Jump to content

Помощ за задача


blood

Препоръчан пост

... това са задачи за четвъртокласници...

 

 

- Шегуваш се?!!! :D :D :D

 

Ти ще ни комплексираш бе човек. Как е възможно ние да се мъчим от вчера, а деца да могат да ги решават? :haha: :haha:

Но това ме навежда на една друга мисъл: щом е за толкова малки деца, означава че и условието трябва да е доста просто. Надали те биха могли да съставят сложни уравнения за да стигнат до някаква логика и липсващото число. А просто ние се забиваме на много дълбоко ( аз честно да си призная вчера бая я мислих).

Link to comment
Сподели другаде

Брей, зарибихте ме и мен!

Спретнах набързо нещичко и намирам логика. Нали съм с нестандартно мислене- може пък да съм измъдрила нещо.

Ето какво реших:

Според мен липсващото число е 11.

Логиката е следната:

Първи ред го представям като 7 х 7 ; 5 х 5 ; 3 х 3 / всяко число, умножено по себе си /

Втори ред го представям така: 7 х 3 ; 5 х 3 ; 3 х 3 / всяко число умножено по три/

Трети ред го представям така: 7 ; 5 + 4 ; 3 + 8 / основата в първи квадат; основата за втори +4 като прогресия през четири; основата за трети + 8/ т.ест 7+0 > 5+4 > 3+8

Просто като изхождам от зададените числа стигнах до този извод.

49 25 9

21 15 9

7 9 11 Това трябва да е попълнената таблица според мен. Успех!

И пиши като разбереш отговора.

Ако измъдря нещо дрлуго ще пиша.

 

http://img61.imageshack.us/img61/2783/9999999hi4.jpg

Link to comment
Сподели другаде

- Шегуваш се?!!!

 

Ти ще ни комплексираш бе човек. Как е възможно ние да се мъчим от вчера, а деца да могат да ги решават?

Но това ме навежда на една друга мисъл: щом е за толкова малки деца, означава че и условието трябва да е доста просто. Надали те биха могли да съставят сложни уравнения за да стигнат до някаква логика и липсващото число. А просто ние се забиваме на много дълбоко ( аз честно да си призная вчера бая я мислих).

Майка ми утре има изпит, учи за детска учителка /за втори път, че предния последната година е прекъснала/, а това е математика за ДО четвърти клас.

 

danina, а нашето решение по-горе как ти се струва?

Link to comment
Сподели другаде

Ами напрактика сте стигнали до същите числа, но не разбирам защо е нужно в единия ред да се повдига на квадрат, в другия да се умножава по някакво си число, а в третия да се събира.

Мисля, че решението, което предложих има логика и по хоризонтала, и по вертикала. Така мисля.

Вие сте стигнали до същите числа, но не намирам логиката.

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...
Даскалката или както я водите в университета, казала, че щом сме я решили е правилен отговорът и нищо повече не казала, била няква гадна. А в учебниците отговорът бил даден като 9, дали?
Link to comment
Сподели другаде

:offtopic:

 

Дъщеря ми е в трети клас. По математика имат следната задача:

Начертайте една права линия. Начертайте още една права линия. Начертайте една отсечка с дължина 41 мм. Вземете капачка от шише и очертайте контура й. Каква линия получихте ?

 

хем :giggle: и хем :punish:

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...