Jump to content

Помощ за онлайн флаш игра


HLINEKS

Препоръчан пост

Здр... Не съм сигурен че заглавието е достатъчно ясно ,затова ще обясня по-подробно. Напоследък Флаш започна да навлиза все повече в интернет средите.

 

Та моята идея е да създам първата българска ролева флаш игра за мултиплеър. Браво на мене. Имам няколко готови скрипта. Работя по другите.... Но възниква проблема с програмирането. Тъй като аз се занимава с АС(action script(програмният език за флаш)) и си нямам идея от другите няща ми трябва човек, който евентуално да ми помогне да направим сървър за тази игра и да ми покаже как да го кача(да е събместимо с АС) и да го контролирам...!

 

Мерси за вниманието и дано някой да знае отговора на тези въпроси.....

Link to comment
Сподели другаде

Това е интересно начинание. Според мен няма да е трудно сървъра да се напише на PHP. Нямам много опит в писането на игри и надали ще съм ти достатъчно полезен, но все пак може да ти помогна с някои работи при наличие на достатъчно свободно време.
Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

Здр всички. Проектирам една флаш игра и почти съм готов..... но идва проблема с логин системата....в играта се иска да се запазват данните а аз не съм сигурен че само с АС ( или АС + джава) ще стане. А може и да стане...нз! Ако някой има линк или знае как да се направи това нека да пише тука плс.

 

 

П.П: Мисля че трябва да се използва sendingObject() но май има и още....

Link to comment
Сподели другаде

Не съм запознат с ActionScript-a и като цяло с Flash. Но потърсих в интернет и разбрах че може да се използват cookie-та (не обикновенните, а специални Flash), което е достатъчно за направата на подобна система.

Ето няколко урока:

тук, тук или тук

Link to comment
Сподели другаде

  • 3 weeks later...

Връщам се пак на темата.

 

Надявам се Tragedy да няма нищо провит, но търся някой който да разбира от PHP(ама да разбира а не да е някой идиот дето витае в облаците) който да ми помогне с логин системата. Искам тя да е направена с mySQL и php, ама тука е мястото да призная че хал-хабер си нямам понятие каквот става и как се борави с mySQL и php. Ако на някой му се занимава моля да си пусне поста тука и аз ще го намерия. Благодаря за вниманието!

Link to comment
Сподели другаде

Този който се съгласи на условията по-горе ще ме намери на скайп: Hlineks, и от там аз ще му изпратя 1 книга за връзката м/у php i action script. След като я порегледа(и аз мога да направя това , но както казах"хал-хабер си нямам понятие каквот става и как се борави с mySQL и php.") И след това заедно със мене ще направим логин системата character модула.... това е!
Link to comment
Сподели другаде

Еми май само аз ще си го правя но се надявам много да стане.....цяла ваканция съм учил action script 3 обаче май ще е на 2-ката.

 

Относно предишния пост----абе аз като го чета мен ме хваща мързела а за другите направо не си го представям :)

Link to comment
Сподели другаде

Малеее е не не аз съм потресен

 

1) за такава флаш игра се иска цял екип от програмисти, прочети книгата на friendsofed "foundations of multiplayer flash games"

 

За сървър - ако беше за чат бих ти препоръчал електросървър, но за игра е по-различно, мисля че имаше един фокссървър.

 

За регистрация - има няколко начина, единия (най-простия) е хващаш си човек, който пише на PHP, прави ти едно просто скритпче койето да пише в ХМЛ нод , става нещо от сорта:

 

<players>

<pl name="ico" pass = "pass" />

<pl name="burn" pass = "pass2" />

</players>

 

И с един цъкъл for минаваш през тях, ако името което е попълнил съвпадне с някое от имената и паролата с паролата му влиза

Само дето е незащитено, аз съм писал и си бачкаше добре, но без защита.

 

2) намираш си MicroLogin System, тя е добра, не използва MySQL (записва в тхт файл име:парола криптирана с мд5) и просто вместо през HTML пращаш заявките от флаша и в един нов LoadVars обект ловиш респонса.

 

Не виждам споделени обекти кво може да правят в игра освен да записват колко пъти е влизало от това пс

 

Бачкам ся над един flash CMS и имам проблем свързан с динамични МС-та, най-добре е да се описват в ХМЛ и после по даден нод флаша да възстановява всичко, но е бавно, просто ви трябва някой сървър и да понаучиш малко класа XML connector

 

П.С. Скоро ще излезе една супер онлайн игра правена от БГ екип, на Пако и компания евала им правя.

 

П.П.С. Вижте хората с ХМЛ и Джава Скрипт кво са постигнали, разровеет се за DIM3 :)

 

skype: burn-fx

Link to comment
Сподели другаде

1) в момента я чета тази книга.... Зад гърбът си имам книги като "FrendsOfEd- php and flash" "FrendsOfEd=games..."

 

1(2)) Относно сървърът ти....гледай сега това е едно на ръка....Работата ми е да направя променливи, който да записват на тхт файл(няма значение какъв(XML, txt(обикновен)...) с който флаш (или по скоро Action Script) да обменя променливи с помоща на SaveLoad().....

 

 

2)Още се чудя дали да използвам mysql защото не е сигурна като съхравяване на инфото....

 

Относно пс-тата ти:

 

1- браво на тях найстина дано е добра

 

2- извличам инфо от hot script kakto и от ActionScript.org

 

Бачкам ся над един flash CMS и имам проблем свързан с динамични МС-та, най-добре е да се описват в ХМЛ и после по даден нод флаша да възстановява всичко, но е бавно, просто ви трябва някой сървър и да понаучиш малко класа XML connector

 

За този пост--- ня разбрах точно както правиш, но като приятелски съвет знай динамични МС-та са доста трудни за работа.... Аз ти предлагам да използваш addChild()--- в повечето случей са ми са се получавали нещтата

 

 

ПОЗДРАВИ и УСПЕХ

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...