kombat".В каква графична среда са правени... Това което си мислех като че ли не се оказа вярно. Допитах се до един приятел, който се занимава от по-дълго време с графична обработка и ги разбира малко повече.Отговора който получих бе че това ветюроятно е някакъв вид bitmap графика. Кода на игрите вероятно е писан за специални графични процесори. Според него графиката е правена на добрия стар, на някой батко на други чичко Photoshop. И като се замисля действително прилича доста на такова. Ако владееш малко или повече Photoshop можеш да направиш чудеса. Експонирана е в bitmap формат и после вероятно си е обработвана с техен си софтуер, с тяхни си програми и вероятно е превърната в техен си формат. След кратко събеседване в общи линии достигнахме до тези изводи. И пак казвам това всичко е според нас.Аз лично си мислех че е графика правена на BorlandC под DOS... С мойте изкривявания от тоз семестър Но пък щеше да изглежда доста първобидна и може би скучна... То пак зависи от кой и как е правена де Като цяло игрите в момента, 21 век се правят с програми като 3ds Max, Maya... Аз например скоро, най-случайно говорейки с колеги, разбрах че прословутия CS (Counter Strike) е правен на С и С++, което супер много ме учуди.Ами... надявам се с нещо да сме ти помогнали и поориентирали. Можеш да се поразровиш из нета и историята на РС игри назад из търсачките и да поразгледаш. Може да пише нещо. Аз с удоволствие бих го направила, защото ми стана интересно, но в момента нямам време да отделя за подобни неща.Успех! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
crio Публикувано Януари 8, 2008 Report Share Публикувано Януари 8, 2008 coojoe_213:Бих ти препоръчал да пробваш Game Maker, доста е лесен за начинаещи, пък и има доста добри възможности за подобни платформени игри. Ако не ти хареса, има доста ресурси из интернет за DirectX... SURF_lady:Защо те учудва, че Counter-strike е писан на C/C++? Пък и до колкото знам 3ds Max/Maya не са ли само за направа на тримерни модели? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
SURF_lady Публикувано Януари 8, 2008 Report Share Публикувано Януари 8, 2008 Crio, Не, просто не играя толкова много игри особенно от типа на CS и никога не се бях замисляла над въпроса с какво са правени подобни игри. А пък и на мен не ми се отдават толкова много тези езици за програмиране и знам колко много писане има, та се замислих просто за толкова много движения и обекти колко трябва да се изпише Колкото до 3ds Max и Мауа... Не съм особенно убедена, но щом с тях се правят анимационни филмчета от типа на Всички на сърф (Surf's Up), Ловен Сезон (Open Season) и т.н ... щом те се правят би следвало и игрите да са правени с тях. Поне така аз си мисля. Може и да греша Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
crio Публикувано Януари 8, 2008 Report Share Публикувано Януари 8, 2008 Ами общо взето Maya/3D Studio Max, се ползват за направата на моделите за игрите. Пък Half-Life/CS разработчиците, не са изписали чак толкова код, защото енджина който ползва Half-Life е яко модифицирана версия на енджина на Quake (QuakeWorld). А вече Source енджина е друга история Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.