Jump to content

Проблем с Task Manager


SURF_lady

Препоръчан пост

Ако имаш антивирусна програма инсталирана, я спри, както и всякакви други излишни програми. Изтегли ComboFix (ако случайно вече имаш някаква версия, я замени) и го запази на десктопа. При поява на прозореца за запазване на файла в браузъра, моля, преименувай "ComboFix" на "Combo-Fix" (т.е. добави тире между "Combo" и "Fix").

Стартирай ComboFix, потвърди с Yes на прозорците, които се появяват. Ако ти се предложи да се инсталира Recovery Console, се съгласи.

Изчакай да сканира докрай и не кликай по прозореца на инструмента. Ако има нужда от рестарт, компютърът ще се рестартира автоматично. След рестарта трябва да продължи сканирането. Отново не закачай прозореца, докато той не се самозатвори. След това пейстни съдържанието на текстовия файл C:\Combo-Fix.txt тук или го прикачи към коментара си.

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 140
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Стана показа се таск манажера.

Какво беше станало?

Да пуснали АВАСТ или

имам един оригинален диск на Нортън или него ли да инсталирам?

Norton AntiVirus 2009 Gaming Edition

 

Многите благодаря.

log.rar

Link to comment
Сподели другаде

Ако ще инсталираш Norton AntiVirus, деинсталирай първо avas! и рестартирай. Много лоша идея е да има 2 или повече резидентни антивирусни програми.

Т.е. ползвай която искаш от двете (макар аз категорично да бих препоръчал avast!, без да се замислям), стига да е само една.

 

Иначе би било добра идея да обновиш антивирусната и да сканираш с нея поне системния дял, ако не и цялата система. Преди да пристъпиш към това обаче изтегли този архив, разархивирай го, стартирай start.cmd, изчакай да се затвори прозореца и после прикачи новосъздалия се файл към коментара си.

Link to comment
Сподели другаде

Да не би като си стартирал ComboFix нещо да не е имало интернет? При него проверката на сигнатурите се е провалила, докато според новата проверка всичко е наред.

Иначе нещата изглеждат чисти. Проверка с антивирусната и повторни проверки с Malwarebytes' Anti-Malware и SUPERAntiSpyware не биха били лоша идея.

 

Отвори Start -> Run. В полето пейстни следния текст и кликни OK:

"%userprofile%\Desktop\Combo-Fix.exe" /u

Това ще деинсталира ComboFix.

Link to comment
Сподели другаде

Да нямаше итернет защото се рестартира и при рестарта искаше итернет но неможих да го активирам защото се проверяваше и на декстопа временно нямаше икони.Но след като приключи проверката тогава се появиха.
Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Когато отворя иконата - My Computer, се появяват иконите на инсталираните дискове. При това положение, след като отида на диск С и натисна десен бутон на мишката, за да излезе прозореца, в който има и "properties" се появява едно странно съобщение, в което има знак "Внимание" и някакви съкращение на английски. След като натисна "ок" нещата се оправят. Въпросът ми е може ли някои да ми отговори - какво означава това съобщение и как мога да реша проблема, така че то да не се появява и направо при натискането на десен бутон на мишката да ми се отваря прозореца. Благодаря предварително. Прилагам снимка на съобщението !

 

http://media.snimka.bg/5282/016818636-special.jpgВ синьото поле пише: MSG_FRI_APPLICATION_TITLE . Другият надпис е: ERR_FRI_BAD_INSTALATION

 

Тъй като в трей - лентата също съм поставил програми, когато опитам действие с десен бутон на мишката, пак излиза първоначално това съобщение.

След това, когато натисна "ок" нещата се оправят.

Това се получава отскоро при стартиране на компютъра.

 

Данни за системата: Microsft Windows XP Professional Version 2002 Service Pack 3.

Компютър: AMD Athlon XP 2700+ 2.17 GHz 512 Mb of RAM.

Преди две седмици инсталирах SP3. До момента не съм имал проблеми от каквото и да е естество.

В момента, когато пиша това съобщение, пак стана този проблем, при което в Task manager се изписва running и напълно е локирано действието на десния бутон само върху трей лентата. Левият работи.

Търся решение на този проблем. Благодаря предварително.

Link to comment
Сподели другаде

Изтегли Autoruns и:

1) стартирай програмата;

2) избери Options -> Hide Microsoft and Windows Entries;

3) меню File -> Refresh;

4) меню File -> Save...;

5) от долното падащо меню избери Text;

6) запази файла някъде и след това го прикачи към темата или му копирай съдържанието.

 

Изтегли DDS и:

1) я стартирай;

2) изчакай да събере информацията си;

3) ще се появят 2 текстови файла, запази ги на удобно място (на работния плот например), архивирай ги и прикачи архива към коментара си.

 

Важно: ако имаш инсталирана антивирусна програма, е желателно да спреш временно резидентната й защита, за да не попречи евентуално на нормалната работа на DDS.

Link to comment
Сподели другаде

Виждам имаш инсталирана SUPERAntiSpyware. Мисля, че ще е добра идея да се възползваш от нея. Ако е последната версия (4.33.1000 към настоящия момент), я стартирай, обнови и сканирай. Ако не е последната версия, деинсталирай твоята и инсталирай последната от тук. Към нея бих добавил и Malwarebytes' Anti-Malware, с която да сканираш.

 

За Malwarebytes' Anti-Malware:

- стартирай програмата;

- избери Perform quick scan (Бързо сканиране) и кликни бутон Scan (Сканирай);

- като приключи сканирането кликни бутон OK и после Show results (Покажи резултатите);

- кликни бутон Remove Selected (Премахни избраните);

- ще се появи текстов файл (лог), копирай съдържанието му тук.

 

За SUPERAntiSpyware:

- стартирай програмата;

- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);

- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);

- кликни Next и изчакай програмата да сканира;

- ако има засечени заплахи, кликни OK на съобщението;

- кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;

- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);

- копирай съдържанието му тук.

 

Ако е нужен рестарт при някое от сканиранията, се съгласи и рестартирай веднага.

Link to comment
Сподели другаде

Направих всичко, като ме инструктирахте и прилагам файловете. Допълвам само, че вчера получих съобщение от поддръжката на Майкрософт, които ми казаха, че това не е от тяхна програма, а от някоя друга.

mbam-log-2010-01-09 (17-38-12)_lubitel.txt

SUPERAntiSpyware Scan Log - 01-09-2010 - 18-22-35_lubitel.txt

Link to comment
Сподели другаде

Изпращам ги. Само допълвам, че преди малко, след като приключих с указанията Ви ,рестартирах компютъра и отново се получи това съобщение.

Attach 2_lubitel.txt

DDS 2_lubitel.txt

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...