Tapion Публикувано Септември 12, 2007 Report Share Публикувано Септември 12, 2007 От около месец и половина компютърът ми зацепва (картината става на черни и бели черти, просто замръзва или преминава в режим sleep, но никога не се "събужда") без видима причина. Не става при определени обстоятелства - случвало се е докато сърфирам, играя, или просто докато ръчкам из папките. Windows-а е оптимизиран според теми, които съм чел из нета, но въпросните настройки не са ми създавали проблеми преди. Същото важи и за софтуера. Реших, че проблема е хардуерен и понеже машината е в гаранция я занесох на сервиз, където ми казаха, че са тествали 24 часа с 3DMark и не е имало забиване. Днес си го прибрах и преди 1/2 час заби за пореден път. :'( Не знам, дали това ще е от полза, но ми се струва, че не се получават засечки, когато e stand by, т.е. забива само когато се работи на него. btw Възможно ли е да е от монитора?Реших, че може да е от програмите, които действат в реално време.Сменях антивирусната (AntiVir PE Classic), антишпионската (a-squared Free) и торент клиента (µTorrent), но проблемът остана. Другите активни почти постоянно са eMule, Internet Download Manager и Skype, но не ми се вярва да е от тях. За всеки случай ето и лог от HijackThis:Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2Scan saved at 00:34:07, on 13.9.2007 г.Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.20583)Boot mode: Normal Running processes:C:\WINDOWS\System32\smss.exeC:\WINDOWS\system32\winlogon.exeC:\WINDOWS\system32\services.exeC:\WINDOWS\system32\lsass.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\WINDOWS\system32\svchost.exeC:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exeC:\Program Files\a-squared Free\a2service.exeC:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exeC:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exeC:\WINDOWS\Explorer.EXEC:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXEC:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXEC:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exeC:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exeC:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeC:\Program Files\eMule\emule.exeC:\Program Files\Opera\Opera.exeD:\HiJackThis.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blankR1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://mediacoder.sourceforge.net/start/we...&build=3866O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMIECC.dllO2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dllO4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon]RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartupO4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installO4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInitO4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXEO4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /minO4 - HKCU\..\Run: [iDMan] C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exe /onbootO4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exeO4 - HKCU\..\Run: [skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimizedO4 - HKCU\..\Run: [eMuleAutoStart] C:\Program Files\eMule\emule.exe -AutoStartO4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'LOCAL SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'NETWORK SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'SYSTEM')O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'Default user')O8 - Extra context menu item: Download All Links with IDM - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEGetAll.htmO8 - Extra context menu item: Download FLV video content with IDM - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEGetVL.htmO8 - Extra context menu item: Download with IDM - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEExt.htmO9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dllO9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dllO9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exeO9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exeO9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing)O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing)O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{76793BAD-FD91-47D1-9E23-27ED74222BAF}: NameServer = 91.148.160.1O23 - Service: a-squared Free Service (a2free) - Emsi Software GmbH - C:\Program Files\a-squared Free\a2service.exeO23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exeO23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exeO23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe --End of file - 4844 bytes Някакви идеи? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sir William Публикувано Септември 12, 2007 Report Share Публикувано Септември 12, 2007 За съжаление сега нямам време за лога на HijackThis. Може би утре ще го погледна. Може да пуснеш един тест на монитора: PassMark MonitorTest. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Септември 12, 2007 Report Share Публикувано Септември 12, 2007 Хващай двуцевката и бой по тези:O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'LOCAL SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'NETWORK SERVICE')O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'SYSTEM')O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'Default user')Сканирал ли си с антивирус и антиспай (каза, че си ги сменял, но не каза дали си сканирал)?Няма как да е от монитора. Той изходно устройство и прави/изобразява каквото му се каже. Няма как да повлияе на работата на компютъра. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Tapion Публикувано Септември 12, 2007 Author Report Share Публикувано Септември 12, 2007 Антивирусната сканира всяка нощ по разписание, с a-squared сканирам, когато се сетя, сиреч 1-2 пъти седмично + това откакто го има забиването съм направил поне 3 преинсталация с формат на дяла на ОС. Все пак направих набързо и тестовете на монитора, успоредно с отворен help файл, не виждам проблеми. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Септември 12, 2007 Report Share Публикувано Септември 12, 2007 Можеш да си пуснеш Prime95 (1.1MB) да си работи на заден план. При пускане на програмата тя автоматично ще ти предложи Blend тест, така че само си кликаш OK. Това ще извърши натоварване на целия хардуер като цяло, без да пречи на работата на компютъра. Следи дали ще ти изпише в LOG прозореца някаква грешка, която да е причина за спиране на теста. Ако се появи такава, значи имаш някакъв хардуерен проблем. Имай предвид, че тестът може да продължи с часове преди да даде грешка. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Tapion Публикувано Септември 13, 2007 Author Report Share Публикувано Септември 13, 2007 Щайгата заби, докато вървяха тестовете, но след рестарта в доклада липсваха грешки и не става ясно дали зацепването е породено от Prime95 или си е "обикновено" такова. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sir William Публикувано Септември 15, 2007 Report Share Публикувано Септември 15, 2007 Извинявай за късната реакция. Пусни една картинка от Process Explorer, ако може. Имам спомен за един stealth вирус, изпуснат от AntiVir неотдавна. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
alexsan Публикувано Октомври 8, 2007 Report Share Публикувано Октомври 8, 2007 И аз имам същия проблем с компютъра си и вече трети път го нося на сервиз,защото е в гаранция.Забиването няма как да се дължи на вирус защото го прави и веднага след преинсталация.От сервиза ме уверяват, че са сменили първо дъното,после захранването, но проблемът продължава даже забива вече на две минути.Някой може ли да ми помогне процесорът работи на 45 градуса. :'( :'( :'( :'( Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sir William Публикувано Октомври 8, 2007 Report Share Публикувано Октомври 8, 2007 Здравей!Имам въпроси: *Как е направена преинсталацията? От нула с инсталационно CD/ DVD или с "припокриване/ ремонт" на съществуваща?*Koя е операционната система: Windows XP, Vista или другa?*Ако е Windows XP кой сервизен пакет имаш? За сведение последният стабилен сервизен пакет за Windows XP e Service Pack 2. Лесно може да разбереш, като посочиш във Windows Explorer -> Help -> About Windows.*Кажи какво е захранването на компютъра, ако не е лаптоп. Или колко вата е, ако може. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 8, 2007 Report Share Публикувано Октомври 8, 2007 Хвърли око на това. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
alexsan Публикувано Октомври 9, 2007 Report Share Публикувано Октомври 9, 2007 Здравейте!В отговор на запитаните въпроси на Сър Уилям ще кажа че преинсталацията е цялостна(Service Pack 2).С този Windows компютъра си е работил 1 месец. Захранването е 400 W.*Може ли TV-tuner да причинява забиването?TV-tuner-а ми е AverMedia GO 007.Антивирусната ми е Панда Титаниум 2006 и предполагам,че не е допуснала вирус. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Sir William Публикувано Октомври 9, 2007 Report Share Публикувано Октомври 9, 2007 Добре. Според мен не може да се прецени точно дали ТВ тунера, захранването или нещо друго по хардуера може да е причината за забиването. Щом като е ходил на сервиз... Според мен 400 вата е съвсем нормално захранване, стига да работи стабилно. Още малко въпроси и предложения:*Как е инсталиран ТВ тунера? Има ли този ТВ тунер инсталационно CD с драйвери. Дали драйверите за тунера, които се намират в Device Manager (Settings -> Control Panel -> System) съответстват на оригиналните? Забива ли, ако пуснеш телевизия от ТВ тунера?*Няма да е лошо да кажеш кой плеър използваш за ТВ тунера. Имам спомен, че имаше проблемен софт за ТВ тунери. *Преди последната преинсталация на Windows имаше ли подобни забивания? *За всеки случай може да опиташ сканиране с някоя антивирусна програма от сорта: AVG Free, ClamWin, BitDefender Free и подобни. Тези програми нямат активен скенер и според мен няма да навредят. За съжаление не съм пробвал как се държи Panda с други антивируси. Но ако има проблем, винаги може да деинсталираш проблемното приложение. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Октомври 9, 2007 Report Share Публикувано Октомври 9, 2007 Какво те кара въобще да мислиш, че проблемът е от тунера. Опиши забиването по-точно. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
alexsan Публикувано Октомври 14, 2007 Report Share Публикувано Октомври 14, 2007 "*Как е инсталиран ТВ тунера? Има ли този ТВ тунер инсталационно CD с драйвери. Дали драйверите за тунера, които се намират в Device Manager (Settings -> Control Panel -> System) съответстват на оригиналните? Забива ли, ако пуснеш телевизия от ТВ тунера?*Няма да е лошо да кажеш кой плеър използваш за ТВ тунера. Имам спомен, че имаше проблемен софт за ТВ тунери. *Преди последната преинсталация на Windows имаше ли подобни забивания? *За всеки случай може да опиташ сканиране с някоя антивирусна програма от сорта: AVG Free, ClamWin, BitDefender Free и подобни. Тези програми нямат активен скенер и според мен няма да навредят. За съжаление не съм пробвал как се държи Panda с други антивируси. Но ако има проблем, винаги може да деинсталираш проблемното приложение." *ТВ-тунера е инсталиран със собственото си инасталационно СD с драйвери.Всичко си е оригинално и няма проблем като го пуснеш,малко по-бавно зарежда каналите, но това предполагам е нормално.Плеър-а е Авер Медия и си е оригиналния към ТВ-тунера.*Преди последната преинсталация имаше подобни забивания.*Опитах и други антивирусни и нямаше вируси. "Какво те кара въобще да мислиш, че проблемът е от тунера. Опиши забиването по-точно." Имам такова предположение, защото сложих тунера на друг компютър и в момента той започва да забива,реагира по-бавно и понякога без причина се изключва.Точно така реагираше и първия компютър в началото.После започна да забива такаче и след натискане на бутона рестарт не пожелаваше да тръгне,трябваше да го изключвам за малко от тока и после да го пускам.Забиванията в началото бяха между 10-15 часа, после постепенно зачестиха и накрая вече забиваше на всеки 10 мин.И при всяко забиване издаваше странен звук независимо дали беше пусната музика или филм, или просто не работеше нищо.Звука прилича на звука на забила плоча, самоче много по дразнещ. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
bafi Публикувано Ноември 11, 2007 Report Share Публикувано Ноември 11, 2007 Еми,след като е махнат ТВ-тунера,компютъра ти пак ли забива? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.