lichinka Публикувано Октомври 1, 2007 Report Share Публикувано Октомври 1, 2007 това съобщение се появява през половин час на моя екран, чистих регистри като ненормална, защото така нали пише и нищо....все същата история. Появи се днес сутринта и цял ден се опитвам да го махна. антивирусната, която имам е BitDefender, също така използвам и TuneUpUtilities и CCleaner, а когато се опитах да си инсталирам Registry mechanic ми даде грешка, някакъв UnicodeАко някои помогне ще съм му много благодарна!!!! и ако може линк за лицензирани програмки това е съобщението:http://img131.imagevenue.com/img.php?image...r_122_485lo.JPG Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 1, 2007 Report Share Публикувано Октомври 1, 2007 Това е фалшиво съобщение, което има за цел да те накара да си инсталираш малко или много зловреден софтуер. По принцип спирането на услугата Messenger може да е достатъчна за елиминиране на проблема, но сканиране с някои програми, стига да имаш време и желание, според мен може да има само положителен ефект.За спирането на услугата: Start -> Run -> пишеш services.msc -> OK. В новия прозорец намираш услугата Messenger, кликаш да пъти върху нея и от падащото меню избираш Disabled. При следващото стартиране на компютъра тя няма да се включи.Добри програми за сканиране, които и препоърчвам по принцип, са: Spybot - Search & Destroy, AVG Anti-Spyware Free и a-squared Free. Не е задължително да сканираш с която и да било от тях, но според би било добра идея да го направиш. Поне със Spybot. Едно сканиране и с Rogue Remover също според мен не би било излишно. Всички програми са напълно безплатни. и ако може линк за лицензирани програмкиАко под това имаш предвид "излекуван" софтуер, то ще ти обърна внимание на правилата на форума. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lichinka Публикувано Октомври 2, 2007 Author Report Share Публикувано Октомври 2, 2007 Мерси, инсталирах си едната програмка, обаче обаче Messenger- a ми беше Disabled! Мисля, че реших проблема, защото си смених антивирусната от Bitdefender na Kaspersky и вече нямам никакви проблеми Have a nice day Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.