emz Публикувано Януари 27, 2007 Report Share Публикувано Януари 27, 2007 Как да направя циркулярно писмо в Word и Excel ? Чрез Access може би, но как точно ? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Януари 27, 2007 Report Share Публикувано Януари 27, 2007 Зависи от версията на офис пакета, който ползваш и от това, дали имаш вече създадена база с данни за получателите. По принцип най-лесно става, като в Microsoft Word (версия 2002 или 2003) избереш команда Tolls -> Letters and Mailings -> Mail Merge... . След това просто следваш съветника; приложението ще ти предостави възможност за избор на шаблон на основния документ. След това се създава или вмъква списък с данни за получателите (ако имаш вече въведен такъв) и данните от списъка се попълват автоматично в съответните полета от шаблона.Ако искаш, пиши с каква версия на офис пакета работиш, на какъв език е и каква ти е задачата, за да получиш по-подробна информация. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
emz Публикувано Януари 27, 2007 Author Report Share Публикувано Януари 27, 2007 На български език е всичко. Използвам MS Office 2007, но запазвам файловете в стария формат, за да са съвместими с по-старите версии на Office. Пробвах съветника за който говориш, но... нещо не схванах какъв беше резултата. Целта е да се получи форма под формата на стрелки, чрез която да се сменят получателите на текста. А също обръщението към тях. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Януари 27, 2007 Report Share Публикувано Януари 27, 2007 Не съм използвал Microsoft Office 2007; сещам се за два варианта, които могат да се реализират в Microsoft Office 2003:1. Ако списъка с получателите включва адреси, длъжности, звания и др., ще създам циркулярно писмо в Microsoft Word, което ще съдържа тези полета, разположени на съответните места в документа. След това ще се променя само тялото (основния текст) и полетата от базата данни ще се попълват автоматично. Работата е елементарна, активираш си лентата Mail Merge и вмъкваш полетата.2. Ако става въпрос само за имена и обръщения (т. е., 2 - 3 полета), ще използвам лентата Forms и ще създам Drop-Down Form Field. В прозореца със свойства на това поле се въвежда списъка, от който ще си избира конкретна стойност (в случая - име на получател). След това полето се заключва и е готово за работа. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
emz Публикувано Януари 30, 2007 Author Report Share Публикувано Януари 30, 2007 Ясно, благодаря много! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
lunatika Публикувано Януари 28, 2008 Report Share Публикувано Януари 28, 2008 А това как е възможно да стане?Някой ако ми помогне много ще му бъда благодарен Да се създаде документ на Word – покана за участие в търг за доставка на компютърна техника за оборудване на нов офис (1 до 3 стр.) във вид на циркулярно писмо до потенциални участници. Писмото трябва да съдържа изисквания към техниката, която трябва да бъде закупена в зависимост от дейността на фирмата. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Tragedy Публикувано Януари 28, 2008 Report Share Публикувано Януари 28, 2008 lunatika, прочете ли обясненията по-горе и да пробваш да създадеш желаното от теб циркулярно писмо? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
sexi_vn_ Публикувано Януари 10, 2010 Report Share Публикувано Януари 10, 2010 Ще поискам и аз малко помощ за тожа циркулярно писмо. Аз следвах инструкциите всичко е точно, но не знам защо като го затворя и като искам да го отворя да видя какво се е получило не иска да ми го отваря :( исписва ми името на файла и is a mail merge main document. Word cannot find its data source, C:\...\Курсова работа\оригинал.xls.И не знам какво да правя само с това нещо се занимавам ... ако някой ми помогне ще съм му много благодарна!!! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
panevdd Публикувано Януари 10, 2010 Report Share Публикувано Януари 10, 2010 Опитай да опишеш стъпка по стъпка какво по-точно правиш; добре е да кажеш и версията на офис пакета, който ползваш. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.