Jump to content

Препоръчан пост

Outlook Express автоматично затваря връзката

 

 

Често срещан проблем с който се сблъскваме на Outlook Express, е когато програмата автоматично затваря Интернет връзката след като приключи с изпращането и получаването на съобщения.

За да отстраним този проблем, направете следното

 

1. От менюто Tools кликнете върху Options, след което преминете на страницата Connection.Премахнете отметката от полето Hang up after sending and receiving

http://pics.softvisia.com/design/pics/3135/OutlookExpress1.gif

 

 

Outlook Express автоматично набира когато бъде отворен

 

Друг често срещан проблем е, е когато Outlook Express автоматично набира връзката при отваряне на програмата.Това не позволява да се създават съобщения офлайн.Можем да направим следното

 

 

От менюто Tools избираме Options.

Кликваме върху General и премахваме отметката от полето "Send and receive messages at startup"

http://pics.softvisia.com/design/pics/3135/OutlookExpress2.gif

Outlook Express продължава да иска парола

 

 

Ако паролата не е запомнена въпреки че сме я конфигурирали да я помни, то става дума за проблем свързан с повреден ключ в регистъра на пс-то.Това може да се разреши по следния начин

 

 

1.Отиваме в Start menu -> Run -> Regedit -> HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider

 

2.Кликваме с дения бутон на мишката върху Protected Storage System Provider и избираме Permissions.

 

http://pics.softvisia.com/design/pics/3135/OutlookExpress3.gif

 

3.В прозореца който се появи кликваме върху Advanced и в новопоявилия се поставяме отметка в полето Replace permission entries и му даваме Apply и след това yes и ок.

 

http://pics.softvisia.com/design/pics/3135/OutlookExpress4.gif

 

4.Повтаряме стъпки 2 до 4 за всеки подключ който е изброен под ключа Protected Storage System Provider в регистъра

 

5.Изтриваме Protected Storage System Provider от меню Edit с Delete

 

6.Стартираме Outlook Express и когато провери вашият e-mail акаунт ще можем да въведем паролата си наново.

 

 

Проблеми при изпращането на e-mail

 

 

Ако опитите ви да изпратите съобщение често са неуспешни и получавате съобщения за грешки за прекъсване на връзката със сървара,можете да промените таймаут настройките по следния начин

 

 

1.В Outlook Express кликваме върху Tools->Accounts и избирате вашият акаунт и кликнете върху Properties.В следващият прозорец кликнете върху Advanced.

 

2.Издърпайте плъзгача за да увеличите таймаут периода.Това определя колко дълго да изчаква Outlook Express за отговор от сървара, преди да да спре опита за изпращане на съобщението.

http://pics.softvisia.com/design/pics/3135/OutlookExpress5.gif

 

Как да се справите със спама

 

И така тук мисля да добавя няколко елементарни съвета за да избегнете дсадните понякога спам съобщения.

 

Един от начините да намалите количеството спам който получавате е да използвате помощното средство Blocked Senders на Outlook Express.То позволява да блокирате съобщенията от конкретен подател.

Можете да осъществите достъп до него като кликнете върху Tools -> Messeage Rules и след това върху списъка Blocked Senders.Кликваме в страницата вурху Add.Така ще отворите диалогов прозорец в който можете да въведете адреса от който не искате да получавате съобщения.Една от хубавите страни на този метод е че няма ограничения за броя на адресите.Можете да вземете адреса на спамера от реда "From"в горната част на съобщението въпреки че адреса може да е фалшив.

Не се хващайте на фрази от рода на "to be removed from this list click here(за да бъдете премахнати от този списък щракнете тук)".Спамерите използват подобни фрази,за да примамят потребителите да отговорят на e-mail съобщенията.Ако го направите спамерът разбира че e-mail е валиден и достига до реален човек.Това е доста ценна информация за спамерите тъй като след това могат да продадат e-mail с уверението че е легитимен.

 

С това аз мисля да спра дотук като се надявам по-горе написаното да е от полза на всеки потребител и очаквам вашите мнения, въпроси,допълнения и въобще всичко свързано с темата за да бъдем максимално полезни.

Редактиран от IVAN
Link to comment
Сподели другаде

  • 2 months later...

Здравейте

понеже виждам темa относно проблеми с Outlook , ще задам и аз един въпрос .

Работата е следната : конфигурирам Оutlook в офиса и в нас . На едното място всичко е ок - получавам изпращам , всичко тип топ , но на другото място ми изписва : could not connect to the smtp server , send test message - failure .

Може ли някой да ми каже какъв може да е проблема ?

Link to comment
Сподели другаде

  • 5 months later...
Как работи това? Нещо постоянно ми изписва грешки. Явно нещо не правя както трябва. Прегледах какви ли не мнения във форуми и все тая. Започвам да си мисля, че програмата е скапана.
Link to comment
Сподели другаде

Здравейте

понеже виждам темa относно проблеми с Outlook , ще задам и аз един въпрос .

Работата е следната : конфигурирам Оutlook в офиса и в нас . На едното място всичко е ок - получавам изпращам , всичко тип топ , но на другото място ми изписва : could not connect to the smtp server , send test message - failure .

Може ли някой да ми каже какъв може да е проблема ?

Много е вероятно провайдърът ти във вас да филртрира съобщенията. Моя позната имаше подобен проблем и се оказа, че в тях трябва да излиза през сървъра на провайдъра.

Link to comment
Сподели другаде

  • 6 months later...
Наистина е жалко, че имаш проблеми. Ако искаш да ти се помогне обаче, ще трябва да дадеш повече информация от просто да се жалваш.

 

А можеш ли да ми кажеш от къде да вида правилните настройки и аз да си ги настроя ?

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 year later...

Здравейте,

Въпроса ми е дали е възможно да се направи бекъп на настройките на Outlook, с цел да се използват след преинсталация на Windows. Става въпрос за бекъп само на Otlook, а не цялата система.

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте,

Въпроса ми е дали е възможно да се направи бекъп на настройките на Outlook, с цел да се използват след преинсталация на Windows. Става въпрос за бекъп само на Otlook, а не цялата система.

Ако става въпрос за Outlook Express, можеш да разгледаш статията Резервно копиране и възстановяване на данни от Outlook Express.

Ако става въпрос за Microsoft Office Outlook, управлението на .pst файловете е описано в статията How to manage .pst files in Outlook 2007, in Outlook 2003, and in Outlook 2002.

Link to comment
Сподели другаде

Ако става въпрос за Outlook Express, можеш да разгледаш статията Резервно копиране и възстановяване на данни от Outlook Express.

Ако става въпрос за Microsoft Office Outlook, управлението на .pst файловете е описано в статията How to manage .pst files in Outlook 2007, in Outlook 2003, and in Outlook 2002.

 

Благодаря за полезната информация. Междувременно разглеждайки любимата ми Acronis True Image Home, видях че там има и опция за beckup на е-mail.

post-4167-1243082273_thumb.jpg

Link to comment
Сподели другаде

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...