help_me Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 Привет имам следния проблем,като се надявам да ми помогнете. закупих компютърна система NEO S3200 Performer от Техномаркет Стара Загора. След инсталирането на ОS Windows XP Prof. Edition (Service Pack 2), страничните и задните USB портове не работят. Нефункционирането им установих след като се опитах да включа флаш памет, уебкамера и USB-кабел от моя мобилен телефон.И трите неуспешно.Пробвах да кача драйвери от инсталационния диск, който получих скомпютъра, но не се получи. Пишеше ,че са качени успешно, а след товаустановяваше ,че няма драйвери. Паметта беше изпробвана на друг компютър и работеше безотказно. След като се опитах да я включа към NEO-то ми спря да работи. След това пробвах с още 2 флаша - и с тях се случи същото- преди да ги включа към моя компютър работят,а след това-не. Възможно ли е повредата им да се дължи на компютъра? Подобно е и положението с уебкамерата- с други компютри работи,а след като я включих към моя не само не я разпозна, но и въобще спря да функционира с други пс-та.( когато я свързах се появи съобщение, че е неразпознато устройство, и дори с качването на драйверите не я разпозна. Камерата е Canyon CNR - Wcam 43)Консултирах със специалист, който ме посъветва да сменя версията на ОС. Пробвахм с Win XP service pack 3 и с различни release-и на Service Pack 2. Неуспешно.Сега USB портовете продължават да не функционират и единственото, което имам са 3 неработещи нови флаш памети и 1 уебкамера.Надявам се да можете да ме посъветвате. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 Пореден пример защо не бива да се купуват конфигурации от аматьорски вериги като Техномаркет и Технополис.В Device Manager (десен клик върху My Computer -> Properties -> Hardware -> Device Manager) извежда ли USB контролерите в Universal Serial Bus controllers?Проверявал ли си в BIOS за настройки по USB?Неработещите вече устройства появяват ли се някак в Device Manager след включването им към изправни компютъри? Две забележки:1) SP3 все още няма и няма да има скоро. Това, което си инсталирал, е НЕОФИЦИАЛНА "компилация ъпдейти", което по принцип е НЕПРЕПОРЪЧИТЕЛНО. Редно е да се инсталират само официални релийси.2) Драйвери за USB под Windows XP не са нужни. Windows XP SP1 и SP2 имат вградена поддръжка за USB1.1 и USB2.0. Чистият Windows XP има само за USB1.1, но така или иначе ПАК си работи нормално с USB. Драйвери са нужни за Windows 98 и ME. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
help_me Публикувано Октомври 28, 2007 Author Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 http://i233.photobucket.com/albums/ee65/mir4etoo/usb_info.jpg това ми излиза от device manager-a.a ot biosa всичко изглежда ,че е ок. и вече си научих урока- повече няма да взимам от такива хипермаркети Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dixi Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 Кой знае как са вързани тия USB-та към дъното и какво напрежение подават, та да ти изгорят 4 устройства. Не мисля, че проблемът е от ОС. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 Мисля, че едно пътуване обратно до Технобитака ще е добра идея. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 Точно неправилното свързване на USB конекторите към дънната платка е причина за изгарянето на твоите у-ва. Явно си случил на новак-теничар с тенденция да стане сервизен техник.... Обикновено неправилното свързване на USB-конекторите към дъното изгаря повечето у-ва, когато биват закачени.Най-вероятно ще пиеш една студена вода за причинените ти загуби, които никой няма да ти възстанови (освен ако не са гаранционни). Иначе добре дошъл в редиците на прекараните клиенти. Големите вериги магазини имат супер-яка и стабилна поддръжка и сервиз, които най-вероятно се намират в друг град. Освен това падат големи разходки, в сервизите обикновено ще те мотаят (не заради друго, ами защото толкова разбират.)Иначе си е повече от ясно че компа най-вероятно е на промоция и на супер тънка цена получаваш толкова много неща и затова хора като теб страдат. Единственото което мога да те посъветвам е да имаш търпение и здрави нерви с тия коравосърдечни 'техно-магазини', пък и чакането да ти ремонтират машинката си заслужава. Дето се вика колко са 10-20 дена....Другия вариант е да отидеш в някоя фирма в родния ти град (може и приятел, който разбира от тия работи) да ти отворят компа и да му оправят бакиите. Пък ти ще си платиш и ще си изгубиш гаранцията. Със сигурност няма да си първият минал по-този път. Във фирмата където работя, редовно идват такива клиенти, които в стремежа си да не ги излъже някоя си РС-фирма, взели че се почувствали прецакани от "Големия брат". ПП С това си мнение не съм целял да те обидя или унижа от избора, който си направил и мястото откъдето си си купил компютър. Ако си си помислил нещо подобно, моля да бъда извинен! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dixi Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 ...Във фирмата където работя, редовно идват такива клиенти, които в стремежа си да не ги излъже някоя си РС-фирма, взели че се почувствали прецакани от "Големия брат"....Да ти кажа, нещата опират и до късмет. Преди няколко години от една уж много реномирана PC-фирма ме бяха докарали до бяс с мотаенето си и несериозното си отношение и в яда си отидох и си купих конфигурация от Технополис. Да чукам на дърво, работи безпроблемно три години вече. Разбира се, при нормални обстоятелства не бих препоръчал на никого да пазарува оттам. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
help_me Публикувано Октомври 28, 2007 Author Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 Slammer, по никакъв начин не съм засегната от мнението ти,защото съм напълно наясно ,че не трябва да се купув аот такива техно-места.Просто ми трябваше спешно комп, а и не разбирам до такава степен от видеоа,аудио карти и хардове, че да мога да си направя сама конфигурация и да си я взема от мултирама.А и не искам да занимавам приятелите ми с такива неща.Решила съм лятото да си вземам лаптоп и до тогава ми трябваше нещо сносно. Дано в сервиза да могат да направят нещо по въпроса :'( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 По принцип можеше да пуснеш тема в някой форум, като казваш за какво ще се ползва компютърът и с какъв бюджет разполагаш и ще се изготви конфигурация. Не е нужно да се занимават приятели. P.S.: можеш да хвърлиш око на тази тема, за да прочетеш как да правиш скрийншотчета. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 help_me, радвам се че съм останал правилно разбран. По-принцип при такива покупки наистина е нужен съвет от приятел, независимо от мястото откъдето решаваш да си закупиш желаната стока.Ще се радвам ремонта по новият ти компютър да мине колкото се може по-скоро.Иначе ще се радваме след време да ти помогнем при избора ти за нов лаптоп. (най-малкото със съвет) Чувствай се като удома в нашия форум и знай, че винаги можем да ти помогнем със съвет при разрешаването на РС проблемите, с които се сблъкаш! Успех! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
help_me Публикувано Октомври 28, 2007 Author Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 help_me, радвам се че съм останал правилно разбран. По-принцип при такива покупки наистина е нужен съвет от приятел, независимо от мястото откъдето решаваш да си закупиш желаната стока.Ще се радвам ремонта по новият ти компютър да мине колкото се може по-скоро.Иначе ще се радваме след време да ти помогнем при избора ти за нов лаптоп. (най-малкото със съвет) Чувствай се като удома в нашия форум и знай, че винаги можем да ти помогнем със съвет при разрешаването на РС проблемите, с които се сблъкаш! Успех! Slammer ,благодаря ти за отзивчивостта и гостоприемството относно форума.с удовлоствие при бъдещи проблеми бих се консултирала с вас. Night_Raven, на теб ти благодаря ,че ми показа как да си правя скрийншотове.(редактирах кофти снимката със скрийншот) Утре след като говоря със сервиза, ако ви интересува ще постна да ви кажа какво са ми отговорили от там Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 28, 2007 Report Share Публикувано Октомври 28, 2007 Утре след като говоря със сервиза, ако ви интересува ще постна да ви кажа какво са ми отговорили от там Ще чакаме новините. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
help_me Публикувано Октомври 29, 2007 Author Report Share Публикувано Октомври 29, 2007 Буквално нямаха думи.Момчето на телефона започна да пелтечи и единственото смислено, което успя да ми каже е утре да му занеса компа.Вероятно утре може да имам новини.Ще постна Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Slammer Публикувано Октомври 29, 2007 Report Share Публикувано Октомври 29, 2007 Буквално нямаха думи.Момчето на телефона започна да пелтечи и единственото смислено, което успя да ми каже е утре да му занеса компа.Вероятно утре може да имам новини.Ще постна Не се учудвам от това тяхно си отношение. То е нещо нормално за тях!Кактои да е, спирам да ги коментирам (поне засега).Иначе можеш да им занесеш и прецаканите USB памети + камерата.Ако нещо ти направят проблем, поискай им протокол, който евентуално да представиш в Комисията за защита на потребителя. (Нека не забравяме че проблема е причинен от хардуерно естество, а не от софтуерно). Пък и някой трябва да си плати.... ПП Това за Комисията за защита на потребителя ти го казвам в случай че ти се занимава. Пък и незнам дали имаш право да ти възстановят сумата за покупка на компютъра, дето си го взела от тях. От мен само УСПЕХ в борбата със сервизните работници! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
help_me Публикувано Октомври 29, 2007 Author Report Share Публикувано Октомври 29, 2007 За сега смятам да си преследвам интересите до край.Ако се наложи и до комисията за защита на потребителите ще стигна.А за USB-та - първото беше в гаранция и го смених с ново.Междувременно успях да взема на един приятел флашката и реално втората прецакана е неговата.Третата развалена е моята сменена нова ще видим утре какво ще кажат Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.