Jump to content

Проблем с USB портовете на компютъра


Препоръчан пост

Привет ;)

имам следния проблем,като се надявам да ми помогнете. закупих компютърна система NEO S3200 Performer от Техномаркет Стара Загора. След инсталирането на ОS Windows XP Prof. Edition (Service Pack 2), страничните и задните USB портове не работят. Нефункционирането им установих след като се опитах да включа флаш памет, уебкамера и USB-кабел от моя мобилен телефон.И трите неуспешно.Пробвах да кача драйвери от инсталационния диск, който получих с

компютъра, но не се получи. Пишеше ,че са качени успешно, а след това

установяваше ,че няма драйвери.

Паметта беше изпробвана на друг компютър и работеше безотказно. След като се опитах да я включа към NEO-то ми спря да работи. След това пробвах с още 2 флаша - и с тях се случи същото- преди да ги включа към моя компютър работят,а след това-не. Възможно ли е повредата им да се дължи на компютъра? Подобно е и положението с уебкамерата- с други компютри работи,а след като я включих към моя не само не я разпозна, но и въобще спря да функционира с други пс-та.( когато я свързах се появи съобщение, че е неразпознато устройство, и дори с качването на драйверите не я разпозна. Камерата е Canyon CNR - Wcam 43)

Консултирах със специалист, който ме посъветва да сменя версията на ОС. Пробвахм с Win XP service pack 3 и с различни release-и на Service Pack 2. Неуспешно.Сега USB портовете продължават да не функционират и единственото, което имам са 3 неработещи нови флаш памети и 1 уебкамера.

Надявам се да можете да ме посъветвате. :wacko:

Link to comment
Сподели другаде

Пореден пример защо не бива да се купуват конфигурации от аматьорски вериги като Техномаркет и Технополис.

В Device Manager (десен клик върху My Computer -> Properties -> Hardware -> Device Manager) извежда ли USB контролерите в Universal Serial Bus controllers?

Проверявал ли си в BIOS за настройки по USB?

Неработещите вече устройства появяват ли се някак в Device Manager след включването им към изправни компютъри?

 

Две забележки:

1) SP3 все още няма и няма да има скоро. Това, което си инсталирал, е НЕОФИЦИАЛНА "компилация ъпдейти", което по принцип е НЕПРЕПОРЪЧИТЕЛНО. Редно е да се инсталират само официални релийси.

2) Драйвери за USB под Windows XP не са нужни. Windows XP SP1 и SP2 имат вградена поддръжка за USB1.1 и USB2.0. Чистият Windows XP има само за USB1.1, но така или иначе ПАК си работи нормално с USB. Драйвери са нужни за Windows 98 и ME.

Link to comment
Сподели другаде

http://i233.photobucket.com/albums/ee65/mir4etoo/usb_info.jpg това ми излиза от device manager-a.a ot biosa всичко изглежда ,че е ок. и вече си научих урока- повече няма да взимам от такива хипермаркети :thumbsup:
Link to comment
Сподели другаде

Точно неправилното свързване на USB конекторите към дънната платка е причина за изгарянето на твоите у-ва. Явно си случил на новак-теничар с тенденция да стане сервизен техник....

 

Обикновено неправилното свързване на USB-конекторите към дъното изгаря повечето у-ва, когато биват закачени.

Най-вероятно ще пиеш една студена вода за причинените ти загуби, които никой няма да ти възстанови (освен ако не са гаранционни).

 

Иначе добре дошъл в редиците на прекараните клиенти. Големите вериги магазини имат супер-яка и стабилна поддръжка и сервиз, които най-вероятно се намират в друг град. Освен това падат големи разходки, в сервизите обикновено ще те мотаят (не заради друго, ами защото толкова разбират.)

Иначе си е повече от ясно че компа най-вероятно е на промоция и на супер тънка цена получаваш толкова много неща и затова хора като теб страдат.

 

Единственото което мога да те посъветвам е да имаш търпение и здрави нерви с тия коравосърдечни 'техно-магазини', пък и чакането да ти ремонтират машинката си заслужава. Дето се вика колко са 10-20 дена....

Другия вариант е да отидеш в някоя фирма в родния ти град (може и приятел, който разбира от тия работи) да ти отворят компа и да му оправят бакиите. Пък ти ще си платиш и ще си изгубиш гаранцията. Със сигурност няма да си първият минал по-този път. Във фирмата където работя, редовно идват такива клиенти, които в стремежа си да не ги излъже някоя си РС-фирма, взели че се почувствали прецакани от "Големия брат".

 

ПП С това си мнение не съм целял да те обидя или унижа от избора, който си направил и мястото откъдето си си купил компютър. Ако си си помислил нещо подобно, моля да бъда извинен!

Link to comment
Сподели другаде

...

Във фирмата където работя, редовно идват такива клиенти, които в стремежа си да не ги излъже някоя си РС-фирма, взели че се почувствали прецакани от "Големия брат".

...

Да ти кажа, нещата опират и до късмет. Преди няколко години от една уж много реномирана PC-фирма ме бяха докарали до бяс с мотаенето си и несериозното си отношение и в яда си отидох и си купих конфигурация от Технополис. Да чукам на дърво, работи безпроблемно три години вече. Разбира се, при нормални обстоятелства не бих препоръчал на никого да пазарува оттам.

Link to comment
Сподели другаде

Slammer, по никакъв начин не съм засегната от мнението ти,защото съм напълно наясно ,че не трябва да се купув аот такива техно-места.Просто ми трябваше спешно комп, а и не разбирам до такава степен от видеоа,аудио карти и хардове, че да мога да си направя сама конфигурация и да си я взема от мултирама.А и не искам да занимавам приятелите ми с такива неща.Решила съм лятото да си вземам лаптоп и до тогава ми трябваше нещо сносно. Дано в сервиза да могат да направят нещо по въпроса :'(
Link to comment
Сподели другаде

По принцип можеше да пуснеш тема в някой форум, като казваш за какво ще се ползва компютърът и с какъв бюджет разполагаш и ще се изготви конфигурация. Не е нужно да се занимават приятели. :)

 

P.S.: можеш да хвърлиш око на тази тема, за да прочетеш как да правиш скрийншотчета. ;)

Link to comment
Сподели другаде

help_me, радвам се че съм останал правилно разбран. По-принцип при такива покупки наистина е нужен съвет от приятел, независимо от мястото откъдето решаваш да си закупиш желаната стока.

Ще се радвам ремонта по новият ти компютър да мине колкото се може по-скоро.

Иначе ще се радваме след време да ти помогнем при избора ти за нов лаптоп. (най-малкото със съвет)

 

Чувствай се като удома в нашия форум :svlove: и знай, че винаги можем да ти помогнем със съвет при разрешаването на РС проблемите, с които се сблъкаш!

 

Успех! :)

Link to comment
Сподели другаде

help_me, радвам се че съм останал правилно разбран. По-принцип при такива покупки наистина е нужен съвет от приятел, независимо от мястото откъдето решаваш да си закупиш желаната стока.

Ще се радвам ремонта по новият ти компютър да мине колкото се може по-скоро.

Иначе ще се радваме след време да ти помогнем при избора ти за нов лаптоп. (най-малкото със съвет)

 

Чувствай се като удома в нашия форум :svlove: и знай, че винаги можем да ти помогнем със съвет при разрешаването на РС проблемите, с които се сблъкаш!

 

Успех! :)

 

 

Slammer ,благодаря ти за отзивчивостта и гостоприемството относно форума.с удовлоствие при бъдещи проблеми бих се консултирала с вас. :hesthebest:

Night_Raven, на теб ти благодаря ,че ми показа как да си правя скрийншотове.(редактирах кофти снимката със скрийншот) :computer:

Утре след като говоря със сервиза, ако ви интересува ще постна да ви кажа какво са ми отговорили от там :cheerup:

Link to comment
Сподели другаде

Буквално нямаха думи.Момчето на телефона започна да пелтечи и единственото смислено, което успя да ми каже е утре да му занеса компа.Вероятно утре може да имам новини.Ще постна :computer:
Link to comment
Сподели другаде

Буквално нямаха думи.Момчето на телефона започна да пелтечи и единственото смислено, което успя да ми каже е утре да му занеса компа.Вероятно утре може да имам новини.Ще постна :computer:

Не се учудвам от това тяхно си отношение. То е нещо нормално за тях!

Кактои да е, спирам да ги коментирам (поне засега).

Иначе можеш да им занесеш и прецаканите USB памети + камерата.

Ако нещо ти направят проблем, поискай им протокол, който евентуално да представиш в Комисията за защита на потребителя. (Нека не забравяме че проблема е причинен от хардуерно естество, а не от софтуерно). Пък и някой трябва да си плати....

 

ПП Това за Комисията за защита на потребителя ти го казвам в случай че ти се занимава. Пък и незнам дали имаш право да ти възстановят сумата за покупка на компютъра, дето си го взела от тях.

 

От мен само УСПЕХ в борбата със сервизните работници!

Link to comment
Сподели другаде

За сега смятам да си преследвам интересите до край.Ако се наложи и до комисията за защита на потребителите ще стигна.А за USB-та - първото беше в гаранция и го смених с ново.Междувременно успях да взема на един приятел флашката и реално втората прецакана е неговата.Третата развалена е моята сменена нова :crosseyes1: ще видим утре какво ще кажат :bored:
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...