Jump to content

Шефът на боклуците в София кара Bugatti Veyron?


Препоръчан пост

Dir.bg:

 

"От няколко дни в България вече се движи най-скъпата кола в света Bugatti Veyron на цена от 1,3 милиона евро. Само 300 бройки са в света.

Bugatti Veyron беше забелязан няколко пъти по улиците на София и извън столицата. По непотвърдена информация, автомобилът е собственост на Румен Гайтански - Вълка. Базовата цена на колата е 1,3 милиона евро, а като опция клиентите могат да си поръчват различни екстри, като например диаманти в центъра на километража и оборотомера."

 

За г-н Волф пише доста тук, може и да не е най-новата информация, но по-интересното на мен ми беше новото му возило. Ето картинки на модела, предоставени най-любезно от чичко Гугъл:

 

http://img86.imageshack.us/img86/6195/bugattiveyronmd6.jpg

 

http://img223.imageshack.us/img223/3292/veyron06pd6.jpg

 

Със своите 1001 коня най-скъпият сериен автомобил на планетата превъзхожда дори и болидите от Формула 1. В официалния каталог конструкторите са посочили само две цифри, характеризиращи динамиката на колата. Но и те са достатъчни, за да се добие реална представа за нейната уникалност. “Бугати Вийрън” набира 300 км в час за по-малко от 14 секунди, а максималната засечена скорост е 406 км в час.

 

Безпрецедентните в света на шосейните автомобили показатели се дължат най-вече на чудовищния 16-цилиндров W-образен мотор с 64 клапана (по 4 на цилиндър) и обем 8 л. Не по-малко смайващ от хилядата и един коня е и максималният въртящ момент от 1250 Нютонметра при 6000 оборота в минута на супермотора.

 

Погледнато отвън 2-местното суперкупе с централно разположен мотор прилича повече на огромен спойлер, отколкото на спортна лимузина. Конструкторите са монтирали подвижен спойлер в задната част на колата. В положение на покой той е прибран в ниша под задния прозорец. По време на движение спойлерът излиза автоматично, нагласявайки се с необходимата площ и ъгъл на атака според скоростта на движени.

 

“Бугати Вийрън 16.4” има самоносещо шаси от яка и лека алуминиева сплав. Външните панели са изработени от алуминий и стъклопластика. Дългото 4,46 м суперкупе има 7-степенна скоростна кутия с последователно превключване.

 

http://img223.imageshack.us/img223/4456/030823volkswagenbugattiveyron3gm5.jpg

 

Bugatti Veyron 16.4 - габарити:

 

Дължина - 4466 мм

Широчина – 1998 мм

Височина 1206 мм

Междуосие - 2700 мм

Следа – 1723 (предни) и 1632 мм на задните колела.

Тегло - 1550 кг

Link to comment
Сподели другаде

Бях чел че има Макларън F1.Ех защо не съм боклукчия :P

Учудвам се че жена се интересува от автомобили.Сестра ми като я попитам"Каква кола беше?" и ми отговаря-Миии синя :D

Link to comment
Сподели другаде

Що ли се кефите на боклуците? Другата година може и совалка да си купи. Като му плащате по 200 лв. смет вместо реалните 20. Да вземете сопите и да им счупите главите на всички такива мародери, както и на общинарите, които са направили възможно това. В цял свят печалби над 5% при подобни обществено значими дейности са недопустими и се гледат под лупа. А тук се кефите на това как някъкъв цървул пръска парите ви. За моя град вероятно е някой друг, но поне не е толкова нагъл.
Link to comment
Сподели другаде

Има Mercedes SLR, а не McLaren, но както и да е...Пожелавам на всеки по един Veyron - така да си бучи по улиците с 1000 к.с. като няма какво да прави. :giggle: А иначе Veyron-a се забелязва до клуб Неро на Витошка понякога.
Link to comment
Сподели другаде

В цял свят печалби над 5% при подобни обществено значими дейности са недопустими и се гледат под лупа.

 

Тука леко не съм съгласен - дори в Ню Йорк, Хюстън и Лос Анджелис бизнеса с боклука е в сферата от компетенции на мафията и се държи с години от отделни фамилии. Наскоро в Капитал писаха за някакъв бивш служител на ФБР, който имал боклукчийска фирма и мафията му правела мръсно, та той взел ги изобличил и сега самия той държи монопола върху извозването на боклуците.

 

Иначе това Бугати е голям боклук - тия 300 бройки в цял свят са щото е нямало търсене и никой не е щял да купува...я да пробват да бият тиража от милиони бройки на култовия Голф 2...че те само в Перник са 300 броя... :P :haha:

Link to comment
Сподели другаде

Да взема и аз да си купя един ГоУф 2 - слагам му сините пръскалки, заемам типичната поза при шофиране - гледам с едното око между волана и таблото, а с другото радиото и ставам номер 1. :crazy:
Link to comment
Сподели другаде

Иначе това Бугати е голям боклук - тия 300 бройки в цял свят са щото е нямало търсене и никой не е щял да купува...я да пробват да бият тиража от милиони бройки на култовия Голф 2...че те само в Перник са 300 броя... :P :haha:

Хаха!

Значи шефа на боклуците, който по същество е боклук, се вози в кола- боклук!

Леле! Каква боклучена афера!

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

Отново заснеха най-скъпия автомобил в България. Ако Bugatti Veyron е регистриран като нов, собственикът му дължи 587 872 лв., но ако изчака да навърши година, ще дължи само 81 823 лв., или с 506 049 лв. по-малко.

 

Най-скъпият сериен автомобил в света – Bugatti Veyron, екземпляр от който има в България, отново бе заснет. Уникалният автомобил е с 16-цилиндров W-образен двигател и мощност 1001 к.с.

Speed-press бе първата медия в България, която публикува снимка на уникалния автомобил, заснет на бул. “Цариградско шосе” в столицата, а за първи път новината, че моделът е поръчан, се появи в сп. “Мотор Шоу” през март 2006 г. в материал за най-скъпите коли в страната. Според неофициална информация автомобилът е на Румен Гайтански, шеф на фирмите - концесионери за чистота в София.

Цената на автомобила, който се продава директно от компанията и завода, е над 1 млн. евро. Луксозните автокъщи в Германия търгуват модела за между 1,3 и 1,5 млн. евро. Засега автомобилът е с транзитни номера. Ако бъде обмитен като нов автомобил на цена 1,3 млн. евро, собственикът му ще дължи на хазната 531 729 лв. ДДС и 56 143 лв. акциз, или общо 587 872 лв., сума, достатъчна за закупуване на чисто нов Maybach 57. Ако българската регистрация бъде забавена с 1 година, Bugatti Veyron ще бъде обмитен като употребяван автомобил и за него ще се дължи акциз 44 162 лв. и само 37 661 лв. ДДС – общо 81 823. Разликата между обмитяване като нов и употребяван автомобил е 506 049 лв.

Поддръжката на автомобила с максимална скорост 400 км/ч не е лесна. Само смяната на маслото струва цяло състояние, защото количеството е 42 литра. Автомобилът харчи над 40 л/100 км в градски режим, а резервоарът от 100 литра свършва само след 12 минути пълна газ. Гумите са специална разработка на Michelin и са най-широките в света. Ако колата ви се развали и се нуждаете от смяна на съединител, който в случая е DSG, ще трябва да я изпратите в завода във Франция.

 

Източник: www.motorshow.bg

Link to comment
Сподели другаде

Хммм, според мен е достатъчно да изчака до Нова година, за да не плати тази огромна сума ДДС и акциз. Просто след нова година влизаме в ЕС и тогава отпада ДДС-то за автомобилите ;)
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...